FTM Forum

Full Version: Volgende week..
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
..dubbelde ronde! =D>

28 Oct - 20:00 FC Volendam Willem II KRAS Stadion - -
28 Oct - 20:00 ADO Den Haag PSV ADO Den Haag Stadion - -
28 Oct - 20:00 Roda JC AZ Parkstad Limburg Stadion - -
29 Oct - 20:00 Sparta Rotterdam Feyenoord Sparta Stadion - -
29 Oct - 20:00 NEC FC Groningen Goffert Stadion - -
29 Oct - 20:00 NAC Breda FC Twente Rat Verlegh Stadion - -
29 Oct - 20:00 sc Heerenveen Vitesse Abe Lenstra Stadion - -
29 Oct - 20:00 Heracles Almelo Ajax Polman Stadion - -
30 Oct - 20:00 De Graafschap FC Utrecht De Vijverberg - -
01 Nov - 18:45 FC Twente Ajax Grolsch Veste - -
01 Nov - 19:45 PSV Willem II Philips Stadion - -
01 Nov - 19:45 NAC Breda FC Groningen Rat Verlegh Stadion - -
01 Nov - 20:45 sc Heerenveen AZ Abe Lenstra Stadion - -
02 Nov - 12:30 Roda JC Feyenoord Parkstad Limburg Stadion - -
02 Nov - 12:30 Vitesse ADO Den Haag Gelredome - -
02 Nov - 14:30 FC Volendam De Graafschap KRAS Stadion - -
02 Nov - 14:30 Sparta Rotterdam NEC Sparta Stadion - -
02 Nov - 14:30 FC Utrecht Heracles Almelo Galgenwaard - -

Verhoeven op doel natuurlijk, maar verder toch best lastig. :-k
2x NAC, 2x Heerenveen, 2x PSV, 2x Volendam, 2x NEC en 1x Utrecht (Cziommert)

:-"
programma helemaal gemaakt voor Ajax door de KNVB, want ze kunnen gewoon blijven in Tukkerland.

:wink:

Ik ga( bijna) met je mee in de complotten., waf
Alleen beetje jammer dat ze aan die 4 dagen achterhoek maar 1 puntje gaan overhouden. Hup Duitsland! Notworthy
Ik vind t wel vreemd ddat ze de 29e en de 1e moeten spelen.
Das imo iets te snel achter elkaar
Peter Wrote:Alleen beetje jammer dat ze aan die 4 dagen achterhoek maar 1 puntje gaan overhouden. Hup Duitsland! Notworthy

:eeeek: [-X
gittermaster Wrote:Ik vind t wel vreemd ddat ze de 29e en de 1e moeten spelen.
Das imo iets te snel achter elkaar

Woensdag en zaterdag, was daar mis mee? Moeten topclubs zo vaak. Wel 4 potjes in 10 dagen nu voor Ajax, maar daar worden ze hard van!
gittermaster Wrote:Ik vind t wel vreemd ddat ze de 29e en de 1e moeten spelen.
Das imo iets te snel achter elkaar

Och, als het maar niet regent op een van die dagen halen we gewoon 6 puntjes.
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Ik vind t wel vreemd ddat ze de 29e en de 1e moeten spelen.
Das imo iets te snel achter elkaar

Woensdag en zaterdag, was daar mis mee? Moeten topclubs zo vaak. Wel 4 potjes in 10 dagen nu voor Ajax, maar daar worden ze hard van!

tja, maar Ajax is geen topclub.
Stelletje middenmoters

anyway als de opties voor doordeweeks bestaan uit de 28e en de 29e en in t weekend uit de eesrte en de tweede vind ik t onlogisch
Twente wil gewoon op zaterdagavond ballen en als je voor dinsdag had gekozen had je op zondag en dinsdag moeten ballen. Das pas kort op elkaar. Of NEC van dit weekend naar zaterdag maar dan zit je weer met de Uefa Cup.
Ik vind 1 keer naar Deutschland wel genoeg voor een week, zodoende ga ik dit keer naar heracles...
Fabian Wrote:Ik vind 1 keer naar Deutschland wel genoeg voor een week, zodoende ga ik dit keer naar heracles...

Ik ook! Als ik toch die kant op moet dan maar op bezoek bij een echte club!
Bumme Wrote:
Fabian Wrote:Ik vind 1 keer naar Deutschland wel genoeg voor een week, zodoende ga ik dit keer naar heracles...

