FTM Forum

Full Version: Giro Pool
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Wellicht is dit ook nog wel leuk om een forum subleague dar aan te maken.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.girototo.com/">http://www.girototo.com/</a><!-- m -->
Goed plan. Ik heb me inmiddels ingeschreven en ook subpooltje aangemaakt (Competitieteam).
Ik heb me ingeschreven in de subleague.
Ook aangemeld. Benieuwd hoe vaak ik te laat ga zijn met een voorspelling. :wink:
zal zo ook eens kijken!
Ik zit ook in de subpool.
Doe mee...Vandaag doet niet mee :roll:
Mooie sprint van Petacchi, tactisch sterk. Heb denk redelijk wat puntjes bij de pool. Ben Swift, daar gaan we nog veel van horen.
vergeten :lol:
Lekker slim Hag.

Wie geeft er ff een klein live verslag voor de harde werkers onder ons?
Quote:Voor Christian Vande Velde is de Giro d'Italia voorbij. De kopman van het Amerikaanse Garmin kwam tijdens de derde etappe onderweg naar Valdobbiadene ten val en blesseerde hierbij zijn rechterbovenbeen. De Amerikaan werd afgevoerd naar het ziekenhuis. De precieze ernst van zijn blessure is nog niet bekend. Een dijbeenbreuk wordt gevreesd.

Vande Velde is de tweede renner in de Giro die moet opgeven. Gisteren gaf de Duitser Russ op met een sleutelbeenbreuk.
Gunstig voor Tom Danielson! Die heb ik bij Sportpools.
centre court Wrote:Gunstig voor Tom Danielson! Die heb ik bij Sportpools.

Ik ook, zelfs als secret wapon.
Danielson heeft z'n beste tijd gehad jongens! Klopt wel dat het gunstig voor hem is dat Vandevelde eruit is. Voor mij niet, ik heb Vandevelde Sad
Scholten! Wrote:Danielson heeft z'n beste tijd gehad jongens! Klopt wel dat het gunstig voor hem is dat Vandevelde eruit is. Voor mij niet, ik heb Vandevelde Sad
Hier nog iemand :cry:
Forever Wrote:Ook aangemeld. Benieuwd hoe vaak ik te laat ga zijn met een voorspelling. :wink:

Tot nu toe doe je het goed. 8ste in het algemeen klassement.
Vandaag 3 renners op precies de goede plaats. Dat moet punten opleveren.
Knap CC...
Ik helaas afgehaakt. 1 dag verkeerde etappe bekeken, nu te laag om mezelf iedere dag te motiveren.
Kuiper en Musse nu op kop. Knap van de sportfamilie!
Klasse fam. Kuiper! =D> Ook vandaag weer aardig wat punten voor jullie.
Heel goed inderdaad van de familie, chapeau.
Zelf heb ik misgegokt, resultaat = zero points.
Lekker is dat, staat op de site dat je tot 11 uur kan invullen, log ik 5 voor 11 in om de uitslag in te voeren, is de databse al dicht. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
Gewoon je opstelling mailen....zsm
Scholten! Wrote:Lekker is dat, staat op de site dat je tot 11 uur kan invullen, log ik 5 voor 11 in om de uitslag in te voeren, is de databse al dicht. ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Tot 11 uur? Staat er niet dat je 2 uur voor het begin van de etappe je team moet maken?
Ai, dan kan deze op de website genoemde tijd 2009-05-15 11:00:00 misschien wel de aanvangstijd van de koers zijn. Beginnen ze dan zo vroeg met een etappe? Maar goed, dan heb ik mij daarin vergist en op zich zelf dan zelf verprutst. Had ik het toch gewoon gisteravond moeten doen. Omdat ik op zeker een sprintersetappe verwacht, kost me dit teveel punten om nog aanspraak te maken op de overwinning in de SL. Bijzonder jammer!
Denk dat je weinig punten mis gaat lopen...
Grrr ik was ook te laat. Zijn ze vanmorgen zo vroeg begonnen dan? Laat 't aub een ontsnapping worden. [-o<
Heel goed Davy, kreeg dit mailtje terug

Hallo Kay, Je kunt tot 2 uur voor aanvang van een etappe je standen invoeren, daarna is dit helaas niet mogelijk. Vell succes bij de volgende etappe's! Mvgr, Team girototo.com

Dan zijn ze idd weer vroeg vertrokken, maar het is ook weer een ongelofelijk lange etappe, nog langer dan die van gisteren.
Hopen op een ontsnapping die het haalt.

Volgens sport 1 was de etappe van gisteren 248km en die van vandaag is 244km.

Kopgroepje met ruim 6 minuten voorsprong.

koploper(s) - 4 renners
97 Huzarski (Pol, ISD) +28:48
185 Klimov (Rus, KAT) +48:52
135 Facci (Ita, QST) +54:22
214 Isaichev (Rus, XGZ) +59:35
Weinig verloren op de mensen die wel op tijd waren. :8:
Pages: 1 2