FTM Forum

Full Version: Teams week 44
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Nog niemand aan het puzzelen? :eeeek:
allang klaar
Nou laat maar eens zien dan :razz:
Bocaloca Wrote:allang klaar

Maar jij doet zoals ieder jaar slechts mee voor spek en bonen
precies, eerste ronde al niet meegedaan Tongue
Graag reactie of ik ook iets over het hoofd heb gezien, qua schorsingen of blessures.

Veremko (4.10M)

Abel (7.50M)
Córdoba (15.10M)
Mertesacker (11.20M)
Diakhaté (8.50M)

Culio (5.45M)
Pires (13.70M)
Juninho Pernambucano (13.35M)
Ben Arfa (9.85M)

Koevermans (10.25M)
Messi© (17.55M)
ik twijfel op dit moment alleen over mijn spits van Barcelona, op dit moment Bojan...maar ik ben er niet zeker van dat hij in de basis begint aangezien Messi, Henry, Eto'o en Gudjohnsen (en ook Pedro) bij de selectie zitten
kuiper Wrote:Graag reactie of ik ook iets over het hoofd heb gezien, qua schorsingen of blessures.

Veremko (4.10M)

Abel (7.50M)
Córdoba (15.10M)
Mertesacker (11.20M)
Diakhaté (8.50M)

Culio (5.45M)
Pires (13.70M)
Juninho Pernambucano (13.35M)
Ben Arfa (9.85M)

Koevermans (10.25M)
Messi© (17.55M)

Ben Arfa en Koevermans?? :eeeek:
Devlin Wrote:ik twijfel op dit moment alleen over mijn spits van Barcelona, op dit moment Bojan...maar ik ben er niet zeker van dat hij in de basis begint aangezien Messi, Henry, Eto'o en Gudjohnsen (en ook Pedro) bij de selectie zitten

Gewoon een verdediger dus :8:
Assenal??
Voyou Wrote:
kuiper Wrote:Graag reactie of ik ook iets over het hoofd heb gezien, qua schorsingen of blessures.

Veremko (4.10M)

Abel (7.50M)
Córdoba (15.10M)
Mertesacker (11.20M)
Diakhaté (8.50M)

Culio (5.45M)
Pires (13.70M)
Juninho Pernambucano (13.35M)
Ben Arfa (9.85M)

Koevermans (10.25M)
Messi© (17.55M)

Ben Arfa en Koevermans?? :eeeek:

Ik weet het, bewuste keuze. Kon zo snel geen betere oplossing bedenken.
Uitslag 2-3 (2x ben arfa en 2x de koef) :lol:
Je zou altijd nog iemand van Arsenal erin kunnen zetten op de plek van een van de twee, als je genoeg budget hebt uiteraard.
Ik heb m'n hele budget geinvesteerd in Messie ©, en de rest is hopen 8-[
Voyou Wrote:Je zou altijd nog iemand van Arsenal erin kunnen zetten op de plek van een van de twee, als je genoeg budget hebt uiteraard.

Dat red je dus nooit.
Treesong Wrote:Ik heb m'n hele budget geinvesteerd in Messie ©, en de rest is hopen 8-[

Ik eigenlijk ook wel een beetje.
Zul je zien dat hij vanavond gespaard wordt. Icon_twisted
Tja, nog één pot lekker dik winnen en ze kunnen achteroverleunen... me dunkt dat de toppers gespaard gaan worden in de resterende uitwedstrijden. [-o<
Voyou Wrote:
Devlin Wrote:ik twijfel op dit moment alleen over mijn spits van Barcelona, op dit moment Bojan...maar ik ben er niet zeker van dat hij in de basis begint aangezien Messi, Henry, Eto'o en Gudjohnsen (en ook Pedro) bij de selectie zitten

Gewoon een verdediger dus :8:
Graag, maar welke ? Ik zat er de vorige keer ook naast Sad
Edit : heb nu Messi, Adebayor en Benzema als aanvallers, maar dat levert me dan wel een pannekoekenmiddenveld op :roll:
Nog ergens vermoedelijke opstellingen voor vanavond?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.marca.com">http://www.marca.com</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://sports.yahoo.com/sow;_ylt=AjqJJvECSuCH5V0AKambTiM5nYcB">http://sports.yahoo.com/sow;_ylt=AjqJJv ... mbTiM5nYcB</a><!-- m -->

Maar met name die laatste zou ik me niet te veel van aantrekken
klein lijstje met afwezigen

Arsenal
Forwards Theo Walcott (shoulder) and Emmanuel Adebayor (ankle) are out after picking up their injuries in Saturday's Premier League defeat at Stoke. Skipper William Gallas (hamstring) and fellow defender Emmanuel Eboue (knee) are out, as are long-term absentees Tomas Rosicky and Eduardo.

