FTM Forum

Full Version: Komkommertijd
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Dus de spelers kunnen op vakantie. Enkele PSV'ers zijn even naar Kreta geweest. Vooral Marcellis was zo te zien niet meer 100% nuchter:

[Image: dsc05905.jpg]

[Image: dscf0390.jpg]

[Image: dsc05751.jpg]

[Image: dscf0333.jpg]

[Image: dsc05824.jpg]

[Image: dsc05808.jpg]
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=jg01k11Qz5w">http://www.youtube.com/watch?v=jg01k11Qz5w</a><!-- m -->
Komkommertijd.... dus mooi tijd voor een vraag.

Ik ben op zoek naar Nederlandse sporters die altijd met nummer 10 spelen.
Davydoff Wrote:Komkommertijd.... dus mooi tijd voor een vraag.

Ik ben op zoek naar Nederlandse sporters die altijd met nummer 10 spelen.

En wat is de vraag? :8:
Why do i even bother... :roll:
Clarence Seedorf
Sneijder
Bergkamp
Gorter(Edwin)
Davydoff Wrote:Why do i even bother... :roll:

Je had ook gewoon even kunnen zeggen welke je al wist. Of had je nog geen research gedaan?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://voetbal.blog.nl/ajax/2009/05/24/twitterende-ajacied-bn-drnk-as-fukkk">http://voetbal.blog.nl/ajax/2009/05/24/ ... k-as-fukkk</a><!-- m -->
Het is echt komkommertijd:

Quote:Stijging aantal verwondingen door pc

SAN DIEGO - Het aantal verwondingen dat mensen door hun computer hebben opgelopen is in dertien jaar tijd met 732 procent gestegen. Dat is meer dan twee keer de stijging van het aantal huishoudens met een computer (309 procent). Het Amerikaanse onderzoek wordt in het julinummer van het American Journal of Preventive Medicine gepubliceerd.

De meeste ongevallen gebeurden in huis. Kinderen onder de vijf jaar, die over computers of onderdelen daarvan gevallen waren, werden het vaakst gewond binnengebracht in het ziekenhuis (43,4 procent). In ruim driekwart van de gevallen betrof het hoofdwonden. Ook zestigplussers raakten veelal gewond omdat ze struikelden (37,7 procent).

De meeste mensen raakten gewond omdat ze tegen computerapparatuur sloegen of trapten. Verwondingen aan handen en voeten kwamen daardoor gemiddeld het vaakst voor (57,4 procent). Een vallende monitor bleek de grootste boosdoener van alle verwondingen, maar na 2003 werd dit minder, omdat vanaf toen de monitors lichter en platter werden.

Amerikaanse wetenschappers bestudeerden 78.000 gevallen van direct aan computers gerelateerde verwondingen, waarvoor mensen tussen 1994 en 2006 werden behandeld bij de spoedeisende hulp in ziekenhuizen.

En dan de advertenties die bij dat bericht staan:

Quote:Woekerpolis gedupeerde?
De belangenorganisatie die hulp biedt voor woekerpolis gedupeerden.
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.woekerpolisclaim.nl">www.woekerpolisclaim.nl</a><!-- w -->

Uitvaart Verzekering
Alle Uitvaartverzekeringen Rustig Vergelijken. Vraag uw Offerte Aan!
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.UitvaartVerzekeringen.tv">www.UitvaartVerzekeringen.tv</a><!-- w -->

5 Kg in 1 Week Afvallen?
Ja, dat kan! Verlies 5 kg of meer in de eerste week.
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.Trimgel.nl">www.Trimgel.nl</a><!-- w -->

Undecided
En nog eentje voor de kwamkwammer:

Quote:Barplassen rukt op in grote steden
Uitgegeven: 3 juni 2009 13:43
Laatst gewijzigd: 3 juni 2009 13:45

AMSTERDAM - Het is een doorn in het oog van vele café-eigenaren: barplassers. Mannen die, als het druk is in de kroeg, geen zin hebben het toilet te bezoeken en hun behoefte doen tegen de bar. De vreemde gewoonte lijkt een ware hype te worden. De 23-jarige Alexander uit Drachten zegt woensdag in de Leeuwarder Courant: "Een draaiende bar is het best." Volgens hem zijn in Groningen de Molly, de Blauwe Engel en De Tapperij de beste cafés om tegen de bar aan te plassen.

Volgens de Friese krant is het barplassen ook populair aan het worden in Groningen, Utrecht, Rotterdam en Eindhoven. Vooral studentenverenigingen worden er van verdacht hun urine niet op de juiste plaats achter te laten.

