FTM Forum

Full Version: (OT) Wie de schoen past...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
http://www.ad.nl/buitenland/2846978/Film...oen.htmlp.

Da's nog eens wat anders dan slipjes gooien vanuit het publiek!
Bakke...daar zijn andere topics voor.
je doet net of al die onzin die jij hier uitkraamt allemaal zo zinvol is.. Lees genoeg opmerkingen van je waar je compleet de plank mis slaat... Of vervuilen we jou forum?
En WEER een vijand erbij! =D>
zolang niemand mij daarop wijst...weet ik ook niet wat ik fout doe...

heb je mij ooit horen zeggen dat dit mijn forum is? neu...waarom stel je mij dan die vraag?
Treesong Wrote:En WEER een vijand erbij! =D>

Nee hoor, want hij mag een mening hebben.
jammer
Moker Wrote:
Treesong Wrote:En WEER een vijand erbij! =D>

Nee hoor, want hij mag een mening hebben.

dus een vijand mag geen mening hebben? :|
fout. treesong stelde nadat haggie zijn mening gaf over een bepaalde gebeurtenis dat hij direct een vrijand zou worden. maar ik zeg jou dat hij een mening mag hebben en dat een andere mening dan de mijne niet direct betekent dat je een vijand bent. kijk als je die mening niet kan onderbouwen dan ben je dat natuurlijk wel en daar krijgt haggie nu de kans voor...al denk ik dat er meer speelt bij die jongen. misschien is zn tannesracket een keer gejat door een klein mrkaantje oid en komt hij dat op mij afreageren ofzo...maar goed daar ben ik ook voor he op dit forum Tongue
Het gaat er hier alleen om dat jij steeds reageert op berichten die nieuw worden aangemaakt en die jou niet aan staan. Er reageert voor de rest niemand. Ik plaats een bericht maar had even niet goed gekeken waar hij moest. Ik zie jou ook genoeg onnozele topics openen en op één of andere manier probeer je jezelf altijd in de spotlight te stellen. Zie o.a. ook het pokerforum. Je kunt makkelijk advies vragen binnen het daar voor bedoelde topic. Maar meneer maakt eentje voor zichzelf. Daar wordt ook niets over gezegd, maar geholpen! Verder even goede vrienden
ik had eigen topic gemaakt, omdat ik vergeleken met de rest de minste pokerspeler ben. ik kan me voorstellen dat als jullie op een hoog niveau een discussie aan het voeren zijn het zwaar irritant is als er iemand met de vraag komt: wat is de betekenis van limpen. vandaar dat ik een eigen topic heb aangemaakt omdat soort onnozele vraagjes buiten dat topic te houden.

en ik probeer mijzelf in de spotlights te zetten omdat ik gewoon in het echte leven niet genoeg aandacht krijg. daarom probeer ik dat te bereiken op een forum om zo mijn behoeften alsnog te kunnen bevredigen.

je moet trouwens alles niet zo serieus nemen. die reactie op bakke was gewoon als pesterij bedoeld. ik weet niet hoe het op het tennisforum gaat maar hier nemen we alles niet zo nauw.

ik zal vragen aan Mac of hij het topic in het pokerforum wil sluiten.
er hoeft niets gesloten te worden. Het ging me alleen om de reactie op mij in het begin over NEC. Op t tennisforum genoeg gezeik over en weer of ken je buurs niet Hakkuh ?
wat een gehuilebalk joh.

open lekker topics en reageer er lekker op als je dat niet leuk vindt. wat boeit dat nou allemaal. :roll:
woef
Haggie Wrote:er hoeft niets gesloten te worden. Het ging me alleen om de reactie op mij in het begin over NEC. Op t tennisforum genoeg gezeik over en weer of ken je buurs niet Hakkuh ?

buurs ken ik. is een vijand van mij.

die reactie over NEC valt in dezelfde categorie als die reactie op bakke. een pesterij dus.

had je verder nog wensen haggie?
Moker Wrote:
Haggie Wrote:er hoeft niets gesloten te worden. Het ging me alleen om de reactie op mij in het begin over NEC. Op t tennisforum genoeg gezeik over en weer of ken je buurs niet Hakkuh ?

buurs ken ik. is een vijand van mij.

die reactie over NEC valt in dezelfde categorie als die reactie op bakke. een pesterij dus.

had je verder nog wensen haggie?

Als je mijn gestolen racket nog bij één van je kameraden kunt ophalen en teruggeven.. Graag!
Welke kleur was die van jou? We hebben er 3... :-k