FTM Forum

Full Version: OT: PostcodeLoterij
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En hij is in Den Haag gevallen!!

2593 :-({|= :-({|= :-({|=

Nu hopelijk met de letters van de huidige koploper van de eredivisie en mijn leven staat op z'n kop Smile
mooi. weer een goed gevoel dat ik geen lot gekocht heb. \Big Grin/
cruijff Wrote:En hij is in Den Haag gevallen!!

2593 :-({|= :-({|= :-({|=

Nu hopelijk met de letters van de huidige koploper van de eredivisie en mijn leven staat op z'n kop Smile

=D>
een paar maand geleden heb ik beloofd een Forummeeting te houden op mijn kosten als de letters goed waren. Helaas was dit niet het geval. Maar van jou verwacht ik natuurlijk niks minder :wink:
cruijff Wrote:En hij is in Den Haag gevallen!!

2593 :-({|= :-({|= :-({|=

Nu hopelijk met de letters van de huidige koploper van de eredivisie en mijn leven staat op z'n kop Smile

Vriend van me net een huis gekocht op de Rijklof... Alleen nog niet overgeschreven... Undecided Undecided
Fabian Wrote:
cruijff Wrote:En hij is in Den Haag gevallen!!

2593 :-({|= :-({|= :-({|=

Nu hopelijk met de letters van de huidige koploper van de eredivisie en mijn leven staat op z'n kop Smile

Vriend van me net een huis gekocht op de Rijklof... Alleen nog niet overgeschreven... Undecided Undecided

Erg grappig inderdaad als een vriend zoiets overkomt? :roll:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:
cruijff Wrote:En hij is in Den Haag gevallen!!

2593 :-({|= :-({|= :-({|=

Nu hopelijk met de letters van de huidige koploper van de eredivisie en mijn leven staat op z'n kop Smile

Vriend van me net een huis gekocht op de Rijklof... Alleen nog niet overgeschreven... Undecided Undecided

Erg grappig inderdaad als een vriend zoiets overkomt? :roll:

nee, die vrienden van jou zijn lekker. die haken altijd af bij een wedstrijd van psvee. Undecided
2 straten bij mij om de hoek waar m'n Appie zit. Heb geen loten anyway.
EJR Wrote:2 straten bij mij om de hoek waar m'n Appie zit. Heb geen loten anyway.

Theresiastraat? Ik had gedacht dat je in postcode 2521 woonde :razz:
waf Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:
cruijff Wrote:En hij is in Den Haag gevallen!!

2593 :-({|= :-({|= :-({|=

Nu hopelijk met de letters van de huidige koploper van de eredivisie en mijn leven staat op z'n kop Smile

Vriend van me net een huis gekocht op de Rijklof... Alleen nog niet overgeschreven... Undecided Undecided

Erg grappig inderdaad als een vriend zoiets overkomt? :roll:

nee, die vrienden van jou zijn lekker. die haken altijd af bij een wedstrijd van psvee. Undecided

Euhm is maar 1x het geval geweest hoor. 8-[ Dat t vervolgens 100x herhaalt is hier doet daar niks aan af. Gelukkig kunnen ze uit tegen Roda wel, dus daar ben ik bij de 17e. Hopelijk niet net als vorig jaar puntverlies in de blessuretijd.
Helaas. 2593 ZN.....

Dan maar de troostprijs he..
cruijff Wrote:Nu hopelijk met de letters van de huidige koploper van de eredivisie en mijn leven staat op z'n kop Smile

cruijff Wrote:Helaas. ZN.....

Dan maar de troostprijs he..

alle ajax-fans over 4 maanden Wrote:Helaas. AZ.....

Dan maar de troostprijs he..

Hakkuh
En PSV dan Peter?
Peter Wrote:Gelukkig kunnen ze uit tegen Roda wel

Ik zie logica! In LImburg kunnen ze zich verstaanbaar maken! :waf:
Lamme Lennie Wrote:En PSV dan Peter?

Die staan over 2 speelrondes nog maar 2 puntjes achter Ajax dat we nog in eigen huis mogen ontvangen dus een 2e plek en daarmee voorronde CL is wat mij betreft het max. haalbare in de 2e seizoenshelft. AZ wordt fluitend kampioen en mag als het al kampioen is nog in Amsterdam en Enschede (de andere ploegen die met PSV en AZ de duidelijke top 4 gaan vormen) gaan voetballen, dat worden heerlijke dagen voor de AZ-fans!
uuuh Peter,
zag ik jou nou net op tv?