FTM Forum

Full Version: Forum Awards 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Geachte forummers,

De Forum Awards en de organisator van dit spraakmakende event zijn een tijdje uit beeld geweest. Maar met jullie goedvinden kunnen de Awards een eenmalige comeback maken. Traditioneel werd aan het einde van het voetbalseizoen (mei/juni) de balans opgemaakt wie de winnaars en verliezers van het voorbije forumseizoen waren. Regelmatig werd dit moment aangegrepen om elkaar nog eens een veer in de reet te steken, danwel aan de schandpaal te nagelen.

Middels een poll wil ik peilen of er animo is voor een Forum Awards 2008. In de loop van woensdag kijk ik hoe de stemming verlopen is. Voor de regels, opzet en uitslagen uit het verleden zie http://www.competitieteam.nl/phpBB2/view...rum+awards (2006-07) en http://www.competitieteam.nl/phpBB2/view...rum+awards (2005-06).

Als het doorgaat zal ik woensdag een topic openen met de categorieen.
Tuurlijk, ik wil weer even bevestigd zien dat ik de meest irritante forummer ben. Die prijs moet de mijne zijn nu Ada Wilma het forum heeft verlaten. Hakkuh
Met 2 stemmen red je dat niet, Peter.

Je stemt waarschijnlijk op jezelf en aangezien ik de enige ben, die je uit medelijden niet op ignore heeft staan....
Das gewoon eigenbeland Mukkus. Als je mij op ignore zet kun je niet meer 'grappig' zijn en kun je net zo goed niet meer op het forum komen. 8-[
Weet iemand wat Peter zegt? Hakkuh
:notfunny:

Waarom zet je iemand op ignore als je vervolgens meteen wilt weten wat ie te melden heeft? 8-[
Lijkt me leuk Bakke
=D>
Ik weet in ieder geval al wie de comeback vh jaar gaat worden
forum awards is zooo homosueel...
Moker Wrote:forum awards is zooo homosueel...

zo wat? homosueel?
ja zo zegt mijn vriend waf altijd homosexueel. leek me wel grappig om dat na te apen :|
waf stemt op moker.
en ik op jou [Image: loveys.gif]
*Up*

Nog een dag de gelegenheid te stemmen!
Tis 16-3 dus dat lijkt me wel duidelijk Bakke. Open maar een topic waardoor we echt kunnen gaan stemmen. Hakkuh
Je mag het best doen, was altijd wel oke.

maar ben dit jaar wat teveel afwezig geweest hiero, dus zal niet alles invullen
Winstonicus Wrote:Je mag het best doen

Ok, we hebben toestemmin van Winston, we kunnnuh!
:crazy: