FTM Forum

Full Version: De 29e ronde
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Weer lekker ochtendje op kantoor dus maar vast aan mn team begonnen. Wilde als 1e Suarez vast invullen als zekerheidje maar is hij dat wel? Uruguay speelt in de nacht van woensdag op donderdag (NL-tijd) nog een WK-kwalificatieduel. Van t weekend speelde Suarez 90 minuten en gaf hij 2 assists dus die speelt dan vast weer. Heeft ie zondag dus 2 duels + een jetlag van een uur of 7 (Roda-Ajax is al om half 1, voor zijn gevoel dus midden in de nacht) in de benen. En is ie uberhaupt wel op tijd weer in Nederland?

Ajacieden die meer kunnen melden? Hoe ging t vorige keren na zulke weken met Suarez? Meen me te herinneren dat ie vorig jaar x te laat terug was of als supersub op de bank startte na zo'n week of zit ik er naast?

:-k
Dat klopt inderdaad! Maar toen kwam hij de dag voor de wedstrijd pas terug.. Nu is hij naar verwachting vrijdag alweer in het land...
Tsja hij balt in de nacht van woensdag op donderdag nog en dan zit ie met een dikke jetlag. De vrijdagtraining zal hij dus iig niet halen lijkt me. Die is voor zijn gevoel midden in de nacht de dag na een wedstrijd.

Hou t voorlopig op Sulejdinges.

:-k
cruijff Wrote:Dat klopt inderdaad! Maar toen kwam hij de dag voor de wedstrijd pas terug.. Nu is hij naar verwachting vrijdag alweer in het land...

Het blijft een Zuid-Amerikaan hè :wink:
Jan Vertonghen en Gabri hebben de groepstraining bij Ajax hervat. Een warm welkom kreeg het herstelde tweetal niet. Wegens de interlandweek trainden de Amsterdammers afgelopen woensdag in een klein gezelschap.

Gabri stond sinds de UEFA Cup-wedstrijd tegen Fiorentina buitenspel met een kuitblessure. Vertonghen viel begin maart op bezoek bij FC Utrecht uit met een scheurtje in zijn hamstring, maar is in een rap tempo hersteld. Beide spelers lijken tijdens de hervatting van de competitie op bezoek bij Roda JC weer inzetbaar te zijn.

"Het gaat heel goed. Ik ben weer helemaal fit", bevestigt Vertonghen . "Ik ben weer klaar voor de laatste wedstrijden om op zijn minst de tweede plaats in bezit te krijgen."
de nieuwe Wrote:om op zijn minst de tweede plaats in bezit te krijgen."

Heerlijk toch, dat optimisme :cry:
Didulica

Marcellis
Van der Wiel
Bak Nielsen

Silberbauer
Boutahar
Hofs
Gabri

Beerens
Toivonen
El Hamdaoui©
'Wereldreis' Ajax-spelers Van onze Telesportredactie
Over zijn koffer gebogen vocht Bruno Silva op het parkeerdek van de Amsterdam ArenA tegen de slaap. De verdediger van Ajax was net als zijn landgenoot Luis Suarez pas vrijdag teruggekeerd van de interland tegen Chili (0-0), had de groepstraining overgeslagen en in het krachthonk wat uitgefietst. "Ik ben kapot", stamelde Silva. "We hebben 24 uur in het vliegtuig gezeten, een wereldreis gemaakt." Een rechtstreekse vlucht van Chili naar Amsterdam bleek niet mogelijk. "We vlogen van Santiago naar Buenos Aires, via Madrid naar Amsterdam. En nu wil ik naar bed", lachte Silva flauwtjes.

-
Ben zo'n beetje die Luiz (mede hierom) heeft thuisgelaten.. hoop maar dat ie op tijd gewisseld wordt/als supersub op de bank zit. 8-[
Dooooooooooooooooordrecht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [-o< [-o< [-o<
2 az verdedigers, verkeerde aanvoerder.

kut ronde. Icon_twisted
waf Wrote:2 az verdedigers, verkeerde aanvoerder.

kut ronde. Icon_twisted

idem
2 AZ + 2 Utreg verdedigers. Bedankt Lefsjenko.
En bedankt Kum Icon_evil
Kutronde. Maar de quiz is niet goed verwerkt geloof ik? Zijn opeens nog maar 20 deelnemers die alle quizvragen goed hadden. :o