FTM Forum

Full Version: ADO Den Haag - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Isaksson
Marcellis
Eric Addo
Simons
Zonneveld
Méndez
Bakkal
Culina
Afellay
Lazovic
Dzsudzsák

Waar is Salcido? Icon_evil
En Rodriguez speelt ook niet Sad
waar zijn koef en rodriquez?
Ziek en gepasseerd
Je verdediging op 3 plekken wijzigen (ok 1tje noodgedwongen door afwezigheid Brechet), dat geeft een lekkere stabiele basis Undecided
BIERTEAM.NET Wrote:Je verdediging op 3 plekken wijzigen (ok 1tje noodgedwongen door afwezigheid Brechet), dat geeft een lekkere stabiele basis Undecided

Klasse van Stevens. Staan alle 3 als een natte krant te voetballen!
en ik heb rodriguez.
Nummer 6 in ranglijst heeft salcido cap en rodriguez =D>
Ekslem Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Je verdediging op 3 plekken wijzigen (ok 1tje noodgedwongen door afwezigheid Brechet), dat geeft een lekkere stabiele basis Undecided

Klasse van Stevens. Staan alle 3 als een natte krant te voetballen!

Precies vooral Salcido maakt voortaan elke week fouten die tegengoals opleveren omdat hij het allemaal veel te licht opvat. Aan de andere kant het elftal nu weer op 7 plaatsen gewijzigd tov de vorige pot. Dat gebeurt mij te vaak. Juist als t moeizaam gaat moet je der gewoon 11 het vertrouwens geven, ook alst een keer minder is.
gittermaster Wrote:en ik heb rodriguez.
Nummer 6 in ranglijst heeft salcido cap en rodriguez =D>

Stelletje sukkels.Wink Ik heb Isaksson en Marcellis omdak Salcido niet kon betalen en de rest niet aandurfde. Maza op de bank was te verwachten, Salcido had ik niet verwacht, maar is ook best te begrijpen.
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Je verdediging op 3 plekken wijzigen (ok 1tje noodgedwongen door afwezigheid Brechet), dat geeft een lekkere stabiele basis Undecided

Klasse van Stevens. Staan alle 3 als een natte krant te voetballen!

Precies vooral Salcido maakt voortaan elke week fouten die tegengoals opleveren omdat hij het allemaal veel te licht opvat. Aan de andere kant het elftal nu weer op 7 plaatsen gewijzigd tov de vorige pot. Dat gebeurt mij te vaak. Juist als t moeizaam gaat moet je der gewoon 11 het vertrouwens geven, ook alst een keer minder is.

Als ze nou hun best hadden gedaan oke, maar ze gooien er met de pet naar imo. Denk echter niet dat we met zo'n feestopstelling gaan winnen daar Undecided
Ekslem Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:
BIERTEAM.NET Wrote:Je verdediging op 3 plekken wijzigen (ok 1tje noodgedwongen door afwezigheid Brechet), dat geeft een lekkere stabiele basis Undecided

Klasse van Stevens. Staan alle 3 als een natte krant te voetballen!

Precies vooral Salcido maakt voortaan elke week fouten die tegengoals opleveren omdat hij het allemaal veel te licht opvat. Aan de andere kant het elftal nu weer op 7 plaatsen gewijzigd tov de vorige pot. Dat gebeurt mij te vaak. Juist als t moeizaam gaat moet je der gewoon 11 het vertrouwens geven, ook alst een keer minder is.

Als ze nou hun best hadden gedaan oke, maar ze gooien er met de pet naar imo. Denk echter niet dat we met zo'n feestopstelling gaan winnen daar Undecided

Tot nu toe zijn we zowaar wel heer en meester. Den Haag is nog niet bij Isaksson in de buurt geweest. Maar t zal mij ook benieuwen.
PSV heeft anders ook nog geen echte kans gehad...
Micha Wrote:PSV heeft anders ook nog geen echte kans gehad...

Quote:4' LAZOVIC SCHIET OP DE PAAL!
De eerste doelpoging betekende bijna een treffer. Via de voet van Simons kwam de bal met mazzel bij Lazovic terecht, die van heel dichtbij op de paal schoot.

Lijkt mij toch wel een echte kans.
Micha Wrote:PSV heeft anders ook nog geen echte kans gehad...

2 mogelijk levensgevaarlijke momenten onterecht afgevlagd voor buitenspel, 100% pingel onthouden en wat vrije trappen en corners. Mwah t valt me nog mee. Niet dat we dit zeker winnen, ma had meer van ADO verwacht.

Ursel is trouwens ingevallen bij den Haag.
Vond ik nou niet echt een kans...hij kon vanuit die hoek nooit scoren omdat zwinkels in die hoek stond...maar vooruit een halve kans.

Maar ze zijn in tegenstelling tot wat Peter zegt GEEN heer en meester. ADO komt steeds dichterbij en voor je het weet hebben ze een doelpunt om hun oren...vooral met die Addo en Zonneveld in de verdediging... :roll:
Zonneveld is al vervangenWink Door Pieters Dead Hak toch liever Salcido gezien.
En PSV is zeker wel stukken beter hoor. De enige ballen die Isaksson moest verwerken waren terugspeelballen. Ado is nog zwakker dat Sparta en Volendam tegen PSV waren. Maar goed Bal op 't Dak 7 kan op dit moment natuurlijk nog van PSV winnen dus een goal is nooit uit te sluiten. Wink
Peter Wrote:
Micha Wrote:PSV heeft anders ook nog geen echte kans gehad...

2 mogelijk levensgevaarlijke momenten onterecht afgevlagd voor buitenspel, 100% pingel onthouden en wat vrije trappen en corners. Mwah t valt me nog mee. Niet dat we dit zeker winnen, ma had meer van ADO verwacht.

Ursel is trouwens ingevallen bij den Haag.

Eens wat betreft die slechte grensrechter. Penalty...er zijn scheidsrechters die 'm geven, maar om nou te zeggen een 100% pingel vind ik ook wat overdreven.

Niet elke vrije trap en corner is een kans...kwam niets dreigends uit...vooral die laatste vrije trap van dzjudzjak was om te janken...
Micha Wrote:Eens wat betreft die slechte grensrechter. Penalty...er zijn scheidsrechters die 'm geven, maar om nou te zeggen een 100% pingel vind ik ook wat overdreven.

Schrijnend genoeg zijn der ook scheidsrechters genoeg die zoals deze een vrije trap tegen Bakkal geven omdat dat lekker makkelijk is in zo'n situatie.
Paddo, wat een spits! :razz:
0-2 Bakkal

Nadat Caracciolo en Knopper grote kansen op de 1-1 gemist hadden.
Beetje jammer dat ADO alleen het laatste kwartier heeft laten zien dat ze kunnen voetballen.
Mukkus Wrote:0-2 Bakkal

Nadat Caracciolo en Knopper grote kansen op de 1-1 gemist hadden.

Immers had ook een grote kans!

Al met al een leuke tweede helft =D>
Wetzel is diktevreden over en trots op dit ADO. Ist normaal nog minder dan? :|

Wel weeer een ploeg die zn sterkste pot van t jaar tegen PSV speelt.Wink
Peter Wrote:Wel weeer een ploeg die zn sterkste pot van t jaar tegen PSV speelt.Wink

Dead
Kut Stevens.
Zijn wisselbeleid heeft me dit seizoen al te veel punten gekost.