FTM Forum

Full Version: The League uitslag ronde 2, programma kwartfinales
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
De meeste punten zijn deze ronde behaald door waf, maar liefst 62! Wellicht een schrale troost in een voor Feyenoord dramatisch weekend. Wat verder opvalt is dat RR met 47 punten is uitgeschakeld, Adder met 46 en Cruijff met 45 eveneens terwijl ikzelf en Dre met slechts 41 punten wel door zijn.

Uitslagen 2e ronde:
ASV Apeldoornse boys - Heaven and Hell 47 - 53
Quatro - Harry Bierdop 54 - 32
FC Riekki - Deshotas 50 - 43
FC Addertjes - FC Vila Nova de Gaia 46 - 52
Peter van t forum - Kleine Jan 41 - 29
Skeepers - Dredevils 38 - 41
Dreamteam Kuiper - Jef United 51 - 45
Moker - Waf 37 - 62

Kwartfinales:
Waf (Fc Waf) - Dre (Dredevils)
Quatro (Quatro) - Peter (FC Peter van 't Forum)
de nieuwe (Heaven and Hell) - Riekki (FC Riekki)
Yzeren Henkie (FC Vila Nova de Gaia) - Kuiper (Dreamteam Kuiper)

Succes allen!
ik ben voor waf en Peter Hakkuh
Feli Quatro!
riekki GEF!! :wink:
Gefeliciteerd, Peter! Smile
deshotas Wrote:riekki GEF!! :wink:


Thanks :razz:
Kleine Jan Wrote:Gefeliciteerd, Peter! Smile

Dank u! zag vooraf erg op tegen deze ontmoeting, maar ondanks mijn zwakke spel (het zal de spanning geweest zijn) bleek het een makkie. :oops:
De nieuwe gefeliciteerd!
Peter Wrote:Kwartfinales:
Waf (Fc Waf) - Dre (Dredevils)
Quatro (Quatro) - Peter (FC Peter van 't Forum)
de nieuwe (Heaven and Hell) - Riekki (FC Riekki)
Yzeren Henkie (FC Vila Nova de Gaia) - Kuiper (Dreamteam Kuiper)

Succes allen!

Wat is dit voor een loting? In de kwartfinales alweer tegen Kuiper, nadat in Ronde 1 we elkaar ook al zijn tegengekomen... Zijn dit weer warme balletjes of hoe zit dat?

Overigens leuk om te zien dat naast Kuiper en ikzelf ook de Nieuwe door is, allen komend uit dezelfde poule...!

Succes Kuiper met de replay!
Jij ook succes, maar de vorige ontmoeting verloor ik. Nu maar een keer andersom dacht ik zo. :wink:
Yzeren Henkie Wrote:
Peter Wrote:Kwartfinales:
Waf (Fc Waf) - Dre (Dredevils)
Quatro (Quatro) - Peter (FC Peter van 't Forum)
de nieuwe (Heaven and Hell) - Riekki (FC Riekki)
Yzeren Henkie (FC Vila Nova de Gaia) - Kuiper (Dreamteam Kuiper)

Succes allen!

Wat is dit voor een loting? In de kwartfinales alweer tegen Kuiper, nadat in Ronde 1 we elkaar ook al zijn tegengekomen... Zijn dit weer warme balletjes of hoe zit dat?

Neuh op basis van de scores van afgelopen weekend. Hoogste score van degene die door (Waf) zijn tegen de laagste score (Dre), 1 na hoogste score (Quatro) tegen 1 na laagste (ikzelf, zelfde score als Dre maar hoger op de totale ranglijst) enz. Je moet toch iets he. :razz:
RR Wrote:De nieuwe gefeliciteerd!
Notworthy
Yzeren Henkie Wrote:
Peter Wrote:Kwartfinales:
Waf (Fc Waf) - Dre (Dredevils)
Quatro (Quatro) - Peter (FC Peter van 't Forum)
de nieuwe (Heaven and Hell) - Riekki (FC Riekki)
Yzeren Henkie (FC Vila Nova de Gaia) - Kuiper (Dreamteam Kuiper)

Succes allen!

Wat is dit voor een loting? In de kwartfinales alweer tegen Kuiper, nadat in Ronde 1 we elkaar ook al zijn tegengekomen... Zijn dit weer warme balletjes of hoe zit dat?

Overigens leuk om te zien dat naast Kuiper en ikzelf ook de Nieuwe door is, allen komend uit dezelfde poule...!

Succes Kuiper met de replay!
Yzersterke poule dus ! :8:
kuiper Wrote:Jij ook succes, maar de vorige ontmoeting verloor ik. Nu maar een keer andersom dacht ik zo. :wink:


Succes Kuiper, teams zijn erg aan elkaar gewaagd en ik gok dat Ado - Roda de doorslag zal geven!
Waf (Fc Waf) - Dre (Dredevils) 1
Quatro (Quatro) - Peter (FC Peter van 't Forum) 2
de nieuwe (Heaven and Hell) - Riekki (FC Riekki) 2
Yzeren Henkie (FC Vila Nova de Gaia) - Kuiper (Dreamteam Kuiper) 1
Ik sta al met 32 - 12 voor na de 1e dag, maar wel een spelert meer gebruikt. Verder vrij gelijke teams dus sta er goed op voorlopig en als PSV het morgen onverhoopt laat afweten is de zege zo goed als binnen, maar hoop dus dat het nog heel spannend gaat worden! [-o<
Dreamteam Kuiper - FC Vila Nova de Gaia

Steppe - Pieckenhagen

Keller © - Keller ©
Horvath - Schut
Klavan - Klavan
Vertonghen - Emanuelson

Caluwe - Vayrynen
Knopper - Janssen (Roda)
Martens - Martens

El Hamdaoui - El Hamdaoui
Suarez - Suarez
Beerens - Beerens
Peter Wrote:Ik sta al met 32 - 12 voor na de 1e dag, maar wel een spelert meer gebruikt. Verder vrij gelijke teams dus sta er goed op voorlopig en als PSV het morgen onverhoopt laat afweten is de zege zo goed als binnen, maar hoop dus dat het nog heel spannend gaat worden! [-o<

jij hebt nu 53 uit 6 inc © en ik 35 uit 5 exc ©. Als utrecht "gewoon" de nul houdt wordt het een close call.
Quatro Wrote:
Peter Wrote:Ik sta al met 32 - 12 voor na de 1e dag, maar wel een spelert meer gebruikt. Verder vrij gelijke teams dus sta er goed op voorlopig en als PSV het morgen onverhoopt laat afweten is de zege zo goed als binnen, maar hoop dus dat het nog heel spannend gaat worden! [-o<

jij hebt nu 53 uit 6 inc © en ik 35 uit 5 exc ©. Als utrecht "gewoon" de nul houdt wordt het een close call.

Iig een goal Vitesse.. gunstig voor mij. Wink
feli peter... volgens mij is het 78-70 voor jou geworden.
minimaal verschil...de nieuwe feli
Dank Quatro.
Peter - de nieuwe en Waf - Henkie als halve finale's zo te zien. :8:
Riekki Wrote:minimaal verschil...de nieuwe feli
Thanx, scheelt idd 1 puntje .
Sorry Kuiper, maar ook de return is niet goed voor je afgelopen.... \Big Grin/
Henkie, gefeliciteerd. Ik heb mijn uiterste best gedaan en ook wel redelijk gescoord.