FTM Forum

Full Version: Heerenveen - Vitesse
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Zijn er nog mensen met vandenbussche?

Vandenbussche moet vrezen voor positie
Brian Vandenbussche staat onder druk bij SC Heerenveen, schrijft De Telegraaf. Volgens de ochtendkrant is de basisplaats voor de Belgische doelman in gevaar.


Vandenbussche kent een wisselvallende seizoenstart en was afgelopen weekend tegen Feyenoord grotendeels verantwoordelijk voor de late tegentreffer van Michael Mols. Ook bij het andere doelpunt van Roy Makaay zag het keeperswerk van de Belg er niet goed uit.

Ondanks dat trainer Trond Sollied zondag op de vlakte bleef over Vandenbussche, lijkt de doelman zijn krediet te hebben verspeeld. Het is niet onwaarschijnlijk dat de talentvolle Kenny Steppe woensdag het doel van de Friezen verdedigd tegen Vitesse.

Afgelopen seizoen verdween Vandenbussche na enkele maanden ook op de bank, destijds ten koste van Rob van Dijk.
Bij de Heerenveen-supporters is sinds het aantrekken van Kenny Steppe de basisplaats van Brian Vandenbussche al in gevaar.

Hulde voor de Telegraaf, dat zij dat nu ook inzien!
gittermaster Wrote:Kenny Steppe

Kennie wel fietsen? Of alleen maar kiepen?
Hoef Wrote:
gittermaster Wrote:Kenny Steppe

Kennie wel fietsen? Of alleen maar kiepen?

Grappig, Hoef. Ooit over nagedacht om stand-up comedian te worden?
zeg mukkus, is je prozac op of zo?
Mukkus Wrote:
Hoef Wrote:
gittermaster Wrote:Kenny Steppe

Kennie wel fietsen? Of alleen maar kiepen?

Grappig, Hoef. Ooit over nagedacht om stand-up comedian te worden?

Neuh, ik ben veel grappiger als ik aan mijn bureau zit. Maar Mukkus, wat zit je dwars? Vertel het maar in een pb aan waf
Hoef Wrote:Maar Mukkus, wat zit je dwars? Vertel het maar in een pb aan waf

Neuh, dat hoeft niet in een pb. Ik ben van marokkaanse komaf, leef tussen 2 culturen en heb een moeilijke jeugd gehad.
Lam voor je.
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?


Mukkus vindt het onzin dat er een woordgrapje over Steppe wordt gemaakt. Dan moet inderdaad zijn Prozac wel op zijn. :|
Prozac, drugs, what's the difference.
Legion Wrote:Mukkus vindt het onzin dat er een woordgrapje over Steppe wordt gemaakt. Dan moet inderdaad zijn Prozac wel op zijn. :|

Mooiste is nog zijn eigen onderschrift.
Legion Wrote:
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?

Mukkus vindt het onzin dat er een woordgrapje over Steppe wordt gemaakt. Dan moet inderdaad zijn Prozac wel op zijn. :|
Prozac, drugs, what's the difference.

Het is geen onzin, woordgrapjes over Steppe zijn leuk. Maar niet als ze al een keer gemaakt zijn....
<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=1999&p=580079&hilit=Steppe#p580079">viewtopic.php?f=2&t=1999&p=580079&hilit=Steppe#p580079</a><!-- l -->

"Copycat Hoef".....vandaar ook mijn cynische opmerking richting Hoef.
En wat stom. Ben ik helemaal vergeten er een knipoogje bij te zetten.......
Maar gelukkig kruip waf weer bij Hoef in de kont. Wat zoek je daar, waf? Drugs?

En mijn Prozac is op.... :crazy:
harry_bierdop Wrote:
Legion Wrote:Mukkus vindt het onzin dat er een woordgrapje over Steppe wordt gemaakt. Dan moet inderdaad zijn Prozac wel op zijn. :|

Mooiste is nog zijn eigen onderschrift.

Kan jij me anders even die regel uitleggen zoals ik in een ander topic al vroeg? Dat post je eens wat anders als 'kk', 'k*nke*honden', of je zoveelste stoere pokerverhaaltje.
Uhmmm mag ik vragen welke regel in welk topic? Ik lees lang niet alles dus...

