FTM Forum

Full Version: VIT - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
K - Piet Velthuizen
V - Paul Verhaegh
V - Civard Sprockel
V - Frank van der Struijk
V - Jeroen Drost
M - Claudemir
M - Nick Hofs
M - Rogier Molhoek
A - Julian Jenner
A - Ricky van Wolfswinkel
A - Alexander Büttner

K - Andreas Isaksson
V - Jason Culina
V - Dirk Marcellis
V - Jérémie Bréchet
V - Carlos Salcido
M - Timmy Simons
M - Edison Méndez
M - Nordin Amrabat
M - Otman Bakkal
M - Balázs Dzsudzsák
A - Danko Lazovic
Leuk pot tot zover! Eerste half uur duidelijk voor PSV, nu krabbelt Vitesse wat terug. Had ook al 2-3 ofzo kunnen staan ipv 0-0.
nu overdrijf je een beetje Peter.
Ik heb alleen een echte kans van doedelzak gezien en een Verhaegh.
1-1 had realistischer geweest.

edit... 1-2 Wink
voorlopig is het 0-1 :-"
1-1 waren de 100% kansen, ook best wat ballen gezien die der best vaak invliegen. De vrije kopkansen van Hofs en Bakkal uit corners bijvoorbeeld. Wel terecht 0-1 nu. Assist van Lazovic trouwens, voor de mensen die m hebben.Wink

Maar goed.. PSV speelt de laatste tijd altijd maar 1 helft goed, ben benieuwd of t nu anders is.
Peter Wrote:1-1 waren de 100% kansen, ook best wat ballen gezien die der best vaak invliegen. De vrije kopkansen van Hofs en Bakkal uit corners bijvoorbeeld. Wel terecht 0-1 nu. Assist van Lazovic trouwens, voor de mensen die m hebben.Wink

Maar goed.. PSV speelt de laatste tijd altijd maar 1 helft goed, ben benieuwd of t nu anders is.
Heb jij je laptop bij je op de tribune ?
Yep. 1-1 nu. Wel terecht maar volkomen onnodig, PSV laat Vitesse veel te veel komen.
[Image: megamix.JPG]

Hakkuh
Ik zou wel Hup Vitesse kunnen roepen, maar die ploeg mag wat mij betreft ook degraderen :-&

1-1 is een prima uitslag dus Hakkuh
Treesong Wrote:Ik zou wel Hup Vitesse kunnen roepen, maar die ploeg mag wat mij betreft ook degraderen :-&

1-1 is een prima uitslag dus Hakkuh

[Image: bom.jpg]
[Image: gelredome.jpg]

Treesong, je hebt nog een krappe 10 minuten....
Zoals verwacht.... ook hier kunnen we niet winnen :|
Ach dat kon AZ ook niet, tis geen schande. Spel viel me mee. Thuis winnen van Feyenoord en Twente nu en we gaan als 3e de winterstop in. Das ook de plek waar we momenteel thuishoren. Tegen Feyenoord heb ik nog wel vertrouwen, ben benieuwd hoe het tegen Twente zal gaan.
Mooi ook weer dat de club Vitesse zijn supporters monddood wil maken. Tijdens de wedstrijd tegen PSV waren er diverse verschillende spandoeken tegen de technische staf en tegen de club. Daarnaast hadden ze supporters complete witte beddenlakens meegenomen omdat het bestuur de witte zakdoekjes zogenaamd niet ziet. Deze spandoeken en lakens werden echter door stewards in beslag genomen vanwege de brandveiligheid cry

Het is wachten tot daar ook een keer de pleuris uitbreekt. Zolang vriend Westerhof er zit denk ik niet dat het beter zal gaan maar aan de andere kant denk ik ook niet dat Vitesse weer een trainer kan afkopen Undecided .

Hollywood aan de rijn ole ole
harry_bierdop Wrote:Mooi ook weer dat de club Vitesse zijn supporters monddood wil maken. Tijdens de wedstrijd tegen PSV waren er diverse verschillende spandoeken tegen de technische staf en tegen de club. Daarnaast hadden ze supporters complete witte beddenlakens meegenomen omdat het bestuur de witte zakdoekjes zogenaamd niet ziet. Deze spandoeken en lakens werden echter door stewards in beslag genomen vanwege de brandveiligheid cry

Weet niet of jij vorig jaar iets hebt meegekregen van Groningen - Ajax maar ik kan me erg goed vinden in deze beslissing. Er hoeft maar een gek te zijn die op het idee komt zijn laken in de hens te steken en heel het Gelredome staat in de brand.
Dat zou natuurlijk een drama zijn want noem jij maar eens een mooi overdekt stadion waar ik dan naar Marco Borsato moet kijken?
Bumme Wrote:
harry_bierdop Wrote:Mooi ook weer dat de club Vitesse zijn supporters monddood wil maken. Tijdens de wedstrijd tegen PSV waren er diverse verschillende spandoeken tegen de technische staf en tegen de club. Daarnaast hadden ze supporters complete witte beddenlakens meegenomen omdat het bestuur de witte zakdoekjes zogenaamd niet ziet. Deze spandoeken en lakens werden echter door stewards in beslag genomen vanwege de brandveiligheid cry

