FTM Forum

Full Version: Bel de dokter!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Treesong Wrote:PSV - Liverpool 2-1
Een echte PSV-hater zou nooooooooooit een zege voor PSV voorspellen. [-X Neem een voobeeld aan Bumme:
Bumme Wrote:PSV - Liverpool 1-2
=D>
hoort dit niet in het voetbal internationaal topic?
Ik heb een PSV-er in me CL team. En ook een van Olempiek Marsei. Want die heb ik ook op winst. Want geen lekkerder aftocht uit het Europese voetbal dan met een overtuigende overwinning. =D>
Triesonk lust jij straciatella ijs?
Peter Wrote:
Treesong Wrote:PSV - Liverpool 2-1
Een echte PSV-hater zou nooooooooooit een zege voor PSV voorspellen. [-X Neem een voobeeld aan Bumme:
Bumme Wrote:PSV - Liverpool 1-2
=D>


Niet mee eens.
Ik haat ook PSV, maar wil ze nog wel eens op winst voorspellen, want dan zie je er iig nog wat van terug.
Als je je poen daardoor verliest , is het ook goed.

Kortom, je wint altijd.
gelul als je er onwijs veel geld mee verliest baal je echt wel dus je wint niet altijd
Moker Wrote:gelul als je er onwijs veel geld mee verliest baal je echt wel dus je wint niet altijd


Je moet ook niet veel geld in zetten.
hihi hij is leuk Tongue
Adder Wrote:Ik haat ook PSV

Vind t toch wel apart dat PSV de laatste jaren opeens zo gehaat wordt in Amsterdam, terwijl het voorheen altijd Feyenoord haten was terwijl PSV maar een provincieclubje was als Twente, Groningen en Heerenveen waar dan weer niemand een hekel aan heeft. Misschien kun jij het itt de siamese tweeling wel even uitleggen?
Peter Wrote:Vind t toch wel apart dat PSV de laatste jaren opeens zo gehaat wordt in Amsterdam

Maak het nou niet minder dan het is... ik haat PSV al sinds de jaren '80 :-&
Treesong Wrote:
Peter Wrote:Vind t toch wel apart dat PSV de laatste jaren opeens zo gehaat wordt in Amsterdam

Maak het nou niet minder dan het is... ik haat PSV al sinds de jaren '80 :-&

Ik dus ook. Heb dat al eens eerder gezegd, mijn haat is begonnen midden jaren 80, toen PSV begon om Ajax eerst leeg te plukken ( versterkers en zo aanbieden) en vervolgens kreeg ik ook nog eens het trauma dat als ik naar Ajax-PSV ging, ze verschrikkelijk op hun kloten kregen( 1-4,1-4,2-4).
Dit itt als ik naar Ajax-Feyenoord ging( o.a. 8-2).
In die tijd was het namelijk erg met mij gesteld dat als Ajax niet won, ik ook niet at.
Plus dat PSV in die tijd ook nog dat verschrikkelijke counter voetbal speelde.
Daar is mijn haat dus ontstaan.

Ik moet wel zeggen dat het beleid van PSV wel erg goed is( dit seizoen uitgezonderd).
Ben ook heel erg bang dat PSV tzt Ajax gaat inhalen, qua landstitels :cry:
Adder Wrote:Plus dat PSV in die tijd ook nog dat verschrikkelijke counter voetbal speelde.

Het voetbal van PSV is nooit mooi geweest... m.u.v. Romario's acties natuurlijk
Adder Wrote:Ben ook heel erg bang dat PSV tzt Ajax gaat inhalen, qua landstitels :cry:

djeez, lekker belangrijk. :roll:

dan ben je dus echt een gloryhunter....
waf Wrote:
Adder Wrote:Ben ook heel erg bang dat PSV tzt Ajax gaat inhalen, qua landstitels :cry:

djeez, lekker belangrijk. :roll:

dan ben je dus echt een gloryhunter....
Undecided