FTM Forum

Full Version: Roda JC- Feyenoord
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
0-3 Wijnaldum,Fer en Makaay.

Goed nieuws dat Feyenoord weer wat punten gaat pakken.

Ik stel voor dat Verbeek Tiendalli in het vervolg een basisplaats geeft als rechtsback. Vind dat echt een sterke speler, imo kan hij uitgroeien tot 1 van de betere backs van Nederland.

EDIT: 0-4 Biseswar
Tripplexxx Wrote:0-3 Wijnaldum,Fer en Makaay.

Goed nieuws dat Feyenoord weer wat punten gaat pakken.

Ik stel voor dat Verbeek Tiendalli in het vervolg een basisplaats geeft als rechtsback. Vind dat echt een sterke speler, imo kan hij uitgroeien tot 1 van de betere backs van Nederland.

EDIT: 0-4 Biseswar

in vergelijking met greene ben je al snel een sterke speler, maar het klopt, wederom een prima invalbeurt.

de eerste helft was nog steeds angsthazen voetbal in een tempo van een bejaarde, maar toch hadden we op voorsprong moeten komen. biseswar blijft echter oogkleppen ophouden, jammer dat dat ventje zo dom is, hij begrijpt volgens mij niet eens dat een ander er beter voor kan staan (ook bij zijn goal overigens).

wijnaldum maakte het verschil door een mooie kopgoal, roda was helemaal de weg kwijt. wat een dramaploeg is dat. de 1ste helft hadden ze 0 (nul) schoten op doel. dan is het koopman effect kennelijk snel uitgewerkt.

vorige week stond koopman (met atteveld trouwens :| ) in het maasgebouw. die hebben feyenoord wel ff scherp geanalyseerd. Undecided

vandaag was eredivisielive wel leuk iig. :8: wat een verademing, een wedstrijd met commentaar van reitsma.
Mooie overwinning zeg. Kansen nu wel afgemaakt begrijp ik.
Hoe was El Ahmadi waf?
Als je nog iets van die Tiendalli wil maken moet je hem nu een basisplaats geven lijkt me.
Feli feyenoorders! Fijn dat jullie weer eens gewonnen hebben, en nog wel 4 doelpunten gescoord ook, wat een luxe!
Op de dvd van het jubileum jaar kunnen nu iig al twee wedstrijden gezet worden!
Bumme, concentreer jij je nu maar op je eigen cluppie! Verschrikkelijke gloryhunter die je er bent :razz:
Ekslem Wrote:Bumme, concentreer jij je nu maar op je eigen cluppie! Verschrikkelijke gloryhunter die je er bent :razz:

Niets met gloryhunten te maken. Ben oprecht blij dat een traditionele vereniging als Feyenoord een verdere afgang voorlopig bespaard is gebleven. Hoop dat ze de weg omhoog nu weer gevonden hebben.
Dit is overigens iets wat ik over PSV nooit zou zeggen, die mogen wat mij betreft gelijk naar de hoofdklasse van de amateurs degraderen.
Je bent (hier op het forum), naar mijn bescheiden mening, veel te veel bezig met andere clubs ipv je te concentreren op Ajax. Het komt op mij over dat je heel veel genoegdoening haalt als het met bepaalde andere clubs minder gaat en met het ontlokken van bepaalde reacties. Ik vind dat treurig. Mijzelf zal het jeuken dat het bij Ajax al jaren huilen met de pet op is. Ik ben daarentegen blij dat het bij PSV sportief zo goed gaat de laatste jaren. Wat is de tw om tegen andere clubs/supporters aan te trappen?
Ekslem Wrote:bla bla bla bezig met ander clubs bla bla bla ipv concentreren op Ajax bla bla bla huilen met pet op bla bla bla voor de wind bla bla bla

Wat een complete onzin dit verhaal zeg!
Imo... maar bedankt voor de bevestiging :roll:
Hmmz, ben het hier met Bumme eens. Heb hem daar nog nooit op betrapt, itt veel Twentenaren en PSV-ers.
opmerkelijke tifo actie? :roll:

[Image: RodaFeye-8.jpg]
Kon wel lachen om het "Waaaaaaar is die Josti-band?" aan t einde vd wedstrijd...
Maar snap dat hakenkruis ook niet helemaal. Beetje triest
het enige dat ik kan verzinnen is dat de foto bewerkt is. ik weiger dit te geloven.
Is bewerkt, kijk maar nara het zwarte gedeelte links onder.
De foto is ook bewerkt, als je goed kijkt zie je ongeveer boven de t van ultras iemand in het wit staan, diegene staat een stukje naar rechts (boven dat kleine rjc spandoek) weer.
neem ook aan dat dit een rare zoom is ofzo
waf Wrote:opmerkelijke tifo actie? :roll:

[Image: RodaFeye-8.jpg]

dit is het orgineel

[Image: rodfey2008-09005.jpg]
aha, nou sorry dat ik jullie vermoeid heb met deze ontzettend slechte en makkelijke grap.
waf Wrote:aha, nou sorry dat ik jullie vermoeid heb met deze ontzettend slechte en makkelijke grap.

Ach, je hebt toch een uurtje fijn kunnen knutselen in Photoshop