FTM Forum

Full Version: Het grote AH voetbalplaatjes topic!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
voyou jr. (nou ja, mijn neefje dan Smile) wil bij zijn sterrenelftal het hele team van PSV plakken ( :8: nee hoor ik heb hem niet beïnvloed :^o ). Hiervoor mist hij er hij nog 8, hij heeft alleen Marcellis, Simons, Amrabat en Koevermans, de rest incl. Stevens mist hij dus nog. Iemand nog dubbele PSV'ers over?

En heeft iemand toevallig ook nog Schaars (nr. 39), dat is de enige die ik zelf nog mis.
:-" :-" :-"
Het is een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik ben toch nog maar begonnen met sparen :lol:. Was afgelopen weekend bij mijn schoonfamilie in Fryslân en de vader (48) van mijn vriendin spaart ze ook gewoon. Ik heb 's middags na de boodschappen even het album zitten doorbladeren en kreeg toch weer dat gevoel van: 'Ik moet eigenlijk ook meedoen.' En de afgelopen weken zei ik al tegen wie het maar wilde horen dat ik spijt had dat ik niet van het begin af aan meedeed.

Wie dus nog dubbele heeft en ze anders toch weggooit... ik houd ik me warm aanbevolen Smile. Heb helaas nog geen ruilmateriaal! Woensdag mogelijk wel, want familie en vrienden houden ze vanaf nu alsnog apart en van mijn collega krijg ik op korte termijn een lading. Heb ik woensdag tijdens de ruilmiddag toch nog wat materiaal...
Tijdens de muziekquiz van afgelopen zondag heb ik flink uitgedeeld aan Keyzer en nog wat gasten. Maar ik heb er nog zeker 100 :wink:


(mooiste moment van die zondag: ik liep onderweg al die zakkies uit te pakken en moest stilstaan bij een stoplicht. Stopt er naast me opeens een vent op een fiets van een jaar of 55... ziet mij bezig en zegt met hoopvolle ogen: heb jij toevallig Gert-Jan Tamerus, da's de laatste die ik moet! Bleek het het laatste plaatje in m'n stapel te zijn. Man fietst bijkans jankend weg en mijn karma heeft weer een upgrade voor de komende maanden :razz: )
Moet iemand Patrick Pothuizen nog?

[Image: 719.jpg]
Argeloos liep ik vanmiddag de AH binnen.
Daarbinnen overal kinderen: het was 'ruilmiddag' !!!
Die krengen waren echt overal !

Toch mooi voor de kleinkinderen het drielingplaatje van
Sahar, Toivonen en Nilsson gescoord...
deze laatbloeier is inmiddels ook bijna klaar.
nog 5 nummers:
52, 92, 151, 154 en 219.
Nog iemand die me kan helpen?
IK heb nog 5 ongeopende pakjes (al 5 weken of zo) zal ze eens checken!
[-o< :razz:
Zal even kijken wat ik nog heb liggen...
gittermaster Wrote:deze laatbloeier is inmiddels ook bijna klaar.
nog 5 nummers:
52, 92, 151, 154 en 219.
Nog iemand die me kan helpen?

Ik heb 52,92,154 en 219 voor je.
Heb 92 en 154...
124
107
175
165
223
264
197
234
244
049
007
166
101
023
057
269
002
039
208
090

Hoor ik daar bingo? Icon_twisted
Wat is daarmee? Moet je die nog?
Mukkus Wrote:Wat is daarmee? Moet je die nog?

ALs jij nou eens verder kijkt dan je neus lang is....
Ekslem Wrote:007

Daar moet toch wel een plaatje van te vinden zijn? :razz:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:Wat is daarmee? Moet je die nog?

ALs jij nou eens verder kijkt dan je neus lang is....

Nee. Krijg ik nog antwoord?
Daar ik vandaag op de Schiekade werk, komt Legion straks 4 vd 5 plaatjes brengen \Big Grin/
Moet ik er nog eentje en natuurlijk nog wat spelers voor mijn sterrenteam...
gittermaster Wrote:natuurlijk nog wat spelers voor mijn sterrenteam...

Ik stuur mijn dubbele Feyenoorders wel naar je toe!
dank Muk, maar heb ervan afgezien om er een meest waardeloos elftal van te maken...
Ow, dan stuur ik je wel een combinatie van AZ, Twente en Heerenveen-spelers. Geen probleem. Feyenoord-logootje erbij?
Pranjic moet er uiteraard nog in, Elija zal er ook bij gaan en van Az heb ik er al een aantal
gittermaster Wrote:Pranjic moet er uiteraard nog in, Elija zal er ook bij gaan en van Az heb ik er al een aantal

Ajax 2009 - 2010 dus?
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:Pranjic moet er uiteraard nog in, Elija zal er ook bij gaan en van Az heb ik er al een aantal

Ajax 2009 - 2010 dus?

Dan moet Gitter nog wel op zoek naar een stickertje van een 43-jarige spaanse reservespits. Hakkuh
gittermaster Wrote:Daar ik vandaag op de Schiekade werk, komt Legion straks 4 vd 5 plaatjes brengen \Big Grin/
Moet ik er nog eentje en natuurlijk nog wat spelers voor mijn sterrenteam...

Gezellig kantoortje Gitter. Smile.
Ik herinner me ineens dat ik nog wat sterrenteamspelers in moet plakken. Nou ja anders maar 11 Feyenoord logos
wellicht heb ik wat spelers voor je sterrenteam, laat maar weten welke ajacieden je nodig hebt, neem ik die mee voor de volgende lunch Wink
Nou Gitter, nu je toch in Rotterdam bent, had ik je graag doorgestuurd naar Kralingen.
Maar helaas zit nr. 151 niet in de stapel.
dat verdomde psv-logo....
gittermaster Wrote:dat verdomde psv-logo....

Ja, lelijk is die, he? :8:
gittermaster Wrote:dat verdomde psv-logo....

Dan moet ik nog even in het stapeltje van de dochter van mijn vriendin kijken, want die heeft alle glimmende apart gehouden.
Die mocht in niet ruilen van haar (zij is de baas).
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12