FTM Forum

Full Version: Sparta - Feyenoord
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Moet waf zich na deze wedstrijd weer huilend in slaap masturberen? :Big Grin
Mukkus Wrote:Moet waf zich na deze wedstrijd weer huilend in slaap masturberen? :Big Grin

[mukkus mode]grappig, mukkus. ooit over nagedacht om stand-up comedian te worden?
[mukkes mode]
waf Wrote:[mukkus mode]grappig, mukkus. ooit over nagedacht om stand-up comedian te worden?
[mukkes mode]

[Image: papegaai.jpg]
2-0
Ik ga deze wedstrijd maar eens live aanschouwen. Altijd spectakel. Ik zet hem op 2-3 voor Feyenoord. =D>
Peter Wrote:2-0

Peter Wrote:ADO Den Haag - PSV 0-1
FC Volendam - Willem II 1-1
Roda JC - AZ 0-2
NEC - FC Groningen 1-1
NAC Breda - FC Twente 1-2
Sparta Rotterdam - Feyenoord 1-1
SC Heerenveen - Vitesse 1-0
Heracles Almelo - Ajax 1-1
De Graafschap - FC Utrecht 1-1

:-k :-k
:Big Grin :Big Grin
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:2-0

Peter Wrote:Sparta Rotterdam - Feyenoord 1-1

:-k :-k

Het zal wel 3-1 worden dan.
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:2-0

Peter Wrote:ADO Den Haag - PSV 0-1
FC Volendam - Willem II 1-1
Roda JC - AZ 0-2
NEC - FC Groningen 1-1
NAC Breda - FC Twente 1-2
Sparta Rotterdam - Feyenoord 1-1
SC Heerenveen - Vitesse 1-0
Heracles Almelo - Ajax 1-1
De Graafschap - FC Utrecht 1-1

:-k :-k

Toen hak Yuri Rose nog niet in mn team. Hakkuh
oeps
Viva Feyenoord!! Undecided
Zijn er al passe partouts voor de nacompetitie?
Of een DVD van de wedstrijd tegen Volendam....
joep Wrote:Of een DVD van de wedstrijd tegen Volendam....

:lol:

Beetje zelfspot kan in deze tijd idd geen kwaad. Succes met klimmen!
Heerlijk nieuws in het uitvak.... :Big Grin
Fijn om weer eens naar de wedstrijd te gaan.
Na 5 minuten dacht ik dat dit een heerlijk avondje ging worden maar helaas moet ik nog even wachten tot 5 december.
Feyenoord begint fantastisch aan de wedstrijd en moet met de rust minimaal 3-0 voorstaan. Vooral maakay oogt erg onscherp. Biseswar speelde wel een goede wedstijd maar mist ook teveel kansen.
Heb met name eens naar de verdediging gekeken en wat me opviel is dat Bahia constant instapt terwijl dat niet nodig is. Hierdoor dwing je de tegenstander tot een steekpass. Het instappen van Bahia komt ook omdat Greene alleen maar met zijn mannetje meeloopt ipv kort erop te zitten en aan te pakken.
Hofland liep uiteraard weer eens onnodige overtredingen te maken. Van die slidings van 10 meter je kent het wel. Bij de 2-1 achterstand stond meneer bij een corner van Sparta in de spits op een balletje te wachten terwijl Makaay moest verdedigen. Bij die 2-1 kopt hij een bal compleet verkeerd naar de Cler die vervolgens weer eens kinderlijk uitglijdt. De Cler loopt zwaar gefrustreerd over het veld en levert alleen enorme vuurpijlen af bij het uitverdedigen.
Nee, het feit dat Feyenoord gisteren zo goed speelde de eerste helft was te wijten aan El Ahmadi die iedere afvallende bal had en vervolgens een prima spelende Wijnaldum en Biseswar bediende.
Bij Sparta viel John in positieve zin op. Nu onmiddelijk kopen Feyenoord!!! Kost straks 3/4 mil.
Legion Wrote:Heb met name eens naar de verdediging gekeken en wat me opviel is dat Bahia constant instapt terwijl dat niet nodig is. Hierdoor dwing je de tegenstander tot een steekpass. Het instappen van Bahia komt ook omdat Greene alleen maar met zijn mannetje meeloopt ipv kort erop te zitten en aan te pakken.
Hofland liep uiteraard weer eens onnodige overtredingen te maken. Van die slidings van 10 meter je kent het wel.

Het is ook overal hetzelfde he met die klote verdediging :razz:
joep Wrote:Zijn er al passe partouts voor de nacompetitie?
Eén voordeel is dat we volgend jaar dan wel kampioen worden! Jupiler league wel te verstaan, maar kampioen is kampioen!

