FTM Forum

Full Version: Ajax vs NEC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hup Harry.
Hup Harry in de bokbiertocht zondag ja, ongeneerd compleet bezopen raken, wat NEC heeft gedaan krijg ik tussendoor wel ergens door gesmst maar ik ga echt niet voor 31 euro 4 uur in een bus zitten en dan ook nog eens ergens op de 3e ring vane en UFO zitten. Mevrouw Bierdop zal wel aanwezig zijn, op de hoofdtribune :wink: .

2-0 derhalve

1-0 Vermaelen
2-0 Sarpong (Vermeer)

:8:
harry_bierdop Wrote:2-0 derhalve

1-0 Vermaelen
2-0 Sarpong (Vermeer)

:8:

Daar teken ik voor, en wat denk je na 90 minuten?
Bumme Wrote:
harry_bierdop Wrote:2-0 derhalve

1-0 Vermaelen
2-0 Sarpong (Vermeer)

:8:

Daar teken ik voor, en wat denk je na 90 minuten?

2-0

1-0 Vermaelen
2-0 Sarpong (Vermeer)
harry_bierdop Wrote:Hup Harry in de bokbiertocht zondag ja, ongeneerd compleet bezopen raken, wat NEC heeft gedaan krijg ik tussendoor wel ergens door gesmst maar ik ga echt niet voor 31 euro 4 uur in een bus zitten en dan ook nog eens ergens op de 3e ring vane en UFO zitten. Mevrouw Bierdop zal wel aanwezig zijn, op de hoofdtribune :wink: .

2-0 derhalve

1-0 Vermaelen
2-0 Sarpong (Vermeer)

:8:
mocht ik nou toevallig een kaartje over hebben... interesse?
Heb gister de westrijd tegen Aston V niet gezien maar waarom is Suarez gewisseld, blessé?
Als PSV een slippertje maakt, zal Ajax vandaag ook wel punten laten liggen.
NEC is een strafschop ontnomen....Vermaelen maakte duidelijk de overtreding binnen de lijnen...had misschien een hele andere wedstrijd kunnen worden als NEC met 1-0 voor kwam te staan maar das niet gebeurd...

Terechte overwinning van Ajax! =D>
Terechte overwinning Ajax, sober. Pingel kon ik ook op TV niet zien maar dat zullen anderen ongetwijfeld beter zien dan ik. Babos ijzersterk, vrijwel niet te kloppen, rest van NEC zwak. Huntelaar nog steeds uit vorm, tijd voor wederopstanding.
incidet gebeurde vlakbij mij, vanuit stadion leek ie er echt duidelijk buiten.
heb samenvatting niet gezien.
wissel van gabri vond ik opvallend, moest wel een blessure zijn, want hij speelde weer beresterk, echter hij liep direct door naar de catacombe zonder mvb een handje te geven, hoop niet dat er iets speelt tussen die 2
Hoef Wrote:Terechte overwinning Ajax, sober. Pingel kon ik ook op TV niet zien maar dat zullen anderen ongetwijfeld beter zien dan ik. Babos ijzersterk, vrijwel niet te kloppen, rest van NEC zwak. Huntelaar nog steeds uit vorm, tijd voor wederopstanding.

ik heb alleen het grootste gedeelte van de 2de helft gezien, maar toen vond ik ajakkes echt matig. die 2-0 was gelukkig. maar misschien was de 1ste helft en de laatste 10 minuten wel anders?
Hoef Wrote:Terechte overwinning Ajax, sober. Pingel kon ik ook op TV niet zien maar dat zullen anderen ongetwijfeld beter zien dan ik. Babos ijzersterk, vrijwel niet te kloppen, rest van NEC zwak. Huntelaar nog steeds uit vorm, tijd voor wederopstanding.

Was na de wedstrijd nog op tijd thuis om een stuk Feyenoord en samenvattingen mee te pikken op Eredivisie Live. En daar gaf van Basten aan dat het een tactische wissel was.
Op zich logisch om een controleur te wisselen voor eentje met meer aanvallende intenties. Minder logisch dat je juist degene van de drie controleurs er af haalt die het beste staat te ballen.
Al zal terzijde meegespeeld hebben dat Gabri net terug is van een blessure.

Met Cvitanich trouwens weer een slachtoffer van het veld.......
Zoveelste hamstring blessure......
Ronnie D. Wrote:
Hoef Wrote:Terechte overwinning Ajax, sober. Pingel kon ik ook op TV niet zien maar dat zullen anderen ongetwijfeld beter zien dan ik. Babos ijzersterk, vrijwel niet te kloppen, rest van NEC zwak. Huntelaar nog steeds uit vorm, tijd voor wederopstanding.

Was na de wedstrijd nog op tijd thuis om een stuk Feyenoord en samenvattingen mee te pikken op Eredivisie Live. En daar gaf van Basten aan dat het een tactische wissel was.
Op zich logisch om een controleur te wisselen voor eentje met meer aanvallende intenties. Minder logisch dat je juist degene van de drie controleurs er af haalt die het beste staat te ballen.
Al zal terzijde meegespeeld hebben dat Gabri net terug is van een blessure.

Met Cvitanich trouwens weer een slachtoffer van het veld.......
Zoveelste hamstring blessure......

hmm, maar dit bedoel ik dus.....

Ajax heeft het thuisduel tegen NEC winnend kunnen afsluiten. In een mooie wedstrijd was het Huntelaar die even voor rust de score opende uit een rebound. Twintig minuten voor tijd schoot Suarez ook uit een rebound de beslissende treffer tegen de touwen. Het was pas het derde verliespartij van NEC in 2008. Opvallend was ook de wissel vijf minuten voor rust van Gabri, die vervangen werd door Siem de Jong. Van Basten gunde de Spanjaard geen blik waardig. Al na tien minuten was Cvitanich geblesseerd uitgevallen.
Kleedkamersfeer schijnt slecht te zijn, meerdere spelers die het niet zien zitten in MvB....
Tja, ik heb toch genoeg gewaarschuwd tegen Marco, ook hier weer een uiterst warrig spelersbeleid. Leonardo en Rommedahl (die had natuurlijk gisteren mooi kunnen invallen ipv Leonardo, die er weinig van bakte, of is hij geblesseerd?), van te voren eigenlijk al weggestuurd, dan weer erin en dan weer niet, Sno werd gehaald staat er nu weer naast. Wel de halve wedstrijd om en om warmlopen met drie anderen, waarom in ´s hemelsnaam? Eno de nieuwe ster, ik neem maar aan dat hij gisteren niet kon spelen, want hij zat niet eens bij de reserves.
Overigens is het niet 'Van Basten gunde de Spanjaard geen blik waardig', maar 'Van Basten keurde de Spanjaard geen blik waardig', of eventueel 'Van Basten gunde de Spanjaard geen blik'.
Eno ligt er voor een paar weken uit BB.
Leonardo speelde een verdienstelijke tweede helft, al is t wel gewoon een lui varken.
Op zich ben ik wel blij met van Basten, maar Gabri moet je gewoon geen rare dingen meedoen.
Lees nu inderdaad op verschillende fora dat er wel iets "ernstigs" speelt