FTM Forum

Full Version: Heracles vs La Premiere
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Heracles Almelo heeft woensdagavond een monsterscore behaald in het vriendschappelijke duell met La Premiere. De Almelose amateurs werden met 26-0 verslagen.

Halverwege de wedstrijd was het al 16-0. Grote man bij Heracles was Vojtech Schulmeister; de spits scoorde liefst twaalf keer. De overige goals kwamen van Van den Bergh 4x, Bajer 2x, Rosink 2x, Looms, Maertens, Overtoom, Shayesteh. LAP maakte twee eigen goals.

Het duel in het Polman Stadion werd gespeeld vanwege het 100-jarig bestaan van de Almelose vijfdeklasser.
zozo een 5de klasser. heeft die donderspeech van smit toch ff effect gehad!
En tegen Heerenveen verliezen ze gewoon weer met 0-3. 8-[
Morgen een echte oefenwedstrijd, dan spelen de Zwart-Witten tegen Borussia Mönchengladback.

waf Wrote:zozo een 5de klasser.

Het was anders wel een straatderby hoor :razz:

Peter Wrote:En tegen Heerenveen verliezen ze gewoon weer met 0-3. 8-[

A. Heracles dat onderuit gaat in het Polman Stadion is allesbehalve 'gewoon' te noemen.
B. Heerenveen dat wint in het Polman Stadion is allesbehalve 'gewoon' te noemen aangezien dit nog nooit is gebeurd.

Neemt niet weg dat de kans zeer groot is dat de Friezen inderdaad winnen bij ons volgende week. Heracles kraakt aan alle kanten, zowel op het veld als daarbuiten.
leuk hoor om iemands 100 jarig bestaan zo te verknallen.
Adder Wrote:leuk hoor om iemands 100 jarig bestaan zo te verknallen.

het was maar 26-0. keurig onder de 30 gebleven.

ik heb al eens met 34-0 gewonnen! \Big Grin/
waf Wrote:
Adder Wrote:leuk hoor om iemands 100 jarig bestaan zo te verknallen.

het was maar 26-0. keurig onder de 30 gebleven.

ik heb al eens met 34-0 gewonnen! \Big Grin/

Met tafeltennis tegen Shinji zeker :razz:
Treesong Wrote:
waf Wrote:
Adder Wrote:leuk hoor om iemands 100 jarig bestaan zo te verknallen.

het was maar 26-0. keurig onder de 30 gebleven.

ik heb al eens met 34-0 gewonnen! \Big Grin/

Met tafeltennis tegen Shinji zeker :razz:

die potjes gaan maar tot de 11.

nee, gewoon met voetbal. niet dat wij zo goed waren, en we speelden tegen 8 man of zo, maar het is nog steeds een clubrecord geloof ik. Undecided
D'r an met de lippe Wrote:
Peter Wrote:En tegen Heerenveen verliezen ze gewoon weer met 0-3. 8-[

A. Heracles dat onderuit gaat in het Polman Stadion is allesbehalve 'gewoon' te noemen.
B. Heerenveen dat wint in het Polman Stadion is allesbehalve 'gewoon' te noemen aangezien dit nog nooit is gebeurd.

Vroeger werd Ajax ook nog wel eens kampioen, dat zegt allemaal niet. :p
D'r an met de lippe Wrote:.
B. Heerenveen dat wint in het Polman Stadion is allesbehalve 'gewoon' te noemen aangezien dit nog nooit is gebeurd.

Bekerwedstrijd aantal jaren geleden: 0-1, goal Nurmela, kan ik me nog herinneren. Correct me if I'm wrong.
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:.
B. Heerenveen dat wint in het Polman Stadion is allesbehalve 'gewoon' te noemen aangezien dit nog nooit is gebeurd.

Bekerwedstrijd aantal jaren geleden: 0-1, goal Nurmela, kan ik me nog herinneren. Correct me if I'm wrong.

Kon ik me niks van herinneren, even nagekeken maar je zit er wel naast..
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:.
B. Heerenveen dat wint in het Polman Stadion is allesbehalve 'gewoon' te noemen aangezien dit nog nooit is gebeurd.

Bekerwedstrijd aantal jaren geleden: 0-1, goal Nurmela, kan ik me nog herinneren. Correct me if I'm wrong.

Kon ik me niks van herinneren, even nagekeken maar je zit er wel naast..

Je hebt gelijk. Was een uitwedstrijd tegen VVV.....