Ik ook! Als ik toch die kant op moet dan maar op bezoek bij een echte club!

en daar laten jullie het broodje beenham voor staan? jullie achten de kans op een nederlaag bij twente gewoon groter, stelletje gloryhunters dat jullie der zijn.
Waarom zou je van Heracles winnen als je van Willem II niet kunt winnen dan?
Peter Wrote:Waarom zou je van Heracles winnen als je van Willem II niet kunt winnen dan?

wie zegt dat dan?
das weer een typische ik-pas-in-mijn-jas-mijn-jas-past-in-mijn-tas-dus-ik-pas-in-mijn-tas beredenatie.
Je kunt van iedereen winnen en van iedereen verliezen Petertje.
Als je maar 1-0 van Volendam kunt winnen, hoe kan je dan in godsnaam met 2-0 van Marseille winnen?
gittermaster Wrote:Als je maar 1-0 van Volendam kunt winnen, hoe kan je dan in godsnaam met 2-0 van Marseille winnen?

die is makkelijk........


verhoeven! Notworthy
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Als je maar 1-0 van Volendam kunt winnen, hoe kan je dan in godsnaam met 2-0 van Marseille winnen?

die is makkelijk........


verhoeven! Notworthy

Precies, en daarnaast pas ik niet helemaal in mijn jas.Sad
dan moet je ook niet zoveel suikerspinnen eten op de kermis Peter...
waf Wrote:
Bumme Wrote:
Fabian Wrote:Ik vind 1 keer naar Deutschland wel genoeg voor een week, zodoende ga ik dit keer naar heracles...

Ik ook! Als ik toch die kant op moet dan maar op bezoek bij een echte club!

en daar laten jullie het broodje beenham voor staan? jullie achten de kans op een nederlaag bij twente gewoon groter, stelletje gloryhunters dat jullie der zijn.

Daar al 3x geweest, Heracles steeds gemist door omstandigheden, zodoende.
Overigens wilde ik wel naar Twente, moet alleen zelf voetballen die zaterdag...
gittermaster Wrote:anyway als de opties voor doordeweeks bestaan uit de 28e en de 29e en in t weekend uit de eesrte en de tweede vind ik t onlogisch

28e is geen optie! Door villa uit (en uiteraard Zagreb uit van onze kant) is Ajax-NEC op zondag dus dan kan je niet weer dinsdag al spelen. Woensdags dus Heracles uit, Twente heeft zaterdagavond als voorkeursavond voor thuiswedstrijden en dat kan ook omdat er 3 dagen tussen zitten dus spelen ze zaterdagavond (Eredivisie live zal ook wel een kleine vingen in de pap hebben). Je hebt vervolgens wel een dag langer rust richting de donderdag erna (Uefa cup weer).

Wij hebben zelfde verhaal maar moeten naar sparta en die hebben als voorkeur zondagmiddag.. wij zijn echter 2e speelronde eufa cup vrij.
Moeilijke ronde... Confused
Grindheim twijfelgeval
waf Wrote:
Bumme Wrote:
Fabian Wrote:Ik vind 1 keer naar Deutschland wel genoeg voor een week, zodoende ga ik dit keer naar heracles...

Ik ook! Als ik toch die kant op moet dan maar op bezoek bij een echte club!

en daar laten jullie het broodje beenham voor staan? jullie achten de kans op een nederlaag bij twente gewoon groter, stelletje gloryhunters dat jullie der zijn.

Deutschland uber alles.

[img]http://www.herrykuipers.nl/foto's4/duitse%20vlag.jpg[/img]
Nog 1,85 mln over:

Vorm

Kwakman
Marcellis©
Salcido
El-Akchaoui

Radomski
Wijnaldum
De Lange

Makaay
Amoah
Tuyp
Vind het persoonlijk en pisteam. Ik ben nog aan het puzzelen hoor maar ik ga iig niet voor NEC maar voor AZ en/of Groningen.
AZ heeft al meer dan een jaar nauwelijks moeilijke uitduels gewonnen en zie geen reden waarom dat nu gaat gebeuren. Omdat ze Volendam, de Graafschap en Sparta hebben verslagen de laatste weken? [-X
Peter Wrote:AZ heeft al meer dan een jaar nauwelijks moeilijke uitduels gewonnen en zie geen reden waarom dat nu gaat gebeuren. Omdat ze Volendam, de Graafschap en Sparta hebben verslagen de laatste weken? [-X

En PSV :wink:
Ik zou ook oppassen met NEC. Heb het idee dat het onoverwinnelijke en bijbehorende gevoel er een beetje af is. Daarnaast deze maand al ziek veel wedstrijden en vrijwel allemaal ook zware wedstrijden gespeeld, zou mij niks verbazen als we deze week maar 1 puntje pakken.

Deze maand Boekarest, Feyenoord, Zagreb en Ajax uit gehad en Vitesse thuis. Komt morgen koploper Goningen nog bij...
harry_bierdop Wrote:Goningen

[-X
GRoningen
Pages: 1 2