FTM Forum

Full Version: Feyenoord - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Wat vond je ervan waf? Lamme tegen de blinde waarbij de gelukkigste heeft gewonne? Zelf (gelukkig) niks gezien maar van horen zeggen dat het geluk net als tegen Heerenveen en Twente niet bepaald aan de zijde van PSV was. Maar goed geluk dwing je af natuurlijk (en dat Lazovic geen kansen kan benutten was al langer bekend). Laat alle shitzooi maar in dit verloren seizoen samen komen, maar ben zeer benieuwd of hier op korte termijn iets van te maken is.. zeker als Afellay in de zomer vertrokken is. Toivonen bv. weer waardeloos vandaag?
Peter Wrote:Wat vond je ervan waf? Lamme tegen de blinde waarbij de gelukkigste heeft gewonne? Zelf (gelukkig) niks gezien maar van horen zeggen dat het geluk net als tegen Heerenveen en Twente niet bepaald aan de zijde van PSV was. Maar goed geluk dwing je af natuurlijk. Laat alle shitzooi maar in dit verloren seizoen samen komen, maar ben zeer benieuwd of hier op korte termijn iets van te maken is.. zeker als Afellay in de zomer vertrokken is. Toivonen bv. weer waardeloos vandaag?

beide ploegen waren matig. de scheids ook. de 1ste helft was redelijk in evenwicht, best een interessant schaakspel, de tweede helft was er een fase dat we ons echt afvroegen waar we naar zaten te kijken. werkelijk 20 minuten alleen maar dom balverlies van beide ploegen.

door die domme fouten ontstonden een kans voor bakkal en een grote voor lassofiets, maar die was natuurlijk voordat hij schoot al aan het denken op welke manier hij zou gaan juichen om revanche te nemen op het legioen. spelers uitfluiten is riskant, het kan het beste in ze los maken, bij lassofiets dit keer dus niet.

toivonen was erg matig, zat in de zak van bahia, die verdedigend wel sterk was. wijnaldum vond ik de beste man bij feyenoord, appelvlaai bij psvee, hoewel hij niet veel heeft kunnen laten zien doordat fer kort op hem zat. en hij valt om als iemand alleen al een scheet laat, en daar maakte blom dankbaar gebruik van.

in eindhoven won psvee door een toevalstreffer van appelvlaai, nu wij door een mooie goal van fer. eindelijk hadden wij een keer wat geluk aan onze zijde...beide uitslagen opgeteld lijkt het me allemaal wel netjes verdeeld.
Feli waf!
Ja feli waf, heb weer eens echt kunnen juichen voor Feyenoord.

PSV en dus Lodeweges een onvoldoende gehaald voor het "examen" zoals Lodeweges de 5 potjes tegen Groningen, Heerenveen, AZ, Twente en Feyenoord zelf noemde. 5 uit 5 is namelijk niet best. Jammer voor Dwight want hij begon zo lekker met al die mooie overwinningen op Volendam, Graafschap en ADO.
Harde feiten Sad
Legioen kon weer eens feesten, spelen ze tegen psv, staan ze 1-0 voor en gaan ze weer 'en wie niet springt is een jood zingen'....

Gelukkige overwinning, 0-0 vond ik wel een goede afspiegeling. Vrij slecht veldspel, wat hier en daar toch wat kansen opleverde, gezien de kansen had psv moeten winnen, maar feyenoord speelde wat feller, leek wel of ze net iets meer wilde winnen als psv.
die 300 meegereisde tractor-bereiders waren weer het beste te horen, tot de 1-0 :wink:
Fabian Wrote:tractor-bereiders
#-o
Als er vandaag 1 ding duidelijk is geworden is dat Lazovic toch wel zeer terecht zeer vaak op de bank zit, hoe kun je jezelf nog serieus nemen als je zulke kansen mist :roll:
wel echt een schitterende kopbal van Fer. Echt een heel erg mooie goal, komt torenhoog boven de verdediging uit en kopt echt perfect naar de grond, echt een kopbal zoals ie hoort. Technisch zo goed als perfect
Fabian Wrote:tractor-bereiders

cry
waf Wrote:in eindhoven won psvee door een toevalstreffer van appelvlaai, nu wij door een mooie goal van fer.

Zeg hé die van Afellay was een mooie goal (strak schot in de hoek van ver buiten de 16 en PSV zette al de hele 2e helft druk dus van toeval kun je niet meer spreken) en die van Fer (tegen de verhouding in uit een standaardsituatie) was een toevalstreffer ja! :8:
Was een mooi foutje ja.... :Big Grin !
Had speciaal achter die zin nog een :wink: gezet voor petertje...
Fabian Wrote:Was een mooi foutje ja.... :Big Grin !
Had speciaal achter die zin nog een :wink: gezet voor petertje...

ja, ga anders ff net doen of het je bedoeling was. Undecided

die psveejers hebben 3x eindhoven gezongen en overigens ook wie niet springt die is een jood. wij zongen vooral richting lazovic. verder was het een spannende pot, zingen om het zingen gebeurt nooit in de kuip, voor een ploeg aanmoedigen zijn andere dingen nodig, maar dat zul jij als neus nooit begrijpen.
Peter Wrote:
waf Wrote:in eindhoven won psvee door een toevalstreffer van appelvlaai, nu wij door een mooie goal van fer.

Zeg hé die van Afellay was een mooie goal (strak schot in de hoek van ver buiten de 16 en PSV zette al de hele 2e helft druk dus van toeval kun je niet meer spreken) en die van Fer (tegen de verhouding in uit een standaardsituatie) was een toevalstreffer ja! :8:

oneens, in eindhoven creerde psvee ook nauwelijks kansen, ook daar leek de wedstrijd in 0-0 te eindigen. dat het een toevalstreffer was in eindhoven neemt idd niet weg dat het een mooie goal was van appelvlaai.

psvee heeft gisteren zelf eigenlijk maar 1 kans gecreerd. bovendien maakten ze bij de 0-0 geen enkele haast, isakson deed het allemaal op zijn dooie akkertje. dan vraag je er een beetje om zou ik zeggen...
waf Wrote:
Fabian Wrote:Was een mooi foutje ja.... :Big Grin !
Had speciaal achter die zin nog een :wink: gezet voor petertje...

ja, ga anders ff net doen of het je bedoeling was. Undecided

die psveejers hebben 3x eindhoven gezongen en overigens ook wie niet springt die is een jood. wij zongen vooral richting lazovic. verder was het een spannende pot, zingen om het zingen gebeurt nooit in de kuip, voor een ploeg aanmoedigen zijn andere dingen nodig, maar dat zul jij als neus nooit begrijpen.

In de Arena was het volgens de verslaggever van Langs de Lijn ook vooral weer heel erg doodstil. De pot Fabian verwijt de ketel blala.. schenk der toch niet zoveel aandacht aan joh.
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:in eindhoven won psvee door een toevalstreffer van appelvlaai, nu wij door een mooie goal van fer.

Zeg hé die van Afellay was een mooie goal (strak schot in de hoek van ver buiten de 16 en PSV zette al de hele 2e helft druk dus van toeval kun je niet meer spreken) en die van Fer (tegen de verhouding in uit een standaardsituatie) was een toevalstreffer ja! :8:

oneens, in eindhoven creerde psvee ook nauwelijks kansen, ook daar leek de wedstrijd in 0-0 te eindigen. dat het een toevalstreffer was in eindhoven neemt idd niet weg dat het een mooie goal was van appelvlaai.

psvee heeft gisteren zelf eigenlijk maar 1 kans gecreerd. bovendien maakten ze bij de 0-0 geen enkele haast, isakson deed het allemaal op zijn dooie akkertje. dan vraag je er een beetje om zou ik zeggen...

Maar 1 kans? Ik heb nog steeds niks gezien maar lees en hoor overal over 2 open kansen voor zowel Lazovic als Bakkal in de 2e helft waarna Feyenoord op 1-0 kwam. Feyenoord had ik Eindhoven wel maar 1 kans. Dus als iemand recht had op meer dan 3 punten uit 2 duels was t eerder PSV dan Feyenoord. Kun je niet bij een PSV-goal gaan spreken over toeval en bij de Feyenoordgoal niet.
Maar goed als Feyenoord gisteren 90 minuten met Tomasson had kunnen ballen en in Eindhoven geen karrevracht aan spelers had gemist dan wast mss weer heel anders geweest. Tis iig voor beide clubs een dramaseizoen en daar passen deze 2 duels prima in.
Op naar zaterdag.. Vitesse-thuis. Moeizame 1-0 waarschijnlijk want der zullen wel wat spelers geknakt zijn na 3x op rij onnodig puntverlies in de slotfase. 8-[
PSV had echt minimaal 4 100% kansen
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:in eindhoven won psvee door een toevalstreffer van appelvlaai, nu wij door een mooie goal van fer.

Zeg hé die van Afellay was een mooie goal (strak schot in de hoek van ver buiten de 16 en PSV zette al de hele 2e helft druk dus van toeval kun je niet meer spreken) en die van Fer (tegen de verhouding in uit een standaardsituatie) was een toevalstreffer ja! :8:

oneens, in eindhoven creerde psvee ook nauwelijks kansen, ook daar leek de wedstrijd in 0-0 te eindigen. dat het een toevalstreffer was in eindhoven neemt idd niet weg dat het een mooie goal was van appelvlaai.

psvee heeft gisteren zelf eigenlijk maar 1 kans gecreerd. bovendien maakten ze bij de 0-0 geen enkele haast, isakson deed het allemaal op zijn dooie akkertje. dan vraag je er een beetje om zou ik zeggen...

Maar 1 kans? Ik heb nog steeds niks gezien maar lees en hoor overal over 2 open kansen voor zowel Lazovic als Bakkal in de 2e helft waarna Feyenoord op 1-0 kwam. Feyenoord had ik Eindhoven wel maar 1 kans. Dus als iemand recht had op meer dan 3 punten uit 2 duels was t eerder PSV dan Feyenoord. Kun je niet bij een PSV-goal gaan spreken over toeval en bij de Feyenoordgoal niet.
Maar goed als Feyenoord gisteren 90 minuten met Tomasson had kunnen ballen en in Eindhoven geen karrevracht aan spelers had gemist dan wast mss weer heel anders geweest. Tis iig voor beide clubs een dramaseizoen en daar passen deze 2 duels prima in.
Op naar zaterdag.. Vitesse-thuis. Moeizame 1-0 waarschijnlijk want der zullen wel wat spelers geknakt zijn na 3x op rij onnodig puntverlies in de slotfase. 8-[

nee, ik zeg en bedoelde dat ze zelf maar 1 kans creerden, de rest kregen ze cadeau van feyenoord. het veldspel van psvee was gewoon erg slecht. afellay zat in de zak bij fer, en als je hem neutraliseert blijft er weinig over.

in de eerste helft een grote kans voor mendes, in de tweede helft een grote kans voor lassofiets en een minder grote kans voor lassofiets en een kans voor bakkal.

beide wedstrijden vond ik 0-0 wedstrijden, dat psvee in eindhoven wat meer druk zegt, zegt geen ene reet. jullie hebben ook een keer druk gezet tegen milan, maar die gingen gewoon naar de volgende ronde. feyenoord liet zich in eindhoven ook inzakken, dat is altijd de vraag, sta je onder druk of zak je in... tot die 0-0 was er weinig aan de hand in eindhoven.

gister was de echte grote kans voor lazovic. die is denk ik door het publiek uit de wedstrijd gehaald. is ook een factor. maar die kans ontstond door el amadi en niet door psvee.

iig 2 daarvan waren direct ingeleverd door een feyenoorder.
Ekslem Wrote:PSV had echt minimaal 4 100% kansen

hou het maar op max. die ene van bakkal vond ik niet 100% trouwens, die van mendes en lassofiets wel.

maar dan nog, een wedstrijd win je niet met kansen en kansen zeggen niets over terecht of onterecht. psvee speelde gewoon zelf matig, ze verdienden dus helemaal geen overwinning. appelvlaai kan wel huilen over de kansen, ze hadden zeker in de slordige 2de helft feyenoord pijn kunnen doen en dat deden ze niet. dan moet je niet janken.
Peter Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Was een mooi foutje ja.... :Big Grin !
Had speciaal achter die zin nog een :wink: gezet voor petertje...

ja, ga anders ff net doen of het je bedoeling was. Undecided

die psveejers hebben 3x eindhoven gezongen en overigens ook wie niet springt die is een jood. wij zongen vooral richting lazovic. verder was het een spannende pot, zingen om het zingen gebeurt nooit in de kuip, voor een ploeg aanmoedigen zijn andere dingen nodig, maar dat zul jij als neus nooit begrijpen.

In de Arena was het volgens de verslaggever van Langs de Lijn ook vooral weer heel erg doodstil. De pot Fabian verwijt de ketel blala.. schenk der toch niet zoveel aandacht aan joh.
Das een jij-bak Peter en behoort niet in dit topic, had overigens te maken met een boycot van 410 ivm de straf die ze hebben gekregen.
Wel jammer dat als dit vak inderdaad nmiets van zich laat horen dat t hele stadion stilvalt, ook f-side doet niks (wellicht uit solidariteit) en de andere kant ook niet.
waf Wrote:afellay zat in de zak bij fer, en als je hem neutraliseert blijft er weinig over.

Vind ik altijd wat overdreven. Dzsudzsak heeft bij Competitiemanager bv. niet voor niks meer punten behaald dan Afellay dit seizoen.
Peter Wrote:
waf Wrote:afellay zat in de zak bij fer, en als je hem neutraliseert blijft er weinig over.

Vind ik altijd wat overdreven. Dzsudzsak heeft bij Competitiemanager bv. niet voor niks meer punten behaald dan Afellay dit seizoen.

misschien in andere wedstrijden, maar ik kon gisteren niet warm worden van die doedelzak. in de 1ste helft had hij helemaal niets in de brengen tegen lucius (en dat is op zich al best knap) en in de tweede helft ging het ietsjepietsje beter tegen gelegenheidsback leerdam. hij heeft 1 voorzet kunnen geven, na een fout van el amadi.
waf Wrote:
Fabian Wrote:Was een mooi foutje ja.... :Big Grin !
Had speciaal achter die zin nog een :wink: gezet voor petertje...

ja, ga anders ff net doen of het je bedoeling was. Undecided

die psveejers hebben 3x eindhoven gezongen en overigens ook wie niet springt die is een jood. wij zongen vooral richting lazovic. verder was het een spannende pot, zingen om het zingen gebeurt nooit in de kuip, voor een ploeg aanmoedigen zijn andere dingen nodig, maar dat zul jij als neus nooit begrijpen.

Die knipoog zette ik dus niet neer voor die fout...
Bedankt voor de jij-bak...

psv publiek was gewoon veel beter te horen, maar door een feyenoordbril gezien was het legioen natuurlijk weer werelds, zoals altijd ! Vooral blijven volhouden wafje, blijf je elke week op je muil gaan met je onzin.
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Was een mooi foutje ja.... :Big Grin !
Had speciaal achter die zin nog een :wink: gezet voor petertje...

ja, ga anders ff net doen of het je bedoeling was. Undecided

die psveejers hebben 3x eindhoven gezongen en overigens ook wie niet springt die is een jood. wij zongen vooral richting lazovic. verder was het een spannende pot, zingen om het zingen gebeurt nooit in de kuip, voor een ploeg aanmoedigen zijn andere dingen nodig, maar dat zul jij als neus nooit begrijpen.

Die knipoog zette ik dus niet neer voor die fout...
Bedankt voor de jij-bak...

psv publiek was gewoon veel beter te horen, maar door een feyenoordbril gezien was het legioen natuurlijk weer werelds, zoals altijd ! Vooral blijven volhouden wafje, blijf je elke week op je muil gaan met je onzin.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap


in vergelijking met die sufkutterige meelopers zoals jij in de aarsrena is elk legioen werelds. maar blijf me vooral woorden in de mond leggen, stumperd. :roll:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Was een mooi foutje ja.... :Big Grin !
Had speciaal achter die zin nog een :wink: gezet voor petertje...

ja, ga anders ff net doen of het je bedoeling was. Undecided

die psveejers hebben 3x eindhoven gezongen en overigens ook wie niet springt die is een jood. wij zongen vooral richting lazovic. verder was het een spannende pot, zingen om het zingen gebeurt nooit in de kuip, voor een ploeg aanmoedigen zijn andere dingen nodig, maar dat zul jij als neus nooit begrijpen.

Die knipoog zette ik dus niet neer voor die fout...
Bedankt voor de jij-bak...

psv publiek was gewoon veel beter te horen, maar door een feyenoordbril gezien was het legioen natuurlijk weer werelds, zoals altijd ! Vooral blijven volhouden wafje, blijf je elke week op je muil gaan met je onzin.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap


in vergelijking met die sufkutterige meelopers zoals jij in de aarsrena is elk legioen werelds. maar blijf me vooral woorden in de mond leggen, stumperd. :roll:

Als je het inhoudelijk niet meer trekt, krijgen we altijd weer deze dooddoeners van jou te zien. Geweldig figuur ben je toch ook!
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Was een mooi foutje ja.... :Big Grin !
Had speciaal achter die zin nog een :wink: gezet voor petertje...

ja, ga anders ff net doen of het je bedoeling was. Undecided

die psveejers hebben 3x eindhoven gezongen en overigens ook wie niet springt die is een jood. wij zongen vooral richting lazovic. verder was het een spannende pot, zingen om het zingen gebeurt nooit in de kuip, voor een ploeg aanmoedigen zijn andere dingen nodig, maar dat zul jij als neus nooit begrijpen.

