FTM Forum

Full Version: Ronde 13
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Makkelijke ronde...tiem is al klaar :8:
Timothy De Rijck kost maar 1 mil, hahaha.
Zal wel 10M bedoeld zijn natuurlijk, maar toch. SD.. Undecided
Peter Wrote:Zal wel 10M bedoeld zijn natuurlijk, maar toch. SD.. Undecided


hij staat er nu ook al niet meer in, zal wel aangepast worden
Babos

Elshot
Kwakman
Emanuelson
El-Akchaoui

Jungschläger
De Ridder
Wijnaldum

Nkufo
Suárez
Makaay©

Commentaar?
Feyenoord heeft vanavond nog een zware pot en Vitesse doet t tot dusverre vooral tegen de beter ploegen goed (AZ, Heerenveen) dus Makaay © vind ik een zware gok. Vraag me ook af of Roda JC zich nog een x zo laat flessen als tegen Volendam en 2x NAC achterin is ook een zware gok. Sparta draait zo slecht nog niet en NAC mist veel spelers!

De grote vraag is echter wat betere alternatieve zijn. Veel potjes die alle kanten op kunnen. :-k
Peter Wrote:Feyenoord heeft vanavond nog een zware pot en Vitesse doet t tot dusverre vooral tegen de beter ploegen goed (AZ, Heerenveen) dus Makaay © vind ik een zware gok. Vraag me ook af of Roda JC zich nog een x zo laat flessen als tegen Volendam en 2x NAC achterin is ook een zware gok. Sparta draait zo slecht nog niet en NAC mist veel spelers!

De grote vraag is echter wat betere alternatieve zijn. Veel potjes die alle kanten op kunnen. :-k

Eens. Het is gewoon een lastige ronde.....
Ik dacht dat zo'n beetje iedereen deze ronde El Ak als cappie zou hebben, maar ik zie hier al een eerste (of enige?) uitzondering.
Tuurlijk ben je de enige. Verhoeven gaat 3 pingel van El Akchadinges stoppen! Hakkuh
Peter Wrote:Tuurlijk ben je de enige. Verhoeven gaat 3 pingel van El Akchadinges stoppen! Hakkuh

en ging na 90 min tegen tottenham met een enkelblessure de kleedkamer in, dus die pingels hoeft verhoeven niet eens te stoppen Icon_twisted

tja en nu Undecided
Is dat zo? :-k
Peter Wrote:Is dat zo? :-k

mooi is dat mensen in verwarring brengen op de laatste dag Icon_twisted
Winstonicus Wrote:
Peter Wrote:Is dat zo? :-k

mooi is dat mensen in verwarring brengen op de laatste dag Icon_twisted

Erg aardig idd tegenover je medeforummers, maak je je erg populair mee! Icon_question
Pieckenhagen
(4.40M)
Emanuelson
(16.60M)
De Fauw
(10.65M)
El-Akchaoui©
(11.05M)
Wielaert
(15.95M)
Janssen
(10.20M)
De Graaf
(10.80M)
Schöne
(10.35M)
Suárez
(18.15M)
Amoah
(13.25M)
Nkufo
(17.50M)
Peter Wrote:
Winstonicus Wrote:
Peter Wrote:Is dat zo? :-k

mooi is dat mensen in verwarring brengen op de laatste dag Icon_twisted

Erg aardig idd tegenover je medeforummers, maak je je erg populair mee! Icon_question

populair ben ik toch al niet en hoef ik ook niet te worden. Ik reageer toch ook meteen terug op de eerste reactie. Dacht je nou echt dat ik zondag avond zou zeggen geintje haha.
Nee zo ben ik niet Sjaak.

Trouwens Vi heeft de blessure lijst nog niet vermeld(eind van de middag denk ik)
Hoe zit het eigenlijk met onze meest geselecteerde koffieman Kwakman
Winstonicus Wrote:
Peter Wrote:
Winstonicus Wrote:
Peter Wrote:Is dat zo? :-k

mooi is dat mensen in verwarring brengen op de laatste dag Icon_twisted

Erg aardig idd tegenover je medeforummers, maak je je erg populair mee! Icon_question

populair ben ik toch al niet en hoef ik ook niet te worden. Ik reageer toch ook meteen terug op de eerste reactie. Dacht je nou echt dat ik zondag avond zou zeggen geintje haha.
Nee zo ben ik niet Sjaak.

Trouwens Vi heeft de blessure lijst nog niet vermeld(eind van de middag denk ik)
Hoe zit het eigenlijk met onze meest geselecteerde koffieman Kwakman


Sjaak? Wat heb ik ermee van doen?
Winstonicus Wrote:
Peter Wrote:
Winstonicus Wrote:
Peter Wrote:Is dat zo? :-k

mooi is dat mensen in verwarring brengen op de laatste dag Icon_twisted

Erg aardig idd tegenover je medeforummers, maak je je erg populair mee! Icon_question

populair ben ik toch al niet en hoef ik ook niet te worden. Ik reageer toch ook meteen terug op de eerste reactie. Dacht je nou echt dat ik zondag avond zou zeggen geintje haha.
Nee zo ben ik niet Sjaak.