'k*nke*honden' zeg/typ ik werkelijkwaar nooit en waarom lees je ze dan die stoere pokerverhaaltjes?
harry_bierdop Wrote:Uhmmm mag ik vragen welke regel in welk topic? Ik lees lang niet alles dus...

'k*nke*honden' zeg/typ ik werkelijkwaar nooit en waarom lees je ze dan die stoere pokerverhaaltjes?

harry_bierdop Wrote:Wat een kankerzooitje gister zeg. Ik ben nog steeds helemaal compleet door het lint. Oke goede wedstrijd, kut dat het geen 2 of 3-0 wordt want nu krijg je het nog moeilijk daar maar wat een stelletje teringzgeuners zeg. Vanaf 10 min voor tijd al beginnen ze met fakkels te gooien. Eerst op het veld maar daarna op kinderen in de gezinsvakken. En dat deden ze 4 a 5 keer en er gebeurt helemaal niks, compleet helemaal niks. Vaders die er iets van zeggen tegen stewards krijgen te horen dat ze hun bek moeten houden en gaan zitten. Nou toen fakkel 9 en 10 ongeveer geland waren tussen de kinderen ben ik overgestoken vanuit vak H en heb ze aangepakt. En toen, toen ineens was de ME er binnen 2 a 3 minuten om het NEC vak (uiteraard) leeg te slaan. Vieze smerige laffe kk honden... dan moeten ze uitvak in gaan maar dat durven ze niet tussen die stinkzigeuners.

Ik sta echt overal op zie ik al, filmpjes, foto's, roemeense televisie zelfs (had een knal blauw vest aan) dus ze zullen we weer komen van de stadionverbodcommissie maar ze kunnen echt de kk krijgen. Op alle fora's staan reacties van vaders van kinderen die ons bedanken en zelfs zeggen dat ze bereid zijn hun seizoenkaart af te geven mochten mensen van ons een verbod krijgen. Ik hoop zo verschrikkelijk dat ik bij de SV commissie moet komen, ik zal precies vertellen waar het op staat. Politie, je beste vriend... behalve als je ze nodig hebt.

Ik las je pokerverhaaltjes. Maar geef nou ff antwoord op die spellingskwestie
Mukkus Wrote:Het is geen onzin, woordgrapjes over Steppe zijn leuk. Maar niet als ze al een keer gemaakt zijn....
<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=1999&p=580079&hilit=Steppe#p580079">viewtopic.php?f=2&t=1999&p=580079&hilit=Steppe#p580079</a><!-- l -->

Pff, alsof ik het hele forum doorspit als ik hier weer eens rondhang... Sorry meneer de forumautist, ik heb een leven naast het forum.
Maar die Fabian heeft echt een goed gevoel voor humor!
Hoef Wrote:ik heb een leven naast het forum.

Toch wel? Ben je niet in dat zwarte gat gevallen, toen je gestopt bent met 'Ome Willem'?
Pak je ook 1 x iets eruit, iets waar ik nog steeds KK pissig over ben, niet heel vreemd als er 2 mensen van je eigen familie in dat vak zitten en er een fakkel 1,5 meter langs hun hoofd wordt gegooid. Nederlandse politie is gewoon in en intriest. Politie gelderland zuid en NEC zijn overigens aangeklaagd wegens nalatigheid hiervoor. Zelf bij SV commissie geweest en veel verder dan: "je mag niet in de buurt van de flexwand komen" kwamen ze niet, logisch.

Maar wat betreft die spellingkwestie: Ik heb echt geen enkel idee waar het over gaat, welk topic was het dan?
Laat ik maar gewoon mijn onderschrift ff aanpassen, dan zijn we er ook uit
Hoef Wrote:
Mukkus Wrote:Het is geen onzin, woordgrapjes over Steppe zijn leuk. Maar niet als ze al een keer gemaakt zijn....
<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=1999&p=580079&hilit=Steppe#p580079">viewtopic.php?f=2&t=1999&p=580079&hilit=Steppe#p580079</a><!-- l -->

Pff, alsof ik het hele forum doorspit als ik hier weer eens rondhang... Sorry meneer de forumautist, ik heb een leven naast het forum.
Maar die Fabian heeft echt een goed gevoel voor humor!

hoef, wil je even ontspannen, dan kan ik even uit je kruipen.
Kan iemand mij misschien vertellen wat Legion allemaal vaag aan het lullen is?
Legion Wrote:
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?


