FTM Forum

Full Version: Voorspel de top 10 van 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
En Simon die in de top 10 blijft en zelfs nog over Tsonga heen stijgt? :roll:
Ad Wim Wrote:En Simon die in de top 10 blijft en zelfs nog over Tsonga heen stijgt? :roll:


tsonga gaat flink zakken de komende weken, dus is het logisch dat simon/potro/roddick hem in gaan halen.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:En Simon die in de top 10 blijft en zelfs nog over Tsonga heen stijgt? :roll:


tsonga gaat flink zakken de komende weken, dus is het logisch dat simon/potro/roddick hem in gaan halen.

Doe normaal man! Simon faalt deze week al meteen en Tsonga blijft winnen... Logisch.. Undecided
Weer een onzinnige post, waarbij je alleen maar naar korte termijn kijkt. Hij gaat waarschijnlijk zakken na de AO ja, al zie ik hem daar ook gewoon weer de kwart halen en misschien wel verder, maar hij heeft vervolgens bijna een half jaar niet gespeeld Idea
Ad Wim Wrote:Weer een onzinnige post, waarbij je alleen maar naar korte termijn kijkt. Hij gaat waarschijnlijk zakken na de AO ja, al zie ik hem daar ook gewoon weer de kwart halen en misschien wel verder, maar hij heeft vervolgens bijna een half jaar niet gespeeld Idea


klopt, maar voornamelijk gravel gemist en daar zal hij weinig winnen.
Nadal
Murray
Federer
Djokovic
Davydenko
Del Potro
Roddick
Nalbandian
Tsonga
Blake
blake :eeeek: :lol:

verder hebben we nagenoeg hetzelfde.

alleen murray op 2 :-k
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Weer een onzinnige post, waarbij je alleen maar naar korte termijn kijkt. Hij gaat waarschijnlijk zakken na de AO ja, al zie ik hem daar ook gewoon weer de kwart halen en misschien wel verder, maar hij heeft vervolgens bijna een half jaar niet gespeeld Idea


klopt, maar voornamelijk gravel gemist en daar zal hij weinig winnen.
Wat te denken van het hele grasseizoen? :roll:
En wat te denken van twee TMSs op HC? :roll:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Weer een onzinnige post, waarbij je alleen maar naar korte termijn kijkt. Hij gaat waarschijnlijk zakken na de AO ja, al zie ik hem daar ook gewoon weer de kwart halen en misschien wel verder, maar hij heeft vervolgens bijna een half jaar niet gespeeld Idea


klopt, maar voornamelijk gravel gemist en daar zal hij weinig winnen.
Wat te denken van het hele grasseizoen? :roll:
En wat te denken van twee TMSs op HC? :roll:

het hele grasseizoen :lol:

wel 4 hele weken idd.

waarschijnlijk speelt hij alleen queen's en wimbledon.
verder zijn die 2 tmss pas ergens in het najaar.
buurs Wrote:blake :eeeek: :lol:

verder hebben we nagenoeg hetzelfde.

alleen murray op 2 :-k

1: Blake is de verrassing
2: Nadal is beter op gravel dan Fedex en ook bijna op de rest van de ondergronden, Murray is op alle ondergronden behalve gravel dit jaar beter dan Fedex.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Weer een onzinnige post, waarbij je alleen maar naar korte termijn kijkt. Hij gaat waarschijnlijk zakken na de AO ja, al zie ik hem daar ook gewoon weer de kwart halen en misschien wel verder, maar hij heeft vervolgens bijna een half jaar niet gespeeld Idea


klopt, maar voornamelijk gravel gemist en daar zal hij weinig winnen.
Wat te denken van het hele grasseizoen? :roll:
En wat te denken van twee TMSs op HC? :roll:

het hele grasseizoen :lol:

wel 4 hele weken idd.

waarschijnlijk speelt hij alleen queen's en wimbledon.
verder zijn die 2 tmss pas ergens in het najaar.
Wat een achterlijke drol ben je toch ook, denk je nou serieus dat dit spel in juni stopt?! :crazy:
Wat de fuck maakt het uit dat die TMSs pas in het najaar zijn? Hij heeft ze gemist vorig jaar dus hij heeft dit jaar flink te winnen tov vorig jaar.
En Wimbledon is wel een GS vriend.