Weet niet of jij vorig jaar iets hebt meegekregen van Groningen - Ajax maar ik kan me erg goed vinden in deze beslissing. Er hoeft maar een gek te zijn die op het idee komt zijn laken in de hens te steken en heel het Gelredome staat in de brand.
Dat zou natuurlijk een drama zijn want noem jij maar eens een mooi overdekt stadion waar ik dan naar Marco Borsato moet kijken?
D'r schijnt in Amsterdam ook zo'n galmbak te staan......
de nieuwe Wrote:
Bumme Wrote:
harry_bierdop Wrote:Mooi ook weer dat de club Vitesse zijn supporters monddood wil maken. Tijdens de wedstrijd tegen PSV waren er diverse verschillende spandoeken tegen de technische staf en tegen de club. Daarnaast hadden ze supporters complete witte beddenlakens meegenomen omdat het bestuur de witte zakdoekjes zogenaamd niet ziet. Deze spandoeken en lakens werden echter door stewards in beslag genomen vanwege de brandveiligheid cry

Weet niet of jij vorig jaar iets hebt meegekregen van Groningen - Ajax maar ik kan me erg goed vinden in deze beslissing. Er hoeft maar een gek te zijn die op het idee komt zijn laken in de hens te steken en heel het Gelredome staat in de brand.
Dat zou natuurlijk een drama zijn want noem jij maar eens een mooi overdekt stadion waar ik dan naar Marco Borsato moet kijken?
D'r schijnt in Amsterdam ook zo'n galmbak te staan......

Nah die is voor voetbal en niet voor concerten!
Bumme Wrote:Nah die is voor voetbal en niet voor concerten!

Dus ik neem aan dat je niet meewilt naar het volgende concert van de Toppers?
AC/DC speelt er 23 juni !
de nieuwe Wrote:AC/DC speelt er 23 juni !

[Image: smiley_headbang.gif]
Treesong Wrote:
Bumme Wrote:Nah die is voor voetbal en niet voor concerten!

Dus ik neem aan dat je niet meewilt naar het volgende concert van de Toppers?

:oops: heb al kaarten. Zou na 4 keer deze jubileum editie natuurlijk voor geen goud willen missen.......
Ik was er dus vroeg bij jl. zaterdag. Had het drukker verwacht trouwens maar ik was er een uur voor de start van de verkoop en er waren maar twee mensen voor mij.
Bumme Wrote:
Treesong Wrote:
Bumme Wrote:Nah die is voor voetbal en niet voor concerten!

Dus ik neem aan dat je niet meewilt naar het volgende concert van de Toppers?

:oops: heb al kaarten. Zou na 4 keer deze jubileum editie natuurlijk voor geen goud willen missen.......
Ik was er dus vroeg bij jl. zaterdag. Had het drukker verwacht trouwens maar ik was er een uur voor de start van de verkoop en er waren maar twee mensen voor mij.

Het was een toss-up tussen Stout en Nieuw en de Toppers met van der Boom. Het zijn de Toppers geworden Hakkuh

Ik denk dat Jeroen het er wel goed vanaf gaat brengen. De dikke proletenkop heeft-ie al mee :waf:
Bumme Wrote:
harry_bierdop Wrote:Mooi ook weer dat de club Vitesse zijn supporters monddood wil maken. Tijdens de wedstrijd tegen PSV waren er diverse verschillende spandoeken tegen de technische staf en tegen de club. Daarnaast hadden ze supporters complete witte beddenlakens meegenomen omdat het bestuur de witte zakdoekjes zogenaamd niet ziet. Deze spandoeken en lakens werden echter door stewards in beslag genomen vanwege de brandveiligheid cry

Weet niet of jij vorig jaar iets hebt meegekregen van Groningen - Ajax maar ik kan me erg goed vinden in deze beslissing. Er hoeft maar een gek te zijn die op het idee komt zijn laken in de hens te steken en heel het Gelredome staat in de brand.
Dat zou natuurlijk een drama zijn want noem jij maar eens een mooi overdekt stadion waar ik dan naar Marco Borsato moet kijken?

De spandoeken waren DOOR vitesse zelf verstrekt (de lakens uiteraard niet maar zaten ook gewoon zaten gewoon aan een vlaggestok vast als vlag), de spandoeken mochten ook gewoon mee naar binnen, allemaal geen probleem TOTDAT ze opgehangen werden en ze zagen dat er teksten opstonden als "Westerhof oprotten", "kutbestuur", "Passie?" etc etc.
Peter Wrote:Ach dat kon AZ ook niet, tis geen schande. Spel viel me mee. Thuis winnen van Feyenoord en Twente nu en we gaan als 3e de winterstop in. Das ook de plek waar we momenteel thuishoren. Tegen Feyenoord heb ik nog wel vertrouwen, ben benieuwd hoe het tegen Twente zal gaan.

Volgens mij moet je een lading stront uit je ogen halen: Het spel was van beide kanten allerbelabbertst. PSV heeft Meer dan 50 ballen direct naar een tegenstander of over de zijlijn gespeeld, Dszudszak & Brechet waren het niveau van PSV A1 onwaardig, Isaksson staat te trillen op zijn benen en moet de tegengoal i.m.o. gewoon pakken.

Optimisme is prima, maar deze ploeg heeft helemaal niets dat lijkt op een topploeg. Dit weekend tegen Feyenoord is de lamme tegen de blinde, ik kan er niets meer van maken.

Nog slechter dan het spel van beide clubs is het bestuur. Vitesse fans die monddood gemaakt worden voor aanvang van de wedstrijd, Reker bij PSV. REKER: Geen smoesjes meer, oprotten, ambitieloze hork!