FTM Forum

Full Version: vroegaaaah
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
deden wij een spel met cm. waarbij iedereen tegen elkaar speelden.
Dus bijvoorbeeld team Treesong tegen team gitter.
Ben even de naam kwijt.
Ik vond dat toen best geestig. Met name omdat je een kutronde kon hebben, maar als je beter dan je tegenstander had, kon je toch nog winnen.
Wie organiseerde dat toen ook al weer?
En is dat misschien leuk om weer te doen?
Ik heb dat nog met Antidote georganiseerd
ik doe mee!
Moker heeft dat bedacht, was idd wel leuk.
was echt gaaf, laat maar weer terug komen. nu maar hopen dat iemand tijd heeft om dat te organiseren
Kan het me nog wel herinneren ja, heb ook 1 keer meegedaan (roemloos ten onder).
ben er bij, als het weer georganiseerd word
Winstonicus Wrote:was echt gaaf, laat maar weer terug komen. nu maar hopen dat iemand tijd heeft om dat te organiseren

Zoveel tijd hoeft dat toch niet te kosten? Een subleague oprichten, ff t speelschema bepalen en elke week kun je na de update zo in de subleague kijken hoeveel punten iedereen heeft behaald. Dat wil ik best organiseren. Of zie ik dingen over t hoofd waardoor het meer tijd gaat kosten? Dan heb ik er de tijd niet voor. :p
pouletes maken, doelsaldo's uitrekenen, uitslagen verwerken, pouletjes updaten scoren ophalen
Top Peter, desnoods doen we het samen.
Wil jij even een nieuw topic aanmaken hiervoor? Kopier je gewoon een heel stuk uit oude topic :razz:
als geen pouletjes maar een afvalschema gebruikt ben je een stuk minder tijd kwijt
maakt mij niet zo heel veel uit, vind t wel leuk om te doen. En Peter ook Icon_twisted
inschrijving is geopend in ander topic
Mac Wrote:als geen pouletjes maar een afvalschema gebruikt ben je een stuk minder tijd kwijt

Gittermaster is erg goed in afvalschema's!

Of drinktie alweer bier?
:lol: :lol: :lol:

aankomschema's gaan tegenwoordig ook niet verkeerd
Haha ok Gitter ik doe mee. Met max. een uurtje per week moet dit wel te doen zijn, kunnen t evt. om de week uittellen ofzo. Prima!
top, schrijf je dan meteen even in in t daarvoor bestemde topic Icon_twisted