FTM Forum

Full Version: SD Bookie part VI: Finale seizoen 2008/2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Na 6 maanden harde strijd zijn de 16 finalisten bekend die een gooi gaan doen naar de gouden medaille.

De finalisten zijn:

Forever
waf
Amor Fati
Quatro
cruijff
Winstonicus
BIERTEAM.NET
Hoef
Yzeren Henkie
kuiper
buurs
Mitch
ANTI
Devlin
Kennermerland
Fred Naaigaren

In het topic van de spelregels staat exact hoe we nu verder gaan. Voor de maand maart houdt dat dus in dat de beste 8 van deze finalisten doorgaan naar
de kwartfinale.
Bij gelijke stand zal overigens het aantal bets de doorslag geven. Wie dan de meeste bets heeft geplaatst gaat door. Mocht dit nog gelijk zijn zal er door mij persoonlijk geloot worden wie er door zal gaan.

Voor de niet-finalisten is het nog niet over. De strijd zal weliswaar gaan om ten hoogste de bronzen medaille, maar elke medaille is er één om voor te strijden.

Veel succes allemaal. Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag!
1e 8? :-({|=
Morgen zal ik de verwerking doen en beginnen we met de maand april (kwartfinale)
De kwartfinalisten zijn bekend.

De volgende 8 deelnemers gaan in de maand april strijden voor 4 halve finale plekken.
De overige deelnemers kunnen uiteraard nog weer een gooi doen naar een plek in de troostfinale.

De kwartfinalisten zijn:

1. Winstonicus
2. Mitch
3. cruijff
4. Yzeren Henkie
5. Kennermerland
6. Devlin
7. Amor Fati
8. Fred Naaigaren

Geplaatst voor de troostfinale zijn:

1. Haggie
2. Meazza

De grote verrassing van deze finale-ronde is toch wel waf. Hij was oppermachtig in de voorronden, vrijwel elke ronde stond hij ergens bovenin. Echter de knock-out fase is onverbiddelijk en waf kan nog laten zien in de komende maanden dat hij goed kan voorspellen door in de troostfinale te komen en daar alsnog de bronzen medaille te pakken.
Voor Haggie kwam de maandwinst iets te laat voor om in de finale te komen. Wel heeft hij zich natuurlijk nu al geplaatst voor de troostfinale in juni.

Iedereen veel succes in de maand april.
De wedstrijd van AZ staat bij het tennis i.p.v. het voetbal. :8:
Zet eens een leuke quote op "abdicatie Beatrix 30 april 2009".
En alweer 3 van de 4 goed. Stukje bij beetje haal ik Kraai bij. =D>
Bumme Wrote:Zet eens een leuke quote op "abdicatie Beatrix 30 april 2009".

dat wordt vast 2010, dan is het exact 30 jaar.

en dan kan charles, uhhh, willem de domme Undecided nog ff rijpen en nog ff met zijn kinderen spelen en nog ff hossen bij de volgende olympische spelen.
Ik bedoel ook dat ze dit op 30 april as bekend zal maken.
Zo, daar gingen ff 6 bets voor in totaal 200 foepies op rij 'down the drain'. :-({|=
Ik lig er af helaas ](*,)
Ik ben vanaf vanmiddag tot vrijdagavond een midweekje op vakantie.

Dat betekent dat er vanaf nu geen weddenschappen meer bijkomen in deze maand en dat de uitslag vrijdagavond of zaterdag verwerkt zal worden!!
De halve finalisten zijn bekend.

De volgende 4 deelnemers gaan in de maand mei strijden voor 2 finale plekken.
De overige deelnemers kunnen uiteraard nog weer een gooi doen naar een plek in de troostfinale.

De halve finalisten zijn:

1. Amor Fati
2. Winstonicus
3. Mitch
4. Kennermerland

Geplaatst voor de troostfinale zijn:

1. Haggie
2. Meazza
3. Scholten!
4. Feits

Voor cruijff was het erg sneu, op 2 foepies na mist hij de halve finale. Yzeren Henkie en Fred Naaigaren hadden geen goede maand, alle 150 foepies gingen verloren. Devlin deed helemaal niet mee en gaf zo een plaats in de finale wel heel gemakkelijk weg.
Scholten! en Feits plaatsten zich deze maand voor de troostfinale.