Je hield je even rustig, omdat je alleen maar kale nieuwsberichten postte, maar één normale discussie en je bent weer terug op je oude niveau. Wat een grap dit weer Undecided
nog 1 keer dan:

als je er bijv. 3 plaatsen naast zit met tsonga tot aan juni/juli, dan loop je een flinke achterstand op.
Maar waarop dan in godsnaam? Je doet net of je in juni/juli een tussenstand wordt opgemaakt en je nog iets kunt veranderen of zo. Dit spel gaat over een heel jaar, dus je voorspelt waar iedereen na de Masters staat, en niet waar ze in juni/juli staan. Daarna kan namelijk de hele top tien nog door elkaar gehaald worden, dus waarom je daar constnat mee komt? :roll:
Ad Wim Wrote:Maar waarop dan in godsnaam? Je doet net of je in juni/juli een tussenstand wordt opgemaakt en je nog iets kunt veranderen of zo. Dit spel gaat over een heel jaar, dus je voorspelt waar iedereen na de Masters staat, en niet waar ze in juni/juli staan. Daarna kan namelijk de hele top tien nog door elkaar gehaald worden, dus waarom je daar constnat mee komt? :roll:

ai, daar zit ik volgens mij mis.

ik dacht dat er tussendoor steeds punten werden toegekend op 4/5 momenten in het jaar :oops:
ik ga toch een paar aanpassingen doen, aangezien de deadline nog niet geweest is.

bedankt voor de tip, Ad :8:
Je bent dus niet helemaal achterlijk, maar wel een beetje :lol:
buurs Wrote:ik ga toch een paar aanpassingen doen, aangezien de deadline nog niet geweest is.

bedankt voor de tip, Ad :8:

en daar gaat Simon..
Haggie Wrote:
buurs Wrote:blake :eeeek: :lol:

verder hebben we nagenoeg hetzelfde.

alleen murray op 2 :-k

1: Blake is de verrassing
2: Nadal is beter op gravel dan Fedex en ook bijna op de rest van de ondergronden, Murray is op alle ondergronden behalve gravel dit jaar beter dan Fedex.
Murray wordt wel zwaar overschat hier. Hij is momenteel misschien wel de beste HC-speler en zal daarom na de AO misschien al wel over Djoko heen gaan, maar vergeet niet dat hij helemaal niets op gravel kan. Ik denk daarom niet dat hij Djoko en Federer voorbij is gestreefd aan het eind van het jaar. Zeker niet omdat hij leip veel te verdedigen heeft in het najaar.
Haggie Wrote:
buurs Wrote:ik ga toch een paar aanpassingen doen, aangezien de deadline nog niet geweest is.

bedankt voor de tip, Ad :8:

en daar gaat Simon..

idd.
maar geen bleeeek [-X
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:ik ga toch een paar aanpassingen doen, aangezien de deadline nog niet geweest is.

bedankt voor de tip, Ad :8:

en daar gaat Simon..

idd.
maar geen bleeeek [-X

Vooral niet doen.. :Big Grin
Ook maar een poging wagen, op gevoel.

1. Nadal
2. Federer
3. Djokovic
4. Murray
5. Tsonga
6. Davydenko
7. Nalbandian
8. Roddick
9. Ferrer
10. Verdasco

Martin 122
Nadal
Federer
Murray
Djokovic
Roddick
Del Potro
Ferrer
DAvydenko
Tsonga
Nalbandian
kooltje, doe jij dit jaar nog mee of heb je andere naam in de deelnemerslijst?
Haggie Wrote:kooltje, doe jij dit jaar nog mee of heb je andere naam in de deelnemerslijst?
ik doe toch mee...Wink

Je doelt op FTM. Ik weet het nog niet. Nog weinig motivatie,gevoel dat het vorige seizoen net klaar is. Drukke baan momenteel. Daarbij is het deadline-verhaal hetzelfde gebleven. Dat heeft in mijn ogen twee nadelen. Het is noodzakelijk om op maandagavond 2155 online te zijn. Daar ik om 2015 train met voetbal is dat gewoon lastig. Daarnaast neemt het ook een groot stuk spelvreugde weg bij mij met al bekende uitslagen.

Ik twijfel dus nog. Of ik doe vol mee of niet. Niet als ik een slecht Aus open heb dat ik stop ofzo. Wanneer is de deadline voor inschrijven/aus open?
Nadal
Federer
Murray
Djokovic
Del Potro
Roddick
Davydenko
Tsonga
Nalbandian
Ferrer

138
kooltje Wrote:Nadal
Federer
Murray
Djokovic
Roddick
Del Potro
Ferrer
DAvydenko
Tsonga
Nalbandian
121
Mijn top-10:
1. Nadal
2. Federer
3. Murray
4. Djokovic
5. Davydenko
6. Del Potro
7. Roddick
8. Ferrer
9. Blake
10. Nalbandian
Mijn top-10:
1. Nadal
2. Murray
3. Federer
4. Djokovic
5. Del Potro
6. Roddick
7. Davydenko
8. Simon
9. Tsonga
10. Monfils

123
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar waarop dan in godsnaam? Je doet net of je in juni/juli een tussenstand wordt opgemaakt en je nog iets kunt veranderen of zo. Dit spel gaat over een heel jaar, dus je voorspelt waar iedereen na de Masters staat, en niet waar ze in juni/juli staan. Daarna kan namelijk de hele top tien nog door elkaar gehaald worden, dus waarom je daar constnat mee komt? :roll:

ai, daar zit ik volgens mij mis.

ik dacht dat er tussendoor steeds punten werden toegekend op 4/5 momenten in het jaar :oops:

Undecided :-$
Federer op 5

waarom?

Ik haat Federer Big Grin
Pages: 1 2 3 4 5