Ik kan op één of andere manier niet eens meer boos worden. Kan alleen maar zuchten en verdrietig worden van deze blamage! Confused Sad :cry: Weet niet wat de oplossing kan zijn. Geloof dat trainerswissel niets zal helpen. Misschien dat heel hard bidden helpt? [-o< [-o< [-o<
Dat is op dit moment een beetje onderschatting van de Jupiler League....
kooltje Wrote:Dat is op dit moment een beetje onderschatting van de Jupiler League....

Dat je daar nog 3 minuten over moest denken!
Leuke gozer die Greene:

Greene steekt middelvinger op naar woedende fans

Serginho Greene heeft zich gisteravond in het verloren duel met stadsgenoot Sparta niet echt populair gemaakt bij de Feyenoord-fans. De gelegenheids-rechtsback krijgt de laatste tijd erg veel kritiek te verwerken. Na een prima actie zette de verdediger Leroy Fer alleen voor het doel, waarna Feyenoord met 0-1 voorkwam. Greene reageerde erg onprofessioneel door zijn middelvinger op te steken naar het hondstrouwe Legioen.

De meegereisde Feyenoord-supporters zijn woedend op de voormalig-speler van onder meer RKC Waalwijk. Een 47-jarige Feyenoord-fan reageerde tegenover Voetbal Report als volgt: "Wij staan altijd en overal voor Feyenoord klaar. Stank voor dank, schandalig!"

Komende zondag moet Feyenoord, de huidige nummer zestien van de vaderlandse eredivisie, op bezoek bij mede-degradatiekandidaat Roda JC.
Bumme Wrote:mede-degradatiekandidaat

cry
Wat een stakker die Greene. Meneer maakt 1 goede actie en denkt vervolgens dat de 50 kutacties daarvoor vergeten zijn.
Legion Wrote:Fijn om weer eens naar de wedstrijd te gaan.
Na 5 minuten dacht ik dat dit een heerlijk avondje ging worden maar helaas moet ik nog even wachten tot 5 december.
Feyenoord begint fantastisch aan de wedstrijd en moet met de rust minimaal 3-0 voorstaan. Vooral maakay oogt erg onscherp. Biseswar speelde wel een goede wedstijd maar mist ook teveel kansen.
Heb met name eens naar de verdediging gekeken en wat me opviel is dat Bahia constant instapt terwijl dat niet nodig is. Hierdoor dwing je de tegenstander tot een steekpass. Het instappen van Bahia komt ook omdat Greene alleen maar met zijn mannetje meeloopt ipv kort erop te zitten en aan te pakken.
Hofland liep uiteraard weer eens onnodige overtredingen te maken. Van die slidings van 10 meter je kent het wel. Bij de 2-1 achterstand stond meneer bij een corner van Sparta in de spits op een balletje te wachten terwijl Makaay moest verdedigen. Bij die 2-1 kopt hij een bal compleet verkeerd naar de Cler die vervolgens weer eens kinderlijk uitglijdt. De Cler loopt zwaar gefrustreerd over het veld en levert alleen enorme vuurpijlen af bij het uitverdedigen.
Nee, het feit dat Feyenoord gisteren zo goed speelde de eerste helft was te wijten aan El Ahmadi die iedere afvallende bal had en vervolgens een prima spelende Wijnaldum en Biseswar bediende.
Bij Sparta viel John in positieve zin op. Nu onmiddelijk kopen Feyenoord!!! Kost straks 3/4 mil.

ik ben het wel met je eens, maar ik ben er toch echt van overtuigd dat geen enkele verdediger kan dweilen met de kraan open. hofland/bahia kun je volgens mij niet alles kwalijk nemen. verdedigen begint op het middenveld. en als de cler zulke grote fouten blijft maken, blijven er ook tegendoelpunten komen.

die john is bij sparta la lang opgevallen. hugo borst bv, maar ook in de vi is hij al gesignaleerd. die laten ze echt niet zo gemakkelijk gaan, en zeker niet aan ons, want sparta verkoopt zelden aan ons.
Treesong Wrote:
Bumme Wrote:mede-degradatiekandidaat

cry

Die overwinning op Volendam zou aan het eind van het seizoen misschien nog wel eens beslissend voor degradatie kunnen blijken te zijn.
Berend Botje Wrote:
Treesong Wrote:
Bumme Wrote:mede-degradatiekandidaat

cry

Die overwinning op Volendam zou aan het eind van het seizoen misschien nog wel eens beslissend voor degradatie kunnen blijken te zijn.

Onzin! Dan is Volendam allaaaaaaaaaaaaaaang gedegradeerd. :wink: