FTM Forum

Full Version: Heracles - Ajax
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Ik begreep dat Bumme en Fabian voor het eerst het Polman Stadion aandoen. Bij aankomst krijgen jullie in ieder geval een broodje ham\kaas en koffie. Al zo'n 20 jaar gastvrijheid bij het uitvak in Almelo. Aanstaande zondag krijgen wij dat ook in Utrecht, normaal gesproken doen ze het daar niet maar de Heracles supporters krijgen elk jaar trouw weer een gratis broodje en koffie terug. Ik vind zulke dingen wel mooi.

Anyway, Ajax zal moeten winnen terwijl er voor ons enkel bonuspunten te verdienen zijn. Daarbij opgeteld heeft Ajax het elk jaar (sinds 2005) nog lastig gehad in Almelo met 3 benauwde zeges. Zowel in 2005-2006 en 2007-2008 stonden beide ploegen nog op gelijke hoogte in de slotfase. In 2006-2007 stond Ajax lang met 0-1 voor maar verdubbele het de score pas in de 83e minuut. Zal dan toch het grote kwaliteitsverschil zijn die keer op keer de doorslag geeft. Vorig seizoen scoorde Huntelaar in de 76e minuut de enigste treffer, de hele wedstrijd zag je hem niet en opeens schoot hij hem er in met een fraaie omhaal. Kon er toen de lol niet van inzien, maar als je hem dan toch tegen moet krijgen...

Ik ga uit van een nederlaag, het is niet reeël om te verwachten dat wij ook punten pakken tegen Ajax. Maar kansloos zijn we niet, als alles weer op zijn plaats valt en Ajax een mindere dag heeft krijgen de Amsterdammers het nog verrekte lastig in Almelo, net als voorgaande jaren.

[Image: heracles-ajax_1-3_copyrightedpics00010.jpg]
Parkeren bij de 'Hop hop'!
Bij RBC kreeg je altijd een warme kom soep, ook wel gastvrij. Vind het wel netjes van Heracles inderdaad, stond ook genoemd in de brief die ik van Ajax erover heb gekregen.

Hoop dat we eens een uitpot winnen, heb er toch weer een hard hoofd in....
D'r an met de lippe Wrote:Ik begreep dat Bumme en Fabian voor het eerst het Polman Stadion aandoen. Bij aankomst krijgen jullie in ieder geval een broodje ham\kaas en koffie. Al zo'n 20 jaar gastvrijheid bij het uitvak in Almelo. Aanstaande zondag krijgen wij dat ook in Utrecht, normaal gesproken doen ze het daar niet maar de Heracles supporters krijgen elk jaar trouw weer een gratis broodje en koffie terug. Ik vind zulke dingen wel mooi.

[waf modus on]Dat is provinciaals gedrag![waf modus off]
zozo, je zieltje is wel gekrenkt. was duidelijjk touche. \Big Grin/

dit is natuurlijk keurig netjes, zo zou het overal moeten gaan.

de spelers van de tegenstander pijpen blijf ik overdreven vinden.
:lol: :lol:

Alleen rukken dan.

Ik heb ook mijn twijfels over de wedstrijd, zo'n wereld van verschil uit of thuis.
Maar de eerste uitoverwinning moet toch eens komen.

Ik vind t ook zeker sympathiek van Heracles, denk dat t tactisch ook niet verkeerd is. Zo voorkom je wellicht dat kwaadwillende uitsupporters er een zooitje van maken
waf Wrote:zozo, je zieltje is wel gekrenkt. was duidelijjk touche. \Big Grin/

dit is natuurlijk keurig netjes, zo zou het overal moeten gaan.

de spelers van de tegenstander pijpen blijf ik overdreven vinden.

Toch wel grappig dat je binnen 20 minuten met een reactie komt....
Fabian Wrote:Hoop dat we eens een uitpot winnen, heb er toch weer een hard hoofd in....

gittermaster Wrote:Ik heb ook mijn twijfels over de wedstrijd, zo'n wereld van verschil uit of thuis.
Maar de eerste uitoverwinning moet toch eens komen.

