FTM Forum

Full Version: FCT vs Heerenveen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
1-3-2008 FC Twente SC Heerenveen 1-0 (0-0)
17-12-2006 FC Twente SC Heerenveen 5-1 (2-1)
25-3-2006 FC Twente SC Heerenveen 1-2 (1-2)
28-8-2004 FC Twente SC Heerenveen 4-1 (3-1)
16-5-2004 FC Twente SC Heerenveen 2-0 (2-0)
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Oh jee, Moker heeft weer Friezen opgesteld =D>
Sjit, mijn eerste siekret weppens zijn geraden... 8-[
5-1 tegen Wolfsburg en nu 6-0 tegen FC Twente.....we hebben het lastig tegen die duitse teams. :wink:

Feli, tukkers! Als ik het zo gehoord heb, niet eens een geflatteerde overwinning.
Ongelooflijk wat een gatenkaas die verdediging van Heerenveen. Eerder dit jaar al aangegeven. Riemer moet in de winterstop de portomonnee maar eens opentrekken....
Tripplexxx Wrote:Riemer moet in de winterstop de portomonnee maar eens opentrekken....

Undecided
Waarom zou iemand die scout is voor Heerenveen en lid is van RvC zijn portomonnee moeten trekken, terwijl Heerenveen zelf voldoende geld in kas heeft? Riemer heeft ook vroeger nooit prive-geld in Heerenveen gestoken.
Mukkus Wrote:
Tripplexxx Wrote:Riemer moet in de winterstop de portomonnee maar eens opentrekken....

Undecided
Waarom zou iemand die scout is voor Heerenveen en lid is van RvC zijn portomonnee moeten trekken, terwijl Heerenveen zelf voldoende geld in kas heeft? Riemer heeft ook vroeger nooit prive-geld in Heerenveen gestoken.

Reageer ff inhoudelijk Mukkus, please!!
Tripplexxx Wrote:Reageer ff inhoudelijk Mukkus, please!!

Ik reageerde op jouw onzin. Sollied prefereert zone-verdediging. Alleen de Heerenveense verdedigers staan steeds in de verkeerde zone.....heeft niks met de kwaliteit van de selectie te maken, wel met het intelligentie-niveau, ben ik bang.

Maarreh, Tripplexxx, ik dacht dat jij Sollied zo'n verdedigende trainer vond....wat mij betreft mag hij nog wel verdedigender spelen met 4-3-3 uit bij Twente met ook nog een Pranjic op het middenveld, die zeer aanvallend speelde.
=D> Heerenveen supporters =D>

Diep respect! Geweldig!
Hilcoholic Wrote:=D> Heerenveen supporters =D>

Wat is daar mee?
Mukkus Wrote:
Hilcoholic Wrote:=D> Heerenveen supporters =D>

Wat is daar mee?

Waren geweldig! Niemand mag ooit nog zeggen dat het stug volk is. Begonnen zelf met: "wij krijgen voetbal-les". Deden volop mee aan de wave. Hebben, mijnsinziens, "genoten" van de avond, ondanks het pijnlijke verlies. Zo hoort voetbal te zijn.

Zoals ik zeg, diep respect!
Stug volk die Friezen :8:
Hilcoholic Wrote:
Mukkus Wrote:
Hilcoholic Wrote:=D> Heerenveen supporters =D>

Wat is daar mee?

Waren geweldig! Niemand mag ooit nog zeggen dat het stug volk is. Begonnen zelf met: "wij krijgen voetbal-les". Deden volop mee aan de wave. Hebben, mijnsinziens, "genoten" van de avond, ondanks het pijnlijke verlies. Zo hoort voetbal te zijn.

Zoals ik zeg, diep respect!


Zal ook lekker aanvoelen als Heerenveen voetballer. Je staat met 6-0 achter, speelt slecht en schaamt je eigenlijk dood. Maar de supporters vieren alsof ze de wedstrijd winnen. Dan neem je de club en de spelers niet echt serieus.
Hilcoholic Wrote:
Mukkus Wrote:
Hilcoholic Wrote:=D> Heerenveen supporters =D>

Wat is daar mee?

Waren geweldig! Niemand mag ooit nog zeggen dat het stug volk is. Begonnen zelf met: "wij krijgen voetbal-les". Deden volop mee aan de wave. Hebben, mijnsinziens, "genoten" van de avond, ondanks het pijnlijke verlies. Zo hoort voetbal te zijn.

Zoals ik zeg, diep respect!

Niet verder vertellen, maar in de rest van Nederland staan we bekend als bioscoop-publiek en klapvee in een sfeerloos stadion.
Balthazar Wrote:Dan neem je de club en de spelers niet echt serieus.