Die knipoog zette ik dus niet neer voor die fout...
Bedankt voor de jij-bak...

psv publiek was gewoon veel beter te horen, maar door een feyenoordbril gezien was het legioen natuurlijk weer werelds, zoals altijd ! Vooral blijven volhouden wafje, blijf je elke week op je muil gaan met je onzin.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap


in vergelijking met die sufkutterige meelopers zoals jij in de aarsrena is elk legioen werelds. maar blijf me vooral woorden in de mond leggen, stumperd. :roll:

Als je het inhoudelijk niet meer trekt, krijgen we altijd weer deze dooddoeners van jou te zien. Geweldig figuur ben je toch ook!

Fabian, inhoudelijk klopt het nog wel aardig hoor, wat waf zegt. Sinds ajax uit de Meer weg is, kun je het publiek niet meer bestempelen als een legioen. Zowel reeel als procentueel gezien heeft ajax de meeste 'meelopers', wat de sfeer in het stadion bijzonder beinvloed. Tuurlijk, jullie hebben je fanatieke kern. Die wordt echter aardig overvleugeld.
Feyenoord heeft wat dat betreft een veel trouwer en luidruchtiger publiek. Qua resultaten zit het tegen, de afgelopen jaren. Maar als zoiets bij ajax zou gebeuren, zou de halve arena leeg zijn.
Quote:Feyenoord heeft wat dat betreft een veel trouwer en luidruchtiger publiek. Qua resultaten zit het tegen, de afgelopen jaren. Maar als zoiets bij ajax zou gebeuren, zou de halve arena leeg zijn.

Ben het gedeeltelijk eens met je betoog, behalve met de geqoute zin.
Het gaat al jaren kut en met uitzondering van enkele wedstrijden zit de Arena toch wekelijks behoorlijk gevuld.

Ook denk ik dat zeker de laatste 2 seizoenen de sfeer behoorlijk is toegenomen. 410 en de f-side creeeren een behoorlijke sfeer en na de verplaatsing van 410 naar de andere kant, begint er in t oude 410 vak (althans in die hoek) weer een klein groepje te komen die zich luidruchtig laat horen.
Feit blijft dat de lange zijde grotendeels stil is
gittermaster Wrote:
Quote:Feyenoord heeft wat dat betreft een veel trouwer en luidruchtiger publiek. Qua resultaten zit het tegen, de afgelopen jaren. Maar als zoiets bij ajax zou gebeuren, zou de halve arena leeg zijn.

Ben het gedeeltelijk eens met je betoog, behalve met de geqoute zin.
Het gaat al jaren kut en met uitzondering van enkele wedstrijden zit de Arena toch wekelijks behoorlijk gevuld.

Ook denk ik dat zeker de laatste 2 seizoenen de sfeer behoorlijk is toegenomen. 410 en de f-side creeeren een behoorlijke sfeer en na de verplaatsing van 410 naar de andere kant, begint er in t oude 410 vak (althans in die hoek) weer een klein groepje te komen die zich luidruchtig laat horen.
Feit blijft dat de lange zijde grotendeels stil is

Ajax is al aardig wat jaren geen kampioen meer geweest, dat klopt. Maar ze draaien elk jaar mee bovenin, de bovenste vijf plaatsen, playoffs. Dat is toch wel een stapje hoger dan Feyenoord, die hooguit meedeed met playoffs voor het laatste Uefacup-plaatsje. Ik ben benieuwd hoe dat bij ajax zou worden ontvangen.
Maar met alle respect in deze voor Feyenoord, ik denk dat de lat bij Ajax ook (zeker de laatste 15 jaar) wat hoger ligt dan bij feyenoord.
De laatste jaren is in de Arena echt geen pretje geweest. Als Ajax zou moeten spelen om de 9e plek weet ik niet hoe t zou gaan, maar ik denk dat je te makkelijk aanneemt dat t bij Ajax leeg zit als t slecht gaat
Je hebt gelijk dat de lat hoger ligt ja.

Misschien zouden we de proef eens op de som moeten nemen, Ajax volgend seizoen om de 9e plek. :wink:
Pages: 1 2