FTM Forum

Full Version: Blessures onderzoeks topic
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
post edit Wink
post edit
Box Brother Wrote:post edit Wink
post edit, tweede blessure al in dit prille seizoen. Totaal +3 weken.
en mijn tweede plus 4 is binnen :roll:
Box Brother Wrote:post edit Wink

Blessure nr. 3 al (2x +1 en een pleister)
edit
edit
Ook weer even bijgewerkt
Van mijn kant helaas ook weer een edit geplaatst.

Wat mij al jaren opvalt is dat er meer blessures vallen als er rustig aan gespeeld mag worden.
Wellicht daarom een idee ook te melden wat de teammotivatie was ten tijdn van een blessuregeval.
Ik heb, ook al seizoenenlang, precies het omgekeerde gevoel: PIC geeft minder blessures dan een normal, en met een MOTS is het helemaal met de brancard het veld op.

Nooit bijgehouden overigens, maar dat gevoel heb ik gewoon.
mwoah, vandaag pic en 2 blessures, waarvan 1 +5... Is de eerste keer sinds lange tijd dat ik 2 blessures heb
Post edit...

3 blessures in 1 wedstrijd !! en ik heb al zo'n kleine selectie...
Voyou Wrote:edit
post edit
Antidote Wrote:post edit
ik zal vanavond even editten. 1x een +4 in een friendly voor een 34-jarige veldvuller en zondag een +1 en een pleister.
Edit: inmiddels aangepast.
Voyou Wrote:
Voyou Wrote:edit
Edit :cry:

Momenteel vier spelers blessee, 2x basis en 2x vaste wissel. Uit nood een extra winger moeten kopen, die kan dan ook maar meteen mee in de SH training.
Post edit,

nu al 8 blessures dit seizoen Sad
edit en meteen een smerige +5 voor mijn 34-jarige coach en backup aanvaller.....
Gehele seizoen nauwelijks blessures en op de meest cruciale moment vliegen de twee belangrijkste eraf.
Dus edit!
Pages: 1 2