FTM Forum

Full Version: Treesong
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Van harte ouwe =D>
Hup! =D>
feli
Feli!
hieperdepiep...
Confusedig: :cheers:
Gefeliciteerd!
Hoera!
Hopsakeee! Hurray! \Big Grin/
Feli Tree. =D>
Ja, van harte!
Jeuh Boomlied Big Grin
:cheers:
Feli man!
[Image: BigLebowskiBirthday.jpg]
yo, gefeli
=D>
Dank u! \Big Grin/
Van harte Tree
:cheers:
Waar is ie?

Laatste bericht van di jul 28, 2009 17:02 en hij heeft nergens laten weten lang op vakantie te gaan...........
Bumme Wrote:Waar is ie?

Laatste bericht van di jul 28, 2009 17:02 en hij heeft nergens laten weten lang op vakantie te gaan...........

Misschien is hij die vele simpele zielen hier zat.
Ik doel met deze post natuurlijk niet op jou :wink:
Vret Mien Gras Wrote:
Bumme Wrote:Waar is ie?

Laatste bericht van di jul 28, 2009 17:02 en hij heeft nergens laten weten lang op vakantie te gaan...........

Misschien is hij die vele simpele zielen hier zat.
Ik doel met deze post natuurlijk niet op jou :wink:


Dat weet ik Vret, daarvoor is onze haat-liefde verhouding ook jou veel te lief !
Boomliedje is anders behoorlijk actief op zn facebook site. Ik denk dat hij jullie zat is, hij weigert ook mee te doen aan management-spelletjes...
Geef 'm eens ongelijk....
Hij kan beter zijn LinkedIn profiel aanmaken/updaten gezien de toestand van zijn werkgever (of is het zijn ouwe werkgever?)
[Image: windig_dejong.gif]

:wink:
Hoef Wrote:Hij kan beter zijn LinkedIn profiel aanmaken/updaten gezien de toestand van zijn werkgever (of is het zijn ouwe werkgever?)

Hetzelfde geldt voor zijn 'Song of the day'
Goh, heb ik een Linkedln profiel? :-k

Het zijn idd zware tijden bij uitgeverij Piep :cry:

De vraag naar sprookjesboeken is ironisch genoeg nogal gedaald in deze crisistijden...