FTM Forum

Full Version: Heracles - Sparta
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Heracles Almelo Cijfers Sparta
1. Pieckenhagen (GK) - - (GK) Wapenaar 1.
2. Boakye - - Vermes 2.
3. Maertens - - Knol 5.
4. Wuytens - - Van Gessel 4.
5. Looms - - Slijngard 8.
17. Quansah - - Slot 10.
10. Van den Bergh - - Strootman 14.
15. Klavan - - Falkenburg 33.
21. Douglas - - Duplan 17.
11. Everton - - Poepon 9.
23. Overtoom - - Godee 36.

Wisselspelers Wisselspelers
16. van Nieuwenhuijzen (GK) - - (GK) Varkevisser 21.
14. Smit - - Adeleye 3.
22. Breukers - - Toet 20.
7. De Vries - - Promes 22.
6. Bajer - - Moreno Freire 23.
32. Gokkaya - - John 24.
12. Dost - - Rose 7.
Hmm Wapenaar werd vorige week nog gewisseld in de rust. Was dat niet vanwege zn gestuntel?
Nee hersenschudding
0-1 godver
Quatro Wrote:0-1 godver

Waarom godver?
Quatro Wrote:0-1 godver

Assist van Kut?
Hij zal wel net als ik 2 heraclessers in de bek hebben Icon_evil
Iedereen heeft 2 Heraclieden, dus dat zal weinig verschillen opleveren.
Iemand gekozen voor Wuytens?
Neh, iedereen hep Klavan.
Tripplexxx Wrote:Iedereen heeft 2 Heraclieden, dus dat zal weinig verschillen opleveren.

Peter Wrote:Neh, iedereen hep Klavan.

En die andere dan? Dat kan dan best Wuytens zijn....
Mukkus Wrote:
Tripplexxx Wrote:Iedereen heeft 2 Heraclieden, dus dat zal weinig verschillen opleveren.

Peter Wrote:Neh, iedereen hep Klavan.

En die andere dan? Dat kan dan best Wuytens zijn....

Het ging mij om de gevolgen van de 0-1, niet van de 1-1.
Mukkus Wrote:
Tripplexxx Wrote:Iedereen heeft 2 Heraclieden, dus dat zal weinig verschillen opleveren.

Peter Wrote:Neh, iedereen hep Klavan.

En die andere dan? Dat kan dan best Wuytens zijn....

Neh die andere is Piecke of Everton omdat er veel verdedigers met scorend vermogen en een goeie kans op de nul konden worden opgesteld deze ronde gaat natuurlijk niemand met gezond verstand voor zo'n Wuytens die zelden scoort. En degene die m wel hebben hebben nu een mazzeltje maar zullen in t verleden met zo'n tactiek vaak doelpuntmakers zijn misgelopen en zijn dus geen concurrenten. Hakkuh
Wuytens is 1 van de vele Heraclieden die niet op de plek staat waar CM hem heeft geplaatst.
Issie middenvelder? :-o
Ja, daarom stelt niemand hem op....
Ik heb Wuytens en van den Berg Hakkuh
Bedankt voor je bijdrage Moker.
Moker geeft Tripplexxx een bosje bloemen.
Moker Wrote:Moker geeft Tripplexxx een bosje bloemen.

Echt??? :eeeek:

Kom ik nu ook op je vriendenlijstje???
Als je aardig doet... :|
En weer winnen we thuis van een concurrent, ik denk dat dit de basis is dat wij nu al 4 jaar eredivisie spelen. Een nieuw clubrecord is weer een stapje dichterbij =D> Op naar Volendam, hopelijk winnen we weer is een uitwedstrijd want daar snak ik wel een beetje naar...
Tripplexxx Wrote:Ja, daarom stelt niemand hem op....
ikke wel hoor. :razz:
D'r an met de lippe Wrote:En weer winnen we thuis van een concurrent, ik denk dat dit de basis is dat wij nu al 4 jaar eredivisie spelen. Een nieuw clubrecord is weer een stapje dichterbij =D> Op naar Volendam, hopelijk winnen we weer is een uitwedstrijd want daar snak ik wel een beetje naar...

Ga je ook naar Volendam?
Lamme Lennie Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:En weer winnen we thuis van een concurrent, ik denk dat dit de basis is dat wij nu al 4 jaar eredivisie spelen. Een nieuw clubrecord is weer een stapje dichterbij =D> Op naar Volendam, hopelijk winnen we weer is een uitwedstrijd want daar snak ik wel een beetje naar...

Ga je ook naar Volendam?

Ja, ik ben er bij aanstaande zondag!
Toet toet boing boing!
Lennie en Lippe, palinkie eten!

Hakkuh
Treesong Wrote:Toet toet boing boing!
Lennie en Lippe, palinkie eten!

Hakkuh

Haha, ik kom met de bus dus dat zal niet makkelijk gaan.
Voordeel van de bus is wel dat ik een paar biertjes kan drinken op de heen en terugweg!
D'r an met de lippe Wrote:
Treesong Wrote:Toet toet boing boing!
Lennie en Lippe, palinkie eten!

Hakkuh

Haha, ik kom met de bus dus dat zal niet makkelijk gaan.
Voordeel van de bus is wel dat ik een paar biertjes kan drinken op de heen en terugweg!

Pas je wel op dat je geen doelpunten mist, omdat je door het bier weer eens te vaak op het toilet staat!
Dit seizoen al 4 doelpunten hierdoor gemist...Enige voordeel hieraan is dat iedereen mij nou bier voert als het wat minder gaat haha
Je kunt natuurlijk ook een extra absorberende reuzenluier aantrekken :-"
Balthazar Wrote:Pas je wel op dat je geen doelpunten mist, omdat je door het bier weer eens te vaak op het toilet staat!
Dit seizoen al 4 doelpunten hierdoor gemist...Enige voordeel hieraan is dat iedereen mij nou bier voert als het wat minder gaat haha

Haha, klote is dat. De heenweg houd ik mij wel in.
Ik heb wel eens supporters gezien die voor de wedstrijd al zo hard van de kaart zijn dat ze weinig van de wedstrijd zelf mee krijgen. Daarvoor reis ik niet naar de andere kant van het land, kan ik net zo goed in het cafe gaan zitten om de wedstrijd te kijken.

Treesong Wrote:Je kunt natuurlijk ook een extra absorberende reuzenluier aantrekken :-"

Een luier neem ik standaard mee naar een uitwedstrijd, want dan schijt ik weer in de broek omdat ik de bui alweer zie hangen.
Pages: 1 2