Barcelona
Eric Abidal is set to miss out as he continues his comeback from a knock, while Seydou Keita and Gaby Milito are the only other two absentees. Alves en Touré (buiten de selectie)
Quote:La lista de convocados es la siguiente:
Porteros: Valdés y Pinto
Defensas: Puyol, Piqué, Márquez, Martín Cáceres, Sylvinho
Centrocampistas: Xavi, Iniesta, Busquets, Gudjohnsen, Víctor Sánchez, Hleb
Delanteros: Messi, Eto'o, Henry, Bojan, Pedro

Internazionale
Adriano (buiten de selectie)
Quote:...will be without Adriano after the striker was again left out by coach Jose Mourinho because of several incidents of indiscipline.

Celtic
Celtic are once again without strike trio Georgios Samaras, Jan Vennegoor of Hesselink and Chris Killen for Wednesday's visit of Manchester United. Celtic, also missing Glenn Loovens and Marc Crosas, were beaten 3-0 at Old Trafford in October and need a win to maintain their hopes of reaching the knockout stages.

Manchester United
United goalkeeper Ben Foster looks set to make his Champions League debut after Edwin van der Sar was rested. Wes Brown is unlikely to play as he has failed to recover from an ankle injury. Rafael Da Silva is ready to deputise at right-back as Gary Neville is also missing, along with long-term absentees Owen Hargreaves and Paul Scholes.

Chelsea
Chelsea will be without left-back Ashley Cole for the Champions League trip to Roma as he has a calf problem. Defender Ricardo Carvalho (hamstring) and midfielders Michael Ballack (foot) and Michael Essien (knee) remain out.

AS Roma
Roma captain Francesco Totti is a doubt as he has a knee problem, while young midfielder Alberto Aquilani is still struggling with a thigh injury.

Liverpool
Liverpool hope to have Fernando Torres available to face Atletico Madrid in the Champions League after he missed five games with a hamstring injury. Torres has a 70% chance of playing against his old club and Liverpool will qualify for the last 16 if they win and PSV fail to beat Marseille.

Sporting
Tonel (geblesseerd)

Shakhtar
L. Luiz Adriano en Ilsinho (geblesseerd)


Suspended: Eugen Trica (CFR Cluj) one match
Suspended: Torsten Frings (Werder Bremen)
Marca lijkt me voor de Spaanse ploegen wel betrouwbaar. Geen Eto'o, wel Messi.... Ik weet het nog niet. Toch maar een verdediger dan.
Stâncioiu
(5.05M)
Puyol©
(15.90M)
Nesmachni
(7.65M)
Córdoba
(15.10M)
Clichy
(14.50M)
Ben Arfa
(9.85M)
Diego
(10.00M)
Kryvets
(5.40M)
Juninho Pernambucano
(13.35M)
Liedson
(7.75M)
Llorente
(13.80M)
Zoiets:

Stâncioiu (5.05M)

Alex (14.25M)
Grosso (13.00M)
Silva (6.60M)

Dobrasinovic (5.05M)
Ribéry (14.20M)
Diego (10.00M)
Danny (7.65M)

Krkic (15.30M)
Van Persie© (16.20M)
Bangoura (9.10M)
Nr. 1 heeft Adriano en Tonel Undecided
_Tampie Wrote:Nr. 1 heeft Adriano en Tonel Undecided

en adebayor!

en nummer 1,2,3 en 5 van de forumsubleague hebben Dani Alves als captain :roll:
L'OM-PSV hoogst onzeker of ie door gaat
CL gaat altijd door.
Devlin Wrote:klein lijstje met afwezigen

Emmanuel Adebayor (ankle)
17.50 uur. Dat was net iets te laat, die heb ik Sad
En de ellende gaat door, geen Almunia bij Arsenal.. Icon_evil
Waarom heeft iedereen van Real gewoon hun achternaam op het shirt staan en staat er bij Drenthe zijn voorletter voor?
Pages: 1 2