Ons imago\status is wel veranderd de laatste jaren, doet mij altijd erg goed. No offence op jullie hoor, maar in 2005-2006 dacht heel Nederland nog dat een topclub naar Almelo kwam om te werken aan het doelsaldo. Wie kan zich 1996 overigens nog herinneren? Undecided Heracles verloor kansloos van clubs als Dordrecht en Fc Eindhoven en hing in de onderste regionen van de eerste divisie. Plots wist Heracles op een ruige winterse dag te stunten in de beker door het grote Ajax te verslaan. Mart Smeets vroeg zich nog af of Heracles wel bij deze wereld hoorde, haha. Ik was toen nog een klein jochie maar heb de beelden op mijn laptop staan en vaak genoeg herkeken. De volgende ronde werden de Heracles supporters weer als vanouds op een kansloze nederlaag getrakteerd, uiteraard. Maar die overwinning mocht er zijn, een herhalingsstuk van de bekerstunt in de jaren 70 toen Ajax de status wereldkampioen droeg maar zich geen raad wist met het keihard werkende Heracles. Prachtige dingen in de clubhistorie van een kleine club.
D'r an met de lippe Wrote:Prachtige dingen in de clubhistorie van een kleine club.

Hou op, voordat ik begin te huilen.....
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Prachtige dingen in de clubhistorie van een kleine club.

Hou op, voordat ik begin te huilen.....

Dan lees je het toch lekker niet de volgende keer.
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Prachtige dingen in de clubhistorie van een kleine club.

Hou op, voordat ik begin te huilen.....

Dan lees je het toch lekker niet de volgende keer.

Ja of je kan ook met 5000 man de training van je tegenstander bekijken (met je mond open).
Hé, een jij-bak!
D'r an met de lippe Wrote:
Fabian Wrote:Hoop dat we eens een uitpot winnen, heb er toch weer een hard hoofd in....

gittermaster Wrote:Ik heb ook mijn twijfels over de wedstrijd, zo'n wereld van verschil uit of thuis.
Maar de eerste uitoverwinning moet toch eens komen.

Ons imago\status is wel veranderd de laatste jaren, doet mij altijd erg goed. No offence op jullie hoor, maar in 2005-2006 dacht heel Nederland nog dat een topclub naar Almelo kwam om te werken aan het doelsaldo. Wie kan zich 1996 overigens nog herinneren? Undecided Heracles verloor kansloos van clubs als Dordrecht en Fc Eindhoven en hing in de onderste regionen van de eerste divisie. Plots wist Heracles op een ruige winterse dag te stunten in de beker door het grote Ajax te verslaan. Mart Smeets vroeg zich nog af of Heracles wel bij deze wereld hoorde, haha. Ik was toen nog een klein jochie maar heb de beelden op mijn laptop staan en vaak genoeg herkeken. De volgende ronde werden de Heracles supporters weer als vanouds op een kansloze nederlaag getrakteerd, uiteraard. Maar die overwinning mocht er zijn, een herhalingsstuk van de bekerstunt in de jaren 70 toen Ajax de status wereldkampioen droeg maar zich geen raad wist met het keihard werkende Heracles. Prachtige dingen in de clubhistorie van een kleine club.

Jullie imago is niet veranderd maar de status van Ajax wel. De nivellering heeft toegeslagen en Ajax presteert dit seizoen buitenshuis voor geen meter. De uitspraken van Gitter en Fabian hebben dus niets te maken met het feit dat Heracles als club iets uit zou stralen. En de rest van het verhaal :-({|=
harry_bierdop Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Prachtige dingen in de clubhistorie van een kleine club.

Hou op, voordat ik begin te huilen.....

Dan lees je het toch lekker niet de volgende keer.

Ja of je kan ook met 5000 man de training van je tegenstander bekijken (met je mond open).

Toen stonden ze idd al met 0-2 achter. Redelijk lachertje idd!
Ekslem Wrote:
harry_bierdop Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Prachtige dingen in de clubhistorie van een kleine club.

Hou op, voordat ik begin te huilen.....

Dan lees je het toch lekker niet de volgende keer.

Ja of je kan ook met 5000 man de training van je tegenstander bekijken (met je mond open).

Toen stonden ze idd al met 0-2 achter. Redelijk lachertje idd!

Ga jij anders even vragen hoe je van een Irish pub naar een stadion moet lopen....
(ja, ik weet het. 't is een jij-bak.....)
Taxi :razz:
Ik ben blij dat ik je iets heb kunnen leren. Volgende keer maar gewoon aan je begeleider vragen, okay?
Toch jammer Muk, je kan proberen wat je wil, maar dit lul je niet meer recht.
En anderen 'onderuit' proberen te halen met echt hele slechte grappen maakt het alleen maar lachwekkender....

