FTM Forum

Full Version: Voorspelling Top5 FTM 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Ad Wim de druk niet aan kan :8:
mindlight is goed bezig om voor zijn fans een uitstekende ranking neer te zetten...
is dat zo?
Haggie Wrote:mindlight is goed bezig om voor zijn fans een uitstekende ranking neer te zetten...

Na deze week zal het verval inzetten vrees ik, dit was echt kostbaar. Maargoed, gelukkig nog wel even te gaan.
Conclusie dat de 2 personen die mij hebben gekozen er ook ver naast zitten!
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
omyaca Wrote:Dit lijstje valt me nu pas op, wat een vertrouwen hebben jullie in mij! =D>
Ik verwacht zelf overigens niet dat ik mijn titel ga verdedigen, daar heb ik dit jaar waarschijnlijk echt te weinig tijd voor. Het leeft ook nog niet zo bij mij op het moment, maar wie weet als ik de eerste maanden een beetje bij kan blijven gaat dat wel veranderen.
De strijd om de eerste plaats zal naar mijn verwachting gaan tussen Andre en Buurs, waarbij Andre uiteindelijk de titel zal pakken. Gevaarlijke outsiders zijn Woerdie, Ad Wim, Arco en Overdune. Verder zijn er natuurlijk een aantal nieuwe deelnemers waar zomaar een topper tussen kan zitten. Van Kuiper verwacht ik geen toppositie, maar wie weet is hij de Haggie van dit seizoen.

Wat zijn wij het ongelofelijk eens
Ik ben het hier ook wel gedeeltelijk mee eens. Al kan ik nu echt nog niet inschatten tussen wie de strijd om de nummer 1 plek zal gaan, dus tussen andre en buurs weet ik nog niet. Maar de namen die jullie noemen, kan ik me wel in vinden.
Ik denk alleen dat 'nieuwe' jongens als Henk Vos, Triplexxx en Raging Bull echt wel een factor zullen vormen, zo niet strijden om de nummer 1 plek.
En ik denk dat Kuiper best een outsider kan zijn, al zegt één goede AO natuurlijk niet zoveel over de kansen, maar het zijn wel meteen lekkere punten.

Haggie houdt zelf stand!
Wel leuk om al die reacties op de eerste pagina's te lezen :razz:

Kuiper, Tripple en Overdune hebben zichzelf aardig overschat....

Tripple ging geen team meer maken, toen het verval was ingezet...mentaal niet echt sterk :8:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:FTM'ers, ik was jullie zojuist aan het stangen met mijn vergelijkingen en jullie hapten aardig :8:

Ik zal dit jaar normaal doen en wens julli bij deze iedereen een leuk en sportief FTM-jaar toe (welgemeend :8: ).

Moge de beste winnen!!!!
Tuurlijk, nu is het weer stangen, waar hebben we dat eerder gezien? :roll:

En ik wens je in juni ook een sportieve maand toe. Toch een belangrijke maand voor jou, want dan wordt de val van Nadal ingezet...
=D>
=D> =D> =D>
1. Buurs 10x gekozen
2. Haggie 3x gekozen
3. Monsterachtig 1x gekozen
4. Stille 1x gekozen
5. Kooltje 1x gekozen

Waarschijnlijk Stille en Monster ook op hun zelf gestemd :lol:
Deze drie mensen versperren de weg voor Arco, Andre en Ad Wim die allen veel vaker gekozen zijn.
Maar ja wat is de waarde hiervan...Omyaca 14 uit 14 maar op een dramatische 23ste plaats.
:-({|=
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:FTM'ers, ik was jullie zojuist aan het stangen met mijn vergelijkingen en jullie hapten aardig :8:

Ik zal dit jaar normaal doen en wens julli bij deze iedereen een leuk en sportief FTM-jaar toe (welgemeend :8: ).

Moge de beste winnen!!!!
Tuurlijk, nu is het weer stangen, waar hebben we dat eerder gezien? :roll:

En ik wens je in juni ook een sportieve maand toe. Toch een belangrijke maand voor jou, want dan wordt de val van Nadal ingezet...
=D>
:razz:
Jammer dat jij dan wel Nadal consequent in je team had...

En ook na zijn blessure bij het 2e toernooi had je alweer vertrouwen in hem :wink:
buurs Wrote:Wel leuk om al die reacties op de eerste pagina's te lezen :razz:

Kuiper, Tripple en Overdune hebben zichzelf aardig overschat....

Tripple ging geen team meer maken, toen het verval was ingezet...mentaal niet echt sterk :8:

Ik kom inderdaad niet in de buurt van de eerste plaats. Het bleek ivm de deadlines toch vrij lastig om fatsoenlijk mee te doen vanuit Australië. Ze lagen voor mij vrij vaak om een uur of vijf 's ochtends en dat is lastig, zeker als er volop gespeeld wordt rond die tijd. André heeft me hier regelmatig uit de brand geholpen door m'n team op het laatste moment te checken of af en toe zelfs helemaal samen te stellen. Vaak ook vergat ik het hem te vragen, zodat ik mooie q's of afzeggingen miste of zelfs helemaal vergat een team te maken (vooral dat laatste helpt natuurlijk niet echt). Anyway, afgezien daarvan had ik het ook niet gered. Binnenkort ben ik weer in NL, dus houd vast rekening met me voor volgend seizoen Buurs. Wink
Ik schrijf je op voor volgend jaar :wink:
Voorspelling top5 medeforummers: (13 voorspellingen)

Winnaar FTM 2009:

Buurs................................................................4x gekozen
Omyaca .............................................................3x gekozen
Arco.................................................................2x gekozen
Overdune, Kuiper, Sao Paulo, Andre, Kooltje,Cornholio......1x gekozen

2e plaats:

Omyaca..................................................7x gekozen
Ad Wim..................................................3x gekozen
Buurs,Andre.............................................2x gekozen
Arco......................................................1x gekozen

3e plaats:

Omyaca.......................................................................3x gekozen
Overdune,Woerdie..........................................................2x gekozen
Stille,Haggie,Arco,CC,Ad Wim,Andre,Monsterachtig, Mindlight.......1x gekozen

4e plaats:

Buurs.....................................................4x gekozen
Overdune, Kuiper,Andre...............................2x gekozen
Omyaca,Arco,Cornholio,Mitch,Ad Wim..............1x gekozen

5e plaats:

Haggie, Arco,Woerdie..................................3x gekozen
Andre,Ad Wim...........................................2x gekozen
Mindlight,CC,Cornholio,Mitch,Sao Paulo..............1x gekozen

----------------------------------------------------------------------------

Gekozen van de 12 deelnemers

Omyaca.............................................14 uit 14
Buurs................................................10 uit 14
Andre,Arco..........................................8 uit 14
Ad Wim..............................................7 uit 14
Overdune,Woerdie.................................5 uit 14
Haggie...............................................4 uit 14
Kuiper,Cornholio....................................3 uit 14
CC,Sao Paulo,Mindlight,Mitch.....................2 uit 14
Stille, Kooltje,Monsterachtig......................1 uit 14
----------------------------------------------------------------
.......................................................70 uit 70
Ik had mezelf op 3 geloof ik. :-({|=
Pages: 1 2 3 4