FTM Forum

Full Version: PSV vs Heracles
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Informatie PSV - Heracles Almelo (22/11/2008)
Competitie:
Eredivisie

Datum en aanvang:
Zaterdag 22 november 2008, 19.45 uur

Deze wedstrijd komt na een serie moeilijke wedstrijden (nec, az en ajax) die we simpel moeten kunnen winnen.

Historie laatste wedstrijden:

27-04-1986 PSV-SC Heracles 5-0 (2-0)
11-02-2006 PSV-Heracles Almelo 1-0 (0-0)
15-12-2006 PSV-Heracles Almelo 3-0 (1-0)
06-04-2008 PSV-Heracles Almelo 2-0 (1-0
Stevens hoopt op SalcidoDoor Patrick Leemans
Vrijdag, 21 november 2008, 13:29

PSV-trainer Huub Stevens hoopt morgen te kunnen beschikken over Carlos Salcido. De Mexicaan zit op het moment van schrijven nog vast op de luchthaven van Madrid.

Salcido strandde daar na een interland van zijn geboorteland en kan voorlopig niet vliegen vanwege de te harde wind. Stevens kon niet aangeven of Salcido's aanwezigheid vandaag op de laatste training voorafgaand de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo doorslaggevend is voor een basisplaats morgen. PSV zit namelijk niet al te dik in verdedigers. Jan Kromkamp en Dirk Marcellis doen in ieder geval niet mee vanwege blessures.

Hetzelfde geldt voor Nordin Amrabat. De aanvaller haalt ook zeker niet de Champions League-wedstrijd tegen Atlético Madrid. Kromkamp en Marcellis zijn ook onzeker voor dat duel.

Stevens hoopt morgen de fans van PSV te kunnen trakteren op een leuke thuiswedstrijd mét een goede uitslag. "Ik proef in de selectie dat men uit is op eerherstel. Het is duidelijk dat Heracles niet komt voor de schoonheidsprijs. Ze zullen compact spelen en het is aan ons om de muur te slechten. We willen de neerwaartse spiraal dolgraag ombuigen", aldus Stevens.
Met die vreemde opstellingen van Stevens weet je het nooit.
Ik acht Heracles niet kansloos.
Ik denk dat de verdediging Salcido, Rodriquez, Simons en Pieters gaat worden...misschien doet Addo weer mee?
Ik ben er morgen bij in Eindhoven, maar verwacht eigenlijk een kansloze nederlaag. Als we er na zaterdag maar staan, want dan breekt een belangerijke periode voor ons aan:

Heracles - Willem II
AZ - Heracles (vooral niks forceren!)
Heracles - Sparta
Volendam - Heracles
Heracles - De Graafschap
Den Haag - Heracles
Heracles - fct
D'r an met de lippe Wrote:Ik ben er morgen bij in Eindhoven, maar verwacht eigenlijk een kansloze nederlaag. Als we er na zaterdag maar staan, want dan breekt een belangerijke periode voor ons aan:

Heracles - Willem II
AZ - Heracles (vooral niks forceren!)
Heracles - Sparta
Volendam - Heracles
Heracles - De Graafschap
Den Haag - Heracles
Heracles - fct (al helemaal niks forceren!)
Dat mocht je willen, Vret :cheers:
Peter, hoe groot acht je de kans dat Brechet morgen weer speelt. Ik las dat hij weer hersteld is van een blessure.
Geen idee met onze Huub waag ik mn vingers er iig ff niet aan.
En wat doet ie..Brechet en Rodriguez nemen.... Undecided
Moker Wrote:En wat doet ie..Brechet en Rodriguez nemen.... Undecided


wacht nog maar ff af Moker...
Wat een poppenkast weer :|

Quote: 'Selectie beslist over selectie Lazovic tegen Heracles'

22/11/2008 10:28

Trainer Huub Stevens accepteerde de excuses van Danko Lazovic. De selectie van PSV bepaalt echter vandaag of de spits bij de selectie zit voor de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo.

Het besluit over een extra straf voor Lazovic is uitgesteld aangezien reserve-aanvoerder Carlos Salcido met vertraging uit Mexico arriveerde, meldt De Telegraaf.

Zaterdag neemt de spelersraad van de Eindhovense club een definitief standpunt in over Lazovic. Als zij vinden dat de Servische spits onmisbaar is, zit hij zaterdagavond op de bank.
Moker Wrote:En wat doet ie..Brechet en Rodriguez nemen.... Undecided

1-0 Rodriguez Big Grin
ik haat glittertje....hij luistert nooit naar me! :x
Waarom geen Bakkal, what happened?
Plekkie kwijt omdat we nu 4-4-2 ballen.
Gefeliciteerd, Peter en Ekslem. De openingsfase was niet verkeerd, Heracles greep meteen het initiatief en we hadden op 0-1 kunnen komen. Na de 1-0 was het slappe hap van onze kant en leek het alsof alle zelfvertrouwen meteen weg was. Persoonlijke fouten, slap ingrijpen en miscommunicatie. Gelukkig deed PSV het rustig aan, anders waren we met een behoorlijke nederlaag weer naar het Oosten gereist. Positief was de rentree van Boakye, en erg mooi voor Breukers dat hij ook gewoon mocht blijven staan. Maar dit was een ingecalculeerde nederlaag, niks aan de hand. Nu begint een belangerijke periode, te beginnen zaterdag tegen Willem II. We moeten ze niet groter maken dan ze zijn, gewoon voor de 3 punten gaan!
4-0 vind jij geen behoorlijke nederlaag? PSV was matig, Heracles op het 1e kwartier na zo dramatisch dat de gemiddelde amateurploeg daar nog wel van had kunnen winnen. Hoop voor jou dat t een incident was want met zulk spel ga je de komende belangrijke periode weinig punten pakken.
Tuurlijk is 4-0 een behoorlijke nederlaag, maar deze stond in de rust al op het bord. Ik dacht werkelijk dat we met een 7 of 8-0 naar huis gingen. Het is een beetje het verhaal van onze uitwedstrijden. Aardig beginnen (net als in Breda en Utrecht) maar zogauw de 1-0 op het scorebord staat loopt alles in het onderste en lukt er he-le-maal niets meer. Ik maak mij dan ook zorgen tov de uitwedstrijden in Volendam en Den Haag, als we die verliezen is het nieuwe uitsyndroom geboren. En na de uitwedstrijd-martelingen onder Ruud Brood zit geen Heraclied daar meer op te wachten. In eigen huis kan de ploeg zijn rug beter rechten, al was het de laatste thuiswedstrijd tegen Vitesse ook niet al te best. We zullen wel zien waar we staan, de komende weken. Als we het verkloten wordt het nog flink zweten om boven de streep te blijven. Als we veel punten pakken hebben we een aardig gat geslagen en staan we er goed voor.