Als Heerenveen-spelers als een stel blinde bejaarden staan te voetballen / verdedigen, dan neem je club en supporters serieus....
Ondanks een tering CM ronde heeft deze wedstrijd mijn weekend helemaal goed gemaakt. Kufo is back.
Inderdaad mooi om te zien dat die Heerenveen supporters er scheit aan hadden en hun avondje niet lieten verpesten door het slechte zone-dekkende voetbal. Het zone-dekkende voetbal van Ajax en Feyenoord heeft wel punten opgeleverd in Enschede, Heerenveen werd verpulverd. Laat dit een waarschuwing zijn voor iedereen die met een zone-dekkende instelling naar Enschede komt :wink:
Quote:Hooligans houden huis in kroeg Hengelo
een groep mannen heeft zaterdagavond het interieur van café in Hengelo vernield. De Twentse politie vermoedt dat het om een wraakactie van voetbalsupporters gaat. De kroeg zat bomvol, maar er vielen geen gewonden.

Personeel van het café in de Langestraat kreeg een paar weken geleden onenigheid met een groep supporters van FC Twente, licht een politiewoordvoerder zondag toe. Die beloofde toen terug te komen. Ongeveer zestig mannen stonden zaterdag rond 23.00 uur opeens voor de deur, van wie er uiteindelijk vijftien tot twintig naar binnen zijn gestormd.

De woordvoerder spreekt van een bliksemactie. De groep is niet langer dan twee minuten binnen geweest, schat zij. Er zijn nog geen arrestaties verricht.

TC Tubantia:

Quote:HENGELO – Een groep van vijftien tot twintig mannen heeft zaterdagavond aan de Langestraat in Hengelo een café kort en klein geslagen. Het gaat vermoedelijk om een wraakactie van voetbalsupporters, stelt de politie. Medewerkers van de kroeg hadden eerder ruzie gekregen met een groep supporters. Die beloofden toen terug te komen, aldus een zegsvrouw van de politie.

De mannen, die hun gezichten bedekten met dassen en mutsen, bestormden omstreeks 23.00 uur het café en vernielden het interieur. Buiten de kroeg stond op dat moment een groep van veertig man.

Volgens de woordvoerster ging het om een „bliksemactie” en waren de mannen al verdwenen toen de politie ter plaatse kwam. Er werden geen aanhoudingen verricht. Ook vielen er geen gewonden.

Dat hadden die machtsmisbruikende bouncers niet verwacht.
Alleen jammer dat ze er voetbalsupporters van maken, oftwel hooligans. Als ze met een aantal man na een wedstrijd in Enschede naar Hengelo verkassen, heeft die wraakactie niks met FC Twente te maken.
Een hooligan is in het algemeen een figuur die zich vandalistisch en gewelddadig gedraagt in groepsverband. Dat dit in 80% van de gevallen voetbalsupporters zijn staat geheel terzijde :wink:
Mukkus Wrote:
Hilcoholic Wrote:
Mukkus Wrote:
Hilcoholic Wrote:=D> Heerenveen supporters =D>

Wat is daar mee?

Waren geweldig! Niemand mag ooit nog zeggen dat het stug volk is. Begonnen zelf met: "wij krijgen voetbal-les". Deden volop mee aan de wave. Hebben, mijnsinziens, "genoten" van de avond, ondanks het pijnlijke verlies. Zo hoort voetbal te zijn.

Zoals ik zeg, diep respect!

Niet verder vertellen, maar in de rest van Nederland staan we bekend als bioscoop-publiek en klapvee in een sfeerloos stadion.

als je publiek zo reageert ben je dus nog lang geen topclub :razz:
waf Wrote:als je publiek zo reageert ben je dus nog lang geen topclub :razz:

Zo reageerde de ajax-supporters ook in Heerenveen....
(ja, ik weet je antwoord al)
maar dan die rode kaart voor vayrinen. istie braamhaar helemaal van god los? laatste minuut, 6-0 achter een dolletje tussen 2 oud teamgenoten? en dan je verbazen dat de spelers de regels niet kennen?

wat staat er in de regels dan braamhaar? dat je niet mag ingooien tegen de rug van de tegenstander om vervolgens door te spelen?

echt, als je zo weinig voeling met voetbal hebt, hoe kun je als knjb dan zo'n gast laten fluiten en ook nog als een van de beste van nederland betitelen?

echt onthutsend.
Wrom kreeg Vayrynen uberhaupt geel en niet Perez? Die hield toch gewoon geen afstand?
Omdat Perez zich gewoon omdraaide en het veld weer in liep.
Ah ok. Nja onterecht maar niet erg dat ie tegen PSV niet mag spelen. Die andere ex-PSV'er Beerens speelt ook altijd al zn beste wedstrijden van t seizoen tegen PSV en daar krijgen we t al druk genoeg mee als Pieters weer back staat. Dead