FTM Forum

Full Version: Auckland / Sydney
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Godver zeg.. tyfus scoreboard, tyfus buurs
Godver zeg.. tyfus scoreboard, tyfus buurs
\Big Grin/
Dammit, 2x een derde set TB, en 2x verliest degene die de meeste punten gedurende de wedstrijd pakte :letitallout:
Onverdiende baggerzoooooi
Het komt mij ook wel goed uit. Kollie was de enige speler nog die ik had die Haggie niet heeft. Ik moet nog wel in de buurt van jou blijven Hag. :Big Grin
:-({|=
kuiper Wrote:Het komt mij ook wel goed uit. Kollie was de enige speler nog die ik had die Haggie niet heeft. Ik moet nog wel in de buurt van jou blijven Hag. :Big Grin

Lekkere duitse manier heb je uitgekozen :wink:
Haggie Wrote:
kuiper Wrote:Het komt mij ook wel goed uit. Kollie was de enige speler nog die ik had die Haggie niet heeft. Ik moet nog wel in de buurt van jou blijven Hag. :Big Grin

Lekkere duitse manier heb je uitgekozen :wink:

was sagen sie?
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:
kuiper Wrote:Het komt mij ook wel goed uit. Kollie was de enige speler nog die ik had die Haggie niet heeft. Ik moet nog wel in de buurt van jou blijven Hag. :Big Grin

Lekkere duitse manier heb je uitgekozen :wink:

was sagen sie?

Glückspilz
Elikian Wrote:Kijk, dat zijn dat zijn de verslagen Overdune. Ik heb Hewitt een keer in Rotterdam gezien en een keer op Roland Garros tegen Verkerk. Ik vind die gast met zijn beleving echt geweldig om naar te kijken.

Helemaal mee eens Eli en ik hoop hem op de AO weer te zien. Hier nog een paar foto's voor de liefhebber (niet van zo dichtbij als vorige keer helaas):

http://s552.photobucket.com/albums/jj333...014%20jan/
nice =D>

weer is ook best aardig =P~
buurs Wrote:nice =D>

weer is ook best aardig =P~

Ik heb die laatste paar games op rij 1 gezeten in de zon, maar dat was geen pretje. Graadje of 33 en geen wind..
Haggie Wrote:
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:
kuiper Wrote:Het komt mij ook wel goed uit. Kollie was de enige speler nog die ik had die Haggie niet heeft. Ik moet nog wel in de buurt van jou blijven Hag. :Big Grin

Lekkere duitse manier heb je uitgekozen :wink:

was sagen sie?

Glückspilz

We hebben wel samen nog Almagro. Toernooiwinst zou mooi zijn. \Big Grin/
Overdune Wrote:
buurs Wrote:nice =D>

weer is ook best aardig =P~

Ik heb die laatste paar games op rij 1 gezeten in de zon, maar dat was geen pretje. Graadje of 33 en geen wind..

niet klagen [-X

in juni mag jij klagen, als je daar nog bent :8:
Wrs wel, en dan is het hier nog steeds warmer dan in NL. :8:
ik dacht dat ze daar altijd strenge winters hadden...
Dan dacht je dat verkeerd...
mindlight Wrote:Dan dacht je dat verkeerd...

dat lijkt mij ook.
die punten van Hanescu moeten er snel ff af. Ik reken me nu 25pnt te rijk, das niet zo mooi..
I know, ik geloof dat Mac vandaag tijd heeft om alles te herstellen Smile
Dat zou fijn zijn.

Ik vind het overigens maar raar die stand. Zoveel verschil al. Ik weet dat het verhoudingsgewijs niets uit maakt, maar echt jammer dat dit veranderd is.
Haggie Wrote:die punten van Hanescu moeten er snel ff af. Ik reken me nu 25pnt te rijk, das niet zo mooi..

45 punten teveel :wink:
Oeeiiiii, idd.. Sad

Maakt niet uit, Almagro pakt er 250.
Ja dat zou idd erg mooi zijn :razz:
Berdych en Simon hebben ook nog 20 pnt. teveel.
Ik ga pitten.

Hopen dat ik morgen wakker word met overwinningen van Del Potro, Isner, Querrey, Kohl, Djoko, Tsonga, Hewitt en Gasquet [-o<
je kunt me wat jij...
Valse start Almagro, alweeeeeeeer...
Als je verdomme die bal in het spel houdt dan win je het punt. Kom op Almagro. Focus!!!!!!!!!!!!!!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18