FTM Forum

Full Version: SC Heerenveen - NAC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
3-1, als ik het verslag mag geloven heeft de Friesche doelman van NAC zijn afkomst niet verloochend
Jelle liet inderdaad 2x een bal los.

Hoogtepunt van de wedstrijd:
Quote:Opvallende rol Popov bij Heerenveen

HEERENVEEN - Goran Popov speelde zaterdag een opvallende rol in de wedstrijd SC Heerenveen-NAC Breda (3-1). De verdediger van de Friezen scoorde de 1-0, leidde de gelijkmaker van de gasten in en kreeg vlak voor tijd een publiekswissel. En dat alles in een week waarin de Macedoniër in opspraak kwam nadat hij met te veel drank op achter het stuur was betrapt.

De politie in Heerenveen constateerde op 31 januari, de avond van de gewonnen uitwedstrijd bij Ajax, dat de auto van de international van Macedonië twee lekke banden had. Bij verdere controle bleek dat Popov de toegestane hoeveelheid alcohol zeer ruim had overschreden. Hij bracht de nacht door in de cel, maar speelde dinsdag gewoon in de basis tegen Vitesse. Trainer Trond Sollied houdt namelijk naar eigen zeggen 'privé en werk gescheiden'.

Na Popovs treffer zette de fanatieke aanhang van Heerenveen 'daar moet op gedronken worden' in. Twee minuten later kreeg Popov geel en uit de toegekende vrije trap maakte Patrick Zwaanswijk de 1-1. Uiteindelijk won de thuisclub met 3-1. Bij die stand ging Popov vlak voor tijd onder een staande ovatie en 'Popov is de BOB' naar de kant.

Popov toonde zich berouwvol over zijn misstap. „Het was een domme fout van mij. Maar ook een die ik niet weer zal maken. Het was de eerste en enige keer. Ik wil mijn excuses maken aan alle supporters.”