Undecided
Hoef Wrote:Jullie imago is niet veranderd maar de status van Ajax wel. De nivellering heeft toegeslagen en Ajax presteert dit seizoen buitenshuis voor geen meter. De uitspraken van Gitter en Fabian hebben dus niets te maken met het feit dat Heracles als club iets uit zou stralen. En de rest van het verhaal :-({|=

Ben ik niet met je eens, ik had het niet alleen over de uitspraken van Gitter en Fabian maar over het totaalplaatje. Er wordt anders over Heracles gepraat. Langzaam maar zeker zijn we de status van gedoodverfde degradatiekandidaat ontgroeit. Zelfs onze grote 'vriend' Derksen zei onlangs iets positiefs over Heracles, ik viel bijna van mijn stoel. Ook trainers van bezoekende clubs praten met meer respect over de club, als Heracles volger valt dit op. Natuurlijk zijn we nog een degradatiekandidaat, maar over het algemeen heb ik het idee dat Nederland het niet meer volkomen logisch vind als wij degraderen.
Fabian Wrote:Toch jammer Muk, je kan proberen wat je wil, maar dit lul je niet meer recht.
En anderen 'onderuit' proberen te halen met echt hele slechte grappen maakt het alleen maar lachwekkender.... Undecided

Moet ik het je uitleggen?
Ik reageer op D'ran, als dat lachwekkend gevonden wordt, prima. Maar zo dacht ik er wel over, toen ik dat las. Beetje teveel off-topic sentimenteel gelul.
Klaar, mijn mening. Maar dan komen 'ze' opeens uit alle hoeken om d'ran te helpen, met niet terzake doende opmerkingen.......dan krijg je een niet terzake doende reactie van mij terug.

Heeft niks met rechtlullen te maken. Als Ekslem en Harry graag gepepen willen worden door een Heraclied moeten ze gewoon in de auto stappen (Ekslem in een taxi) en naar Almelo rijden om daar de eerste de beste Almeloër aan te spreken en om een gunst vragen. Of heb jij misschien ook al een afspraakje in Almelo komende week?
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?
Hoef Wrote:
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?

Jij zit zeker weer aan je bureau....
haha volgens mij heeft Mukkie vandaag geen brood meegekregen :Big Grin
harry_bierdop Wrote:haha volgens mij heeft Mukkie vandaag geen brood meegekregen :Big Grin

Brood meenemen? Da's voor wijven en homo's.
Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote:haha volgens mij heeft Mukkie vandaag geen brood meegekregen :Big Grin

Brood meenemen? Da's voor wijven en homo's.

Waar zijn de boterhammen? DAAR zijn de boterhammen!

[Image: dora_0020_box.jpg]
Ik heb alleen deze....voor mijn banaantje.
[Image: banaanvorm-banaanbeschermer.jpg]
Mukkus Wrote:Ik heb alleen deze....voor mijn banaantje.
[Image: banaanvorm-banaanbeschermer.jpg]

:lol: 2 prozacjes helpt blijkbaar.

kijken of het goed spul is. jong feyenoord - jong heerenveen 1-0. doelpunt patinama. :razz:
waf Wrote:jong feyenoord - jong heerenveen 1-0. doelpunt patinama. :razz:

Gefeliciteerd! En alle Feyenoord-supporters naar de Coolsingel om dat te vieren?
Mukkus Wrote:
waf Wrote:jong feyenoord - jong heerenveen 1-0. doelpunt patinama. :razz:

Gefeliciteerd! En alle Feyenoord-supporters naar de Coolsingel om dat te vieren?

Nee, vanavond naar Waalwijk, naar de training van de volgende tegenstander : jong RKC...
joep Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:jong feyenoord - jong heerenveen 1-0. doelpunt patinama. :razz:

Gefeliciteerd! En alle Feyenoord-supporters naar de Coolsingel om dat te vieren?

Nee, vanavond naar Waalwijk, naar de training van de volgende tegenstander : jong RKC...

Joep is er ook bij! =D>
Notworthy

Pas maar op, dat je niet een te strakke anus hebt. Iedereen kruipt hier bij elkaar in de reet.
Of heb jij al een heel wijd anusje?
anusje van alles
Pages: 1 2