FTM Forum

Full Version: Dopingzondaars
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Zal Armstrong ook niet blij mee zijn...
Overdune Wrote:http://www.ad.nl/ad/nl/1023/Film/article...k-ik.dhtml

Behalve een smerige leugenaar dus ook geen gevoel voor humor!


Dan zijn alle wielrenners smerige leugenaars.....:-)

Wel een leuke dame heeft Richard aan zijn zijde overigens...Tongue
Ricco bekend als bloedtransfusie. goh verrassend...
Marcel Kittel wordt in Duitsland verdacht gebruik te hebben gemaakt van een verboden bloedtransfusie. Dat meldt ARD Sportschau. De Duitse sprinter van het Nederlandse Project 1t4i zou volgens het tv-station gebruik hebben gemaakt van een methode waarbij zijn bloed bewerkt is met een blacklight, voordat het terug ingebracht wordt.

Het onderzoek draait rond de Duitse dokter Franke, werkzaam bij het Olympisch centrum van Erfurt. Kittel behoort tot de 28 atleten die onder verdenking staan. Ook de naam van schaatster Claudia Pechstein wordt genoemd in het onderzoek.
Hoop het niet. Niet voor Kittel als renner, maar voor de ploeg!
Dan wordt het niveau inderdaad helemaal triest. Degenkolb en Kittel gaan namelijk met z'n tweeën het seizoen van 1t4i redden!
Contador 2 jaar geschorst en zn zege kwijt aan Andy
Bizar om iemand 1,5 jaar na dato met terugwerkende kracht voor 2 jaar te schorsen....
Ja vond het een passende straf, tot ik hoorde dat het met terugwerkende kracht is.. schors hem dan in ieder geval tot 31 december 2012, gewoon het gehele seizoen. Betekend wel dat Andy de tour heeft gewonnen! Klasse
Giro 2011 is hij ook kwijt, wie werd daar tweede?
Wat denken jullie er trouwens van, schuldig of besmet vlees?
Overdune Wrote:Wat denken jullie er trouwens van, schuldig of besmet vlees?

Te weining spul gevonden om prestatieverhogend te werken toch? Ik ga voor besmet vlees.
Ik heb daar geen verstand van helaas. Wat ik wel een goed argument vind is dat Spanje niet bekend staat als land waar besmet vlees voorkomt en er verder ook geen andere Spanjaard betrapt is.

Longo trouwens ook in de problemen, maar dat verbaast me niet zo. Die is dik over de 50 en draait nog stééds mee met de top. :-k Ook is ze al eens drie keer in de fout gegaan met haar whereabouts en vervolgens gewoon vrijgesproken door de Franse wielerfederatie. Lekker chauvinistisch. =D>
Jan Ullrich wordt nog even geschorst.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl/sport/2736748/voormalig-wielrenner-ullrich-twee-jaar-geschorst.html">http://www.nu.nl/sport/2736748/voormali ... horst.html</a><!-- m -->
Haggie Wrote:Jan Ullrich wordt nog even geschorst.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl/sport/2736748/voormalig-wielrenner-ullrich-twee-jaar-geschorst.html">http://www.nu.nl/sport/2736748/voormali ... horst.html</a><!-- m -->

pfff.... waar heb je het nou nog over??? Die is echt gewoon moedwillig iemand nog om zeep proberen te helpen.. Al heeft ie gebruikt kan het mij 7 jaar na dato echt niet meer schelen.
Precies, dit gaat nergens meer over. Gaan ze nu ook Joop Zoetemelk terugfluiten die wat teveel vitamientjes heeft geslikt? Hoe terecht het soms ook is, je wordt er wel wielrenmoe van als je steeds met dergelijke zaken uit het verleden wordt geconfronteerd.
Oude vos Micel Scarponi wint hierdoor de Giro van 2011! Notworthy Nibali 2 en Gadret 3 :crazy:
Galimzyanov aan de dope. Leek een aardig talentje, maar is dus zo dom om te snoepen. Bah.
Ricco definitief tot januari 2024 geschorst
Riccardo Ricco is definitief voor twaalf jaar geschorst. Het sporttribunaal CAS bekrachtigde vrijdag de sanctie die het Italiaanse antidopingtribunaal vorig jaar uitsprak.

Foto: ANP De 29-jarige Italiaan werd bestraft omdat hij begin 2011 een bloedtransfusie bij zichzelf uitvoerde. Zijn toenmalige ploeg Vacansoleil-DCM besloot hem per direct te ontslaan.

Aangezien de schorsing vorig jaar werd uitgesproken, mag Ricco op 18 januari 2024 weer koersen.

Ricco hoopte dat de schorsing zou worden ingekort, maar het CAS veegde zijn pleidooi dat er procedurefouten zouden zijn gemaakt van tafel.

De sanctie is mede zo hoog uitgevallen omdat Ricco tussen 2008 en 2010 al eens een dopingschorsing moest uitzitten.

Tijdens de Tour de France van 2008 werd hij gepakt op het gebruik van de epovariant cera.
Prima!
Elke keer als ik zen naam hoor of lees, uiteraard altijd negatief, baal ik als de pest. Wat een held was dat zeg.
Een echte Italiaan met een grote bek, heerlijk. Maar blijkbaar is hij niet zo handig in het innemen van dope, itt zijn landgenoten.
Smiley_emoticons_baby_taptap Boogerd
Tja dan eindelijk toegegeven na dat toch iedereen bleef hopen dat hij nou net degene was die niet gebruikte.
Kon ook bijna niet anders na Armstrong. Want ook Boogerd versloeg Armstrong nog meerdere malen.

Vervelende is het gevolg. De NOS komt in de problemen samen met de huidige generatie.
10 jaar lang...

Ben blij met de bekentenis, maar anderzijds ben ik er ook zo ontzettend klaar mee, als wielerliefhebber steek in m'n kop liever in 't zand.
(06-03-2013, 10:34 AM)Scholten! Wrote: [ -> ]10 jaar lang...

Ben blij met de bekentenis, maar anderzijds ben ik er ook zo ontzettend klaar mee, als wielerliefhebber steek in m'n kop liever in 't zand.

Inderdaad lastig. Klote nieuws/verrader en aan de andere kant verheug ik me weer op vanmiddag met TA en PN.
Doet mij allemaal geen reet. Ze deden 't allemaal, nou vooruit 95% dan. Komende zomer lig ik gewoon weer 5 uur lang naar die bergetappes te kijken. Heerlijk!
Het is allemaal te laat. Jarenlang noemt iedereen Landis een leugenaar en valsspeler en nu druppelen de bekentenissen binnen. Landis verwacht binnenkort ook Perreiro Sio. Ben helemaal klaar met die generatie.

Vertrouw renners die nu rond de 30 zijn ook niet. Vertrouw alleen de nieuwe generatie als Boom, Mollema, Talansky, Izagirre etc. etc.
Dekker zal ook wel balen, alle pijlen zijn nu op hem gericht. Die gast heeft natuurlijk ook NID gebruikt. Maar ik sluit me aan bij CC, ik blijf het toch wel volgen. Enige reden waarom ik zou afhaken is omdat ik het nu minder interessant vind dan tijdens de dopingperiode.
Hoppa! Rolf, welkom bij de club der goedzakken!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9