Mukkus vindt het onzin dat er een woordgrapje over Steppe wordt gemaakt. Dan moet inderdaad zijn Prozac wel op zijn. :|
Prozac, drugs, what's the difference.

aha, daar is de hulp voor mukkus.

even voor jou begrip, het is niet alleen het feit dat mukkus niet kon lachen om deze opmerking van hoef. dus, je conclusie is wat kort door de bocht.
harry_bierdop Wrote:Kan iemand mij misschien vertellen wat Legion allemaal vaag aan het lullen is?

ik heb ook geen idee, maar misschien heeft mukkus hem een prozakje gegeven en denkt hij dat het drugs is.
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Kan iemand mij misschien vertellen wat Legion allemaal vaag aan het lullen is?

ik heb ook geen idee, maar misschien heeft mukkus hem een prozakje gegeven en denkt hij dat het drugs is.

Undecided Hik!
waf Wrote:
Legion Wrote:
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?


Mukkus vindt het onzin dat er een woordgrapje over Steppe wordt gemaakt. Dan moet inderdaad zijn Prozac wel op zijn. :|
Prozac, drugs, what's the difference.

aha, daar is de hulp voor mukkus.

even voor jou begrip, het is niet alleen het feit dat mukkus niet kon lachen om deze opmerking van hoef. dus, je conclusie is wat kort door de bocht.

Ik help Mukkus totaal niet. Ik wilde je even op jouw zoveelste waardeloze ontkrachting van mijn verhaal wijzen
Volgens mij is hij zelf de enige die de grap (als het een grap is?) snapt..
Legion Wrote:
waf Wrote:
harry_bierdop Wrote:Kan iemand mij misschien vertellen wat Legion allemaal vaag aan het lullen is?

ik heb ook geen idee, maar misschien heeft mukkus hem een prozakje gegeven en denkt hij dat het drugs is.

Undecided Hik!

heb je het prozakje ingenomen met een glas shandy? 8-[
harry_bierdop Wrote:Volgens mij is hij zelf de enige die de grap (als het een grap is?) snapt..

Volgens mij lul jij nu uit je NEC.
Legion Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?


Mukkus vindt het onzin dat er een woordgrapje over Steppe wordt gemaakt. Dan moet inderdaad zijn Prozac wel op zijn. :|
Prozac, drugs, what's the difference.

aha, daar is de hulp voor mukkus.

even voor jou begrip, het is niet alleen het feit dat mukkus niet kon lachen om deze opmerking van hoef. dus, je conclusie is wat kort door de bocht.

Ik help Mukkus totaal niet. Ik wilde je even op jouw zoveelste waardeloze ontkrachting van mijn verhaal wijzen

welk verhaal van jou heb ik (waardeloos) ontkracht dan?
waf Wrote:
Legion Wrote:
waf Wrote:
Legion Wrote:
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?


Mukkus vindt het onzin dat er een woordgrapje over Steppe wordt gemaakt. Dan moet inderdaad zijn Prozac wel op zijn. :|
Prozac, drugs, what's the difference.

aha, daar is de hulp voor mukkus.

even voor jou begrip, het is niet alleen het feit dat mukkus niet kon lachen om deze opmerking van hoef. dus, je conclusie is wat kort door de bocht.

Ik help Mukkus totaal niet. Ik wilde je even op jouw zoveelste waardeloze ontkrachting van mijn verhaal wijzen

welk verhaal van jou heb ik (waardeloos) ontkracht dan?

Zal ik maar even helpen dan?
waf Wrote:zeg mukkus, is je prozac op of zo?
Wat heeft Prozac ermee te maken, dat ik Hoef wijs op een heel oude grap?
Nou?
Hè jongens, doe nou es effe gezellig :cry:

[Image: haight-hippie.jpg]
Pages: 1 2