Iedereen veel succes in de maand mei.
ik eis een hertelling.. Ik d8 dat ik er meer dan 10 voorkwam..
Helaas, cruyff. Elk protest is zinloos.
Je had er echt 2 minder, erg sneu.
Hoger Gerechtshof ook niet? Wink
[Image: rijdende_rechter_107936h.jpg]
Cruijff plaatst zich toch nog wel voor de troostfinale? Hij staat dara overigens (nog) niet bij.
kuiper Wrote:De halve finalisten zijn:
1. Amor Fati
2. Winstonicus
3. Mitch
4. Kennermerland

Het begin van de halve finale is goed.
Amor Fati, Winstonicus en Kennemerland staan al op resp. -100, -68 en -52. :Big Grin
Mitch Wrote:
kuiper Wrote:De halve finalisten zijn:
1. Amor Fati
2. Winstonicus
3. Mitch
4. Kennermerland

Het begin van de halve finale is goed.
Amor Fati, Winstonicus en Kennemerland staan al op resp. -100, -68 en -52. :Big Grin

het is dat ik mijn 50 voor Volendam als herstelbet terug heb gekregen, ansers was het na 1 dag over Wink
finale is bekend, gefeliciteerd Mitch en Kennemerland Wink
Amor Fati Wrote:finale is bekend, gefeliciteerd Mitch en Kennemerland Wink
Dank u. Ik denk dat ik op -149 eindig.... :wink:
Mitch Wrote:Cruijff plaatst zich toch nog wel voor de troostfinale? Hij staat dara overigens (nog) niet bij.

Niets vernomen, dus ga ervanuit van niet Sad
Inderdaad de finale is al in een vroeg stadium bekend. Dit komt doordat Amor Fati en Winstonicus al heel snel hun 150 foepies kwijt zijn.
Zij gaan uiteraard wel door naar de troostfinale als verliezende halve finalisten.

De laaste 2 die zich voor de troostfinale plaatsen zijn nog niet bekend. De beste 2 van de maand mei (als die zich nog niet geplaatst hadden) voegen zich bij de 6 personen die zich al geplaatst hebben (Haggie, Meazza, Scholten!, Feits, Amor Fati en Winstonicus).
Kraai en gittermaster maken een goede kans, aangezien ze op dit moment bovenaan staan, maar hebben beide nog niet de minimale 10 weddenschappen geplaatst.
cruijff Wrote:
Mitch Wrote:Cruijff plaatst zich toch nog wel voor de troostfinale? Hij staat dara overigens (nog) niet bij.

Niets vernomen, dus ga ervanuit van niet Sad

De enige kans dat jij je nog plaatst is een eerste of tweede plaats in deze maand. Dus het kan nog!
Is dat niet automatisch als je in de finale struikelt? Smile
Niet in de finaleronde. Wel als je bij de laatste vier afvalt, dan heb je immers ook geen kans gehad om je te plaatsen voor de troostfinale.

Dus, de 2 verliezende halve finalisten aangevuld met de beste 2 uit de maanden maart, april en mei gaan naar de troostfinale en vechten in de maand juni voor de bronzen medaille.
hoewel, finale beslist? :-k Kennemerland heeft zijn laatste 8 foepies inmiddels ook al ingezet en staat op -142
De FINALE is bekend.

MITCH - KENNERMERLAND

Deze twee heren gaan in de maand juni strijden voor de gouden medaille.
Ik zal proberen, aangezien het voetbalaanbod wat minder is, een diversiteit aan sporten aan te bieden.

De volgende 8 deelnemers gaan in deze maand strijden voor de bronzen medaille.

1. Haggie
2. Meazza
3. Scholten!
4. Feits
5. Kraai
6. gittermaster
7. Winstonicus
8. Amor Fati

Alle andere deelnemers mogen uiteraard ook gewoon hun weddenschappen plaatsen, echter zullen niet voor de medailles in aanmerking komen.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.internetlastpage.com/">http://www.internetlastpage.com/</a><!-- m -->
Pages: 1 2