FTM Forum

Full Version: Jupiler League
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Quote:FC Emmen-trainer Paul Krabbe is flink over de schreef gegaan en moet daarvoor boeten. De oefenmeester zou vrijdag in het duel met SC Cambuur-Leeuwarden, de trainer van de Friezen, Stanley Menzo hebben uitgescholden voor kut-aap. Krabbe werd door scheidsrechter Dick van Egmond naar de tribune gestuurd, maar moet achteraf ook nog vrezen voor een boete en zijn baan.

Als Krabbe schuldig wordt geacht door de tuchtcommissie kan hij een boete van minimaal 12.000 euro tegemoet zien. Volgens Het Dagblad van het Noorden zou Emmen de trainer willen ontslaan naar aanleiding van zijn racistische uitspraken. Krabbe werd in oktober aangesteld als hoofdverantwoordelijke bij de club uit Emmen.

Scheidsrechter Van Egmond is duidelijk over het incident. ‘Ik heb zelf het bewuste scheldwoord niet gehoord, maar mijn vierde man en een aantal mensen bij Cambuur wel. Ik kan er duidelijk over zijn: Emmen-hater was het in ieder geval niet, zoals Krabbe zelf beweerde.'
FC Dordrecht Oleeee oleee

Alleen Ruudje gaat ons eind van het seizoen verlaten voor FC Zwolle [-X
Quote:Emmen-hater was het in ieder geval niet, zoals Krabbe zelf beweerde.'
Undecided :lol: =D>
kut-aap, lijkt een heel klein beetje op Emmen-hater...
Hilarisch dat deze druiloor er op deze manier onderuit probeert te komen...
"jij vieze Emmen-hater"

Echt deze verslaat de poging van Sneijder om zijn blinde tyfus hond te vermoezelen
Hop.

Zo Boca, Lamme Lennie en Davydoff leef jullie uit.
\Big Grin/ \Big Grin/
Hardnekkig gerucht coach Volendam: Ernie Brandts.

De Lange, Bakens, Van Dijk en Koning willen nog niet een nieuw contract tekenen. Wachten dus gewoon op een eredivisieclub.

Ook gehoord: VVV wilt Verhoeven. Utrecht wilt Platje.

Wie wel blijft is Yildiz. Die stond in de belangstelling van een Turkse club.
@Boca: Ga je volgend jaar ook naar reguliere uitwedstrijden? Dan vantevoren een Happy Meal doen naast dit stadion? [Image: icon_wink.gif]

[Image: StadionMVV498.jpg]
Wat is er daar bij de MAc, ben jij daar gaan werken als hamburgerbakker?

En ja volgend seizoen vaker naar uitwedstrijden
Welk stadion is dat?
Een nieuw te bouwen stadion lijkt me. Volendam? Dordt?
MVV stadion natuurlijk

Nieuwe stadion van Dordt wordt veel mooier
centre court Wrote:Een nieuw te bouwen stadion lijkt me. Volendam?

Die gaan wel een hele nieuwe tribune neerpleuren.
Davydoff Wrote:
centre court Wrote:Een nieuw te bouwen stadion lijkt me. Volendam?

Die gaan wel een hele nieuwe tribune neerpleuren.

Dat wel nodig....tenminste als het 'jullie' tribune is.
Niets mis met die tribune!! :wink:

Tijdens het seizoen verhuizen we naar een andere tribune. Uit-supporters krijgen ook een ander plekje.
Davydoff Wrote:Niets mis met die tribune!! :wink:

Neuh, keurige tribune in elkaar getimmerd uit tweedehands afgekeurde pallets door Volendamse vissers tijdens een vangstverbod in de jaren 50. Prima tribune! Hij staat er nog steeds... :wink:
Quote:Tim Bakens en Yannick de Wit staan in de belangstelling van Sparta Rotterdam. Trainer Frans Adelaar, die FC Volendam verruilt voor de Kasteelclub, wil het tweetal meenemen.

De Graafschap heeft ook belangstelling voor de transfervrije Bakens (foto), die in de periode 2001-05 al voor De Superboeren speelde. De voorkeur van de 26-jarige verdediger gaat echter uit naar een hereniging met Adelaar.

Zaakwaarnemer Alex Kroes, die ook Donovan Slijngard bijstond bij zijn transfer naar Sparta, bevestigt de interesse in het AD. 'Er is interesse en contact, maar er is absoluut nog geen akkoord.'

Behalve Bakens heeft Sparta ook een oogje op zijn ploeggenoot De Wit. De 22-jarige middenvelder speelt sinds seizoen 2005/06 voor Volendam en heeft nog een contract voor één jaar. Totaal speelde De Wit 61 competitieduels, waarin hij drie keer scoorde.

Icon_evil Icon_evil Icon_evil
Dooordtenareeeeeeee

3-1 achter, met 10 man en 3-5 winnen :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=
Ook nog uit bij Zwolle....hoewel het Zwolle van dit jaar (nog) niet het Zwolle van de voorgaande jaren is.

Knappe prestatie!
Al bijna meer punten dan de vorige eerste seizoenshelft \Big Grin/
Och ja, Dordrecht.. over je PM die ik alweer vergeten was -> denk ook dat Zeefuik het nooit gaat maken bij PSV. De talenten waarin men echt vertrouwen heeft krijgen van Rutten bij PSV zelf een kans (Nijland, Pieters) of mogen alleen verhuurd worden aan eredivisieclubs (bv. Manco, Wuytens vorig jaar, nu mogen ook Cassio, Reis en Zhou verhuurd worden). Zeefuik heeft een contract bij PSV, maar denk dat jullie hem straks ook best voor een prikkie mogen overnemen als jullie dat mochten willen. Gisteren iig een goal van m zag ik. :razz:
Te licht voor PSV -> 100% zeker
Leuk voor Jupiler league, denk ook nog niet eens voor bodem eredivisie

OverigensL DOOOOOORDT!!!!!!! \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
:-({|= :-({|= :-({|= :-({|= \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy
0-8 =D>

Wij hebben gister onze krachten gespaard tegen Telstar :wink: