FTM Forum

Full Version: Ajax-NAC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Quote:Van Basten moet het vrijdagavond tijdens de thuiswedstrijd tegen NAC Breda nog zonder Gabri stellen. De Spanjaard is herstellende van een enkelblessure die hij vorige week tijdens een wedstrijd met Jong Ajax opliep. Eyong Enoh is wel weer fit. De middenvelder viel zondag tijdens de uitwedstrijd tegen Volendam (1-2) uit met een hamstringblessure. Hij trainde donderdag zonder problemen met de selectie.

Het is onduidelijk of Van Basten tegen NAC een beroep op Enoh doet. De trainer van Ajax oefende donderdag op de training met Siem de Jong vlak achter spits Dario Cvitanich. Urby Emanuelson en Rasmus Lindgren waren de controleurs op het middenveld.
Quote:Rob Penders keert terug in de selectie van NAC Breda. De routinier reist als bankzitter mee naar de Amsterdam ArenA waar de Bredanaars morgenavond de vijftiende speelronde openen met de topper tegen Ajax. De verdediger stond de voorbije weken buiten spel met een hamstringblessure.

"Rob is nog niet ver genoeg om te kunnen beginnen, maar mocht de wedstrijd erom vragen, dan kunnen we hem korte tijd laten spelen", zegt coach Robert Maaskant op de clubsite van de Parel van het Zuiden, die de afgelopen twee duels met 4-0 verloor van respectievelijk Sparta Rotterdam en ADO Den Haag.

De terugkeer van Penders komt Maaskant goed uit. De oefenmeester kan in deze periode namelijk geen beroep doen op een groot aantal spelers. Martijn Reuser, Kurt Elshot, Ellery Cairo, Tim Gilissen en Matthew Amoah zijn allen afwezig als gevolg van een blessure. De Spaanse middenvelder Enric Valles Prat is inmiddels hersteld van zijn bovenbeenblessure, maar is nog niet wedstrijdfit.

Door alle blessures moet Maaskant de nodige aanpassingen doen in de basisformatie. Zo staat Tyrone Loran centraal in de defensie en fungeert Anthony Lurling als spits, waardoor jongeling Michiel Kramer weer plaats moet nemen op de bank. De vrijgekomen linksbuitenpositie wordt ingenomen door Donny Gorter.

Vermoedelijke opstelling NAC Breda:
Ten Rouwelaar; Feher, Loran, Zwaanswijk, Mtiliga; Van der Leegte, Kwakman, De Graaf; Kolkka, Lurling, Gorter.
Cvitaniets weer in de spits? 0-0 dan. Hakkuh
Ik neem Loran en Gorter Tongue
Moker Wrote:Ik neem Loran en Gorter Tongue

[Image: gay.gif]
Moker Wrote:Ik neem Loran en Gorter Tongue
Jokkebrok :8:
Shht! Je verklapt mijn siekret weppens! [-X
3-0
Enoh is ook fit. Zou het dan eindelijk eens Urby zijn plekje kosten? Volgens bronnen speelt nl. De Jong achter de spits!!

Cvitanich
Sulejmani
Suarez

De jong
Lindgren
Enoh of Urby

Vermaelen
Vertonghen
Oleguer
VanderWiel

Vermeer
Moet je dat nou echt 2x posten? Cvitaniets wordt toch in de rust weer gewisseld omdat t een pannekoek is, dus iig de 2e helft speelt Urby linksbuiten. En 45 minuten lijkt me wel genoeg om te scoren. Hakkuh

Lindgren-de Jong-Enoh/Urby als middenveld zou trouwens wel echt een lachertje zijn voor een topclub.
Waar kan je het beste online de wedstrijd kijken?
Gewoon in de kroeg met je maten (als ze kunnen).
Peter Wrote:Gewoon in de kroeg met je maten (als ze kunnen).
Dat is normaal de procedure maar morgen werken dus zes uur op...
K - Kenneth Vermeer
V - Gregory van der Wiel
V - Oleguer
V - Jan Vertonghen
V - Thomas Vermaelen
M - Rasmus Lindgren
M - Siem de Jong
M - Urby Emanuelson
A - Luis Suarez
A - Darío Cvitanich
A - Miralem Sulejmani


K - Jelle ten Rouwelaar
V - Csaba Fehér
V - Tyrone Loran
V - Patrick Zwaanswijk
V - Patrick Mtiliga
M - Edwin de Graaf
M - Tommie van der Leegte
M - Kees Kwakman
A - Joonas Kolkka
A - Anthony Lurling
A - Donny Gorter
kooltje Wrote:
Peter Wrote:Gewoon in de kroeg met je maten (als ze kunnen).
Dat is normaal de procedure maar morgen werken dus zes uur op...
in dat geval: <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.eredivisielive.nl">www.eredivisielive.nl</a><!-- w --> :wink:
1-0 Sfietanietsj :eeeek:
Knap doelpunt. Olequer echt dramatisch :| , ze laten hem vrij in de opbouw en hij speelt Lurling of Kolkka in
Mooie actie De Jong zorgt voor een penalty...2-0 Suarez...
Afstandschot Lindgren maakt het 3-0.
Eindelijk een goed overtuigend kwartier...
En bij 3-0 blijft het. CM technisch gezien =D>
Waarom CM tecnisch gezien?
Moker Wrote:Waarom CM tecnisch gezien?
Omdat het mij persoonlijk niet boeit of Ajax wint of verliest of wat dan ook.
oooh wacht ef...die smiley hoort bij de 2e zin....je m'excuse.. :oops:
Meh.. last moment Urby gewisseld voor Vermaelen. Bang dat Urby niet zo spelen.. scheelt me toch weer assistje. Suarez pakt nog wel wat puntjes.
17 uit 2 Hakkuh
29 uit 2 Big Grin

Urby © 20
Suarez 9
Moker Wrote:17 uit 2 Hakkuh

Lijkt me gemiddeld :Big Grin
Ja maar tis al bijna de helft van mijn score van vorige ronde Wink
Sjaak Wrote:3-0

Notworthy
een pluim in je eigen reet steken is best wel gay sjaakie :roll:
Moker Wrote:een pluim in je eigen reet steken is best wel gay sjaakie :roll:

En een vinger?
Pages: 1 2