FTM Forum

Full Version: Lance heeft auw!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Armstrong komt zwaar ten val
BALTANAS - Lance Armstrong is maandagmiddag zwaar gevallen in de Spaanse rittenkoers Castilla y Léon. Hij heeft vermoedelijk zijn sleutelbeen gebroken.
Volgens woordvoerder Philippe Maertens van Armstrongs ploeg Astana is de Amerikaan naar een ziekenhuis gebracht voor onderzoek.

Armstrong keerde in januari terug in het peloton na een afwezigheid van drie jaar.

Later meer.
[Image: Par1971261.jpg]
Inderdaad gebroken...4 tot 6 weken eruit. Klassiekers gaan lastig worden om in vorm te zijn. Giro moet lukken.
@ Davydoff: Zo sterk was Contador niet in Parijs-Nice.
Haggie Wrote:@ Davydoff: Zo sterk was Contador niet in Parijs-Nice.

Niet? Afgezien van z'n hongerklop - er gemakshalve van uitgaande dat dat ook de oorzaak was - stond er toch echt geen maat op Contador.
Chiel-Montagne Wrote:
Haggie Wrote:@ Davydoff: Zo sterk was Contador niet in Parijs-Nice.

Niet? Afgezien van z'n hongerklop - er gemakshalve van uitgaande dat dat ook de oorzaak was - stond er toch echt geen maat op Contador.

Ja, wss hongerklop. Maar dat vind ik dan niet best van hem. Armstrong ook niet, zoals hij hieronder aangeeft. We zullen het wel zien. Ik hoop op een collectief falen van Astana en een gezamelijk offensief van alle andere topklimmers!

-------
''Ik ben niet teleurgesteld'', zei Contador zelf. ''Ik ga gewoon door met mijn voorbereiding naar de Tour. Vandaag was ik 15 kilometer voor de finish helemaal leeg. Ik moest vanaf de start al hard werken en vergat onderweg ook te eten en drinken.''

Lance Armstrong, Contadors teamgenoot, volgde de race vanaf tv. ''Een ongelukkige dag voor Alberto. Veel talent, maar hij moet nog een hoop leren'', schreef de Amerikaanse veteraan op Twitter. Het duo rijdt samen de Tour de France.
-------
Klopt. Het is ook erg amateuristisch, zoals The Boss het ook al in andere media bewoorde. Neemt niet weg dat ik Contador aardig sterk voor de dag vond komen. De souplesse waarmee hij de rit naar La Montagne de Lure won, vond ik toch behoorlijk indrukwekkend. '

Dat twitter is trouwens best geinig. Al was het maar om te volgen waar al die renners mee bezig zijn.
Gaan Klöden en Leipheimer ook naar de tour?
Word een gezellige boel dan.....
Haggie Wrote:@ Davydoff: Zo sterk was Contador niet in Parijs-Nice.

Dat kan best. Maar hij is natuurlijk absoluut NIET blij met de komst van Lance.