Trouwens Vi heeft de blessure lijst nog niet vermeld(eind van de middag denk ik)
Hoe zit het eigenlijk met onze meest geselecteerde koffieman Kwakman

Kwakman speelt, zie topic van Nac.
oke thnx
Kwakman koffiejuf? Waarom zou je dubbele minpunten willen? Hakkuh
ADO Den Haag: Faber (knie), Verhoek (lies)

Ajax: Aissati (knie), Donald (knie), Cvitanich (hamstring), Van der Heijden (knie), Stekelenburg (schouder), Sarpong (knie), Huntelaar (enkel).

AZ: Luirink (knie), Dembélé (knie), Lens (voet), Jaliens (bovenbeen), El Hamdaoui (knie).

Feyenoord: De Guzman (niet wedstrijdfit), Vlaar (knie), Tomasson (enkel), Vincken (bovenbeen), Greene (knie), Mols (hamstring).

De Graafschap: Chaiat (achillespees), Siers (enkel). Onzeker: Bloemendaal (knie), Fung a Wing (enkel), Bot (knie), Hese (enkel), Fränkel (hamstring), Schuurman (enkel). Geschorst: Volmer.

FC Groningen: Levchenko (bovenbeen), Veldmate (bovenbeen). Geschorst: Berg.

SC Heerenveen: Roorda (knie), Kalou (hamstring). Onzeker: Breuer (hamstring). Geschorst: Väyrynen.

Heracles Almelo: Fledderus (lies), Bridji (knie), Steur (lies). Onzeker: Quansah (knie).

NAC Breda: Prat (bovenbeen), Reuser (schouder), Cairo (kuit), Penders (hamstring). Geschorst: Van der Leegte.

NEC: Brock (knie), Radomski (enkel). Onzeker: John (niet wedstrijdfit).

PSV: Amrabat (lies), Kromkamp (enkel), Afellay (enkel). Onzeker: Pieters (ziek), Marcellis (hamstring).

Roda JC: Van Tornhout (knie), Mardulier (schouder), Lachambre (hamstring), Tyton (knie).

Sparta Rotterdam: Touzani (enkel), Van Bueren (enkel), Rutjes (hiel), Van Gessel (schouder), Wilusz (knie), Ngalula (knie), Slijngard (lies). Onzeker: Jaggy (ziek).

FC Twente: Rendla (knie), Vidarsson (knie).

FC Utrecht: Van Dijk (buik), Skoubo (hamstring). Onzeker: Loval (hamstring), Van der Gun (hamstring).

Vitesse: Graafland (rug), Kaya (lies), Yakubu (voet).

FC Volendam: Kok (schouder), Van Zaanen (knie). Onzeker: Meijers (enkel).

Willem II: Deul (knie), Martha (lies). Geschorst: Demouge (foto).

toch kom ik in de competitiemanager ranglijst aardig wat teams tegen met penders of demouge ](*,) #-o
En nu wil ik echt niet plagen, maar dit staat op voetbalprimeur.nl

Maaskant in onzekerheid over Amoah
Matthew Amoah moet het competitietreffen met Sparta Rotterdam mogelijk aan zich voorbij laten gaan. De NAC-spits verliet de vrijdagtraining met een hamstringblessure.

"We kunnen alleen maar afwachten", vertelde Robert Maaskant na afloop van de oefensessie. De trainer moet in Rotterdam in elk geval Tommie van der Leegte, Ellery Caïro en Martijn Reuser en Rob Penders missen.

En dat zijn niet zomaar spelers, meent Maaskant. "Je praat hier over de as van het elftal, die is niet makkelijk te vervangen. Neem iemand als Penders. Hij is niet voor niets al acht jaar vaste waarde in NAC 1. Rob is onze aanvoerder en sterkhouder, hij staat er altijd", zei de oefenmeester aan BN/De Stem.

In Sparta ontmoet medekoploper NAC een tegenstander die een stuk lager op de ranglijst terug te vinden is. Volgens Maaskant geeft dat echter geen garanties. "Ik heb wel het gevoel dat ze groeiende zijn. De betere resultaten zijn daarvan het bewijs", constateerde de trainer.

NAC moet - met een schuin oog kijkend naar het programma - zondag drie punten mee naar Breda nemen. De komende weken wachten ADO Den Haag, Ajax, Vitesse en Feyenoord. "Van ADO-thuis moeten we sowieso winnen. In die andere duels kan het alle kanten uit. We hopen vanzelfsprekend op een mooie kerst voor NAC", aldus Maaskant.
Mooi lijstje van VI, maar wederom niet compleet.... [-(
Met of zonder Amoah.. Sparta gaat dat potje winnen. Hakkuh
Had je dat niet eerder kunnen zeggen... :x