FTM Forum

Full Version: ATP 'DRAW CHALLENGE CIRCUIT' 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Test je kennis en voorspel alle uitslagen op de "deelnemende toernooien".
Denk dat wij als tenniskenners toch wel een kans moeten kunnen maken! Je kunt aangeven dat je een mail krijgt wanneer er weer een ATP toernooi ingevuld moet worden. Kost hoogstens 10 minuten.

Ik ben er iig bij!

----------------------------
Make your Indian Wells picks now. Three ways to win a VIP Trip to the Barclays ATP World Tour Finals in London!

- Pick the most winners at the first two events, The BNP Paribas Open in Indian Wells and the Sony Ericsson Open in Miami.
- Pick the most winners at all 12 events.
- Pick a perfect draw at any event.
----------------------------

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/TENNIS/EN/FANZONE/CHALLENGE.ASP">http://www.atpworldtour.com/TENNIS/EN/F ... LLENGE.ASP</a><!-- m -->
Ik uiteraard ook weer. Kijken of ik het dit keer wel 12 events vol houd...
Ook ik heb mijn draw reeds ingevuld.
ik doe ook maar weer eens mee.
Me too.
Eitje.
Ik ben er ook bij.
ben erbij...al veel fouten maar nog niet belangrijk. Ben voor Murray gegaan...
dat is je grootste fout :wink:
Door mijn gewissel met FTM, kloppen deze voorspellingen weer totaal niet met elkaar. Undecided
Ik sta 95e met 35 punten en Musse staat 17e met 36 punten. Gaat nog redelijk, de koploper heeft 38 punten.
30 puntjes
Hier ook slechts 30 puntjes, maar wel een finale Djokovic-Tsonga en ik Kohl ver laten komen.
Mijn gokjes vallen verkeerd uit helaas. 30 punten hier. plaats 4000+ Undecided
32 punten, maar Soderling ver laten komen #-o
Vannacht was beter, 42 punten nu. Alleen helaas wel Monfils kwartfinale...
Ik 41. Onderin het schema lukt het voorspellen allemaal wel, maar ik heb Steppie en Monfils nog een eindje door.. Sad
43..blijf meedoen...Weinig echte missers tot nu toe...alleen Kohlschreiber ontbreekt.
Mar. 9-22 Indian Wells 41 5784th out of 15115

Niet best dus.... :oops:
Ik heb 47 punten, evenveel als Musse (wordt nog een strijd in huize Kuiper) en sta op een 80e plaats.

En de nummer één heeft 50 punten.
De punten lopen vanaf nu op, per goed voorspelde uitslag dus degene van jullie die niet Nadal als winnaar hebben, haal ik allemaal nog in.. :wink:
Tot dusverre 59 punten, zo te zien. Daarmee ben ik voorlopig 5942e van de 15115 deelnemers. Gelukkig kan de finale nog: Ferrer vs. Verdasco. :wink:
Ook hier 59 punten, balen dat ik Monfils als verliezend finalist heb #-o
63 punten hier. Ik hoop dat ik vanaf niet al teveel punten meer haal hier.

Heb namelijk Federer/Verdasco/Roddick laten winnen.. =; !

Tsonga halve finale.. dus ja.. einde verhaal
Op ATP tennis gaat er nu ook een stemming op voor de favoriete tennisser. Gonzalez is mijn man.
62 punten, maar Tsonga in de finale Confused
Haggie Wrote:Op ATP tennis gaat er nu ook een stemming op voor de favoriete tennisser. Gonzalez is mijn man.

Dolgopolov staat er niet bij Icon_evil
63 met murray djokovic...Nog steeds mogelijkheden
Slechts 59 punten.
Nog over voor vandaag: Nadal, Nalbandian, Del Potro, Djokovic, Ferrer, Roddick, Murray, Gonzalez, Federer
Halve finales zonder verrassingen: Nadal, Djokovic, Murray, Federer
Verder nog Del Potro en Ferrer in de kwartfinale.

Kan nog alle kanten op.
78 punten na vannacht.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10