FTM Forum

Full Version: 'Vergeten Forummers'
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Dit gaat toch helemaal off-topic, daarom de titel maar even aangepast.
Sterkte!
Mukkus Wrote:"Ik wil ook graag aan de Prozac, maar bij mij is het toch een kansloze misse, daarom zit ik aan de drugs"

je dacht, ik doe het in een ander topic, dan is het geen jij-bak. Undecided

ik ben blij dat je zelf een verklaring hebt kunnen vinden, uh verzinnen voor je gedrag.

fyi: normaal worden gewoon de nerds gepest. dat kan het slimste jongetje van de klas zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet. hier op het forum mag je in 1 adem genoemd worden met eb sports en iniminie. :razz:
Dommel.....
edit
Vret Mien Gras Wrote:Dommel.....

Moker.
Mukkus Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Dommel.....

Moker.

en matadom. :razz:
Mukkus Wrote:Moker.

:cry:
en niet te vergeten Mayo, onze Belgische padvinder die altijd ging trekken met zijn medepadvindertjes.
:cry: Gonzalez....
Boris Boef.
bor :cry:
gittermaster Wrote:bor :cry:

Die sloeber duikt elke vier weken nog eens op om in de forumwoestijn te roepen dat hij bovenaan staat in de fantasy football forumleague cry
Kezmania.
inderdaad ja en waar is Jazz en Marshall.....
ff opsomming:
Jazz
Kezmania
BordeWolf
Gonzalez
Mayo
Moker
Dommel
Marshall
Ada Wilma op het voetbalforum! =D>
vergeten jullie mij niet?
gonzalez, jij zat er al bij
gonzalez was voor utrecht. ik ben een rasechte ajax-supporter. Net als ad wim!
Deniz !
Fc Petr
Wageningen
Depor
Genomico
Frits
Goa
Aukinho
El Parasito
Musse
Tukker_Rulez
Robert-vdl
Kuiperinho
tijdje geleden lance4president toevallig nog een mailtje gestuurd. Hij zei toen dat ie weer eens een kijkje zou komen nemen maar is er nooit meer van gekomen volgens mij.
*Marsbar, die lag toch met een Zweedse te rollebollen?
Pluut, Gekhoâh en die Purrel *P*-gang!
Pavel, ik houd wel van u Undecided Undecided

en Boeskoolcity
Jazz! :wink:
die had ik al fab... Icon_twisted
Hallo lieve mensen!

Ik lees dit forum nog wel eens, maarja d'r gebeurt zo weinig toch? De wekelijkse topics voor de wedstrijden, met z'n allen Peter afzeiken en Waf met z'n gejank over de meest trieste club van Nederland, dat was het wel zo'n beetje...

Tja en dan nog al die bovenstaande forummers, die zijn natuurlijk weggegaan omdat sommige personen hier op dit forum elk topic verkrachten door nutteloze plaatjes en opmerkingen toe te voegen waardoor elke vorm van discussie wegvalt.

Maar ik ga jullie weer in de gaten houden en waar nodig zal ik uiteraard opmerkingen van toegevoegde waarde plaatsen.
Ienimieni
Weertenaar
puntenmongool
Bredanaar Wrote:Ienimieni
Weertenaar
puntenmongool

Mmm, die ken ik alledrie niet.
Pages: 1 2 3