Geen bezwaar
Een Rotterdammer, die liever anoniem wil blijven, zegt: "In een drukke, smerige kroeg waar overal bier ligt, heb ik geen bezwaar. Wat je uitplast, is toch vooral bier."

Het is nogal ranzig, maar ik 'kende' het fenomeen al sinds begin jaren 90. Apart dat het nu ineens een hype wordt genoemd.
lol... dat deden 2 gasten uit m'n klas op de HAVO 8 jaar geleden al toen het nog elke vrijdagmiddag feest was hier in de 3 gezusters.
Gerben Zonderland Wrote:Geen bezwaar
Een Rotterdammer, die liever anoniem wil blijven, zegt: "In een drukke, smerige kroeg waar overal bier ligt, heb ik geen bezwaar. Wat je uitplast, is toch vooral bier."

Dit begrijp ik niet. In een café waar het bier naar pis smaakt zou ik niet meer komen.
Berend Botje Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Geen bezwaar
Een Rotterdammer, die liever anoniem wil blijven, zegt: "In een drukke, smerige kroeg waar overal bier ligt, heb ik geen bezwaar. Wat je uitplast, is toch vooral bier."

Dit begrijp ik niet. In een café waar het bier naar pis smaakt zou ik niet meer komen.

en als het pis naar bier smaakt, kommie dan wel?
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Geen bezwaar
Een Rotterdammer, die liever anoniem wil blijven, zegt: "In een drukke, smerige kroeg waar overal bier ligt, heb ik geen bezwaar. Wat je uitplast, is toch vooral bier."

Dit begrijp ik niet. In een café waar het bier naar pis smaakt zou ik niet meer komen.

en als het pis naar bier smaakt, kommie dan wel?

[Image: Golden+Shower.jpg]
En de geitenwollensokken staan weer te juichen......joepie1

Quote:Zeldzame paddenstoel op zwijnenpoep
APELDOORN - Een groep Apeldoornse natuurliefhebbers heeft een in Nederland nog niet eerder gesignaleerde paddenstoel aangetroffen.

Het organisme, de Psathyrella berolinensis, groeit alleen op wilde zwijnenpoep. Dat heeft de Nederlandse Mycologische Vereniging (NMV) donderdag laten weten.

Volgens NMV-bestuurslid Menno Boomsluiter betreft het een zeldzame paddenstoel. Het is nog niet bekend hoe lang de Psathyrella berolinensis al in Nederland is. De soort werd al eerder gevonden in Midden-Europa en Italië.

De psathyrella is niet geschikt voor consumptie. Ook bevat hij volgens de paddenstoelenexpert geen psychotrope stoffen. ,,Je kunt er dus niet high van worden,’’ aldus Boomsluiter.
Mukkus Wrote:En de geitenwollensokken staan weer te juichen......joepie1

Quote:Het organisme, de Psathyrella berolinensis, groeit alleen op wilde zwijnenpoep.

Quote:De psathyrella is niet geschikt voor consumptie.

Om deze conclusie te bereiken hoef je me dunkt geen paddodeskundige te zijn Dead
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:En de geitenwollensokken staan weer te juichen......joepie1

Quote:Het organisme, de Psathyrella berolinensis, groeit alleen op wilde zwijnenpoep.

Quote:De psathyrella is niet geschikt voor consumptie.

Om deze conclusie te bereiken hoef je me dunkt geen paddodeskundige te zijn Dead

Mwoah, een champignon laten ze ook groeien op paardestront en iedereen in Nederland vreet het. En de paardestront mag je er alleen afvegen en niet vanaf wassen......denk dat jij niet eens wil weten hoeveel paardenstront jij in je leven al hebt lopen wegkauwen....
Sinds ik weet dat ik elke week in mijn slaap minstens 10 spinnetjes en dergelijke opvreet, verbaas ik me nergens meer over. For the record, ik eet zelden paddenstoelen :razz:
Zo is ook eens berekend dat je op een normale dag gemiddeld 3-5 liter aan schetenlucht van anderen inademt..... Dead
Laat Matthijs lekker snel terugkomen van vakantie :!:

Quote: Een likje oranje verf, een paar zonnestralen, een bossanova-soundje onder de tune en De Wereld Draait Door wordt De Zomer Draait Door. Maar zo simpel blijkt het allesbehalve te zijn. Door Paul de Lange.

Vaklui als Paul de Leeuw of Matthijs van Nieuwkerk vervangen moet een ondankbare opgave zijn. Om als jonge presentator bij ze in de buurt te komen is onmogelijk.
Maar wie zich er desondanks aan waagt, kan een vergelijking niet ontlopen.


Misschien wel om die reden hebben de makers van zowel Ranking The Stars als De Wereld Draait Door ervoor gekozen om niet één maar twee vervangers te nemen.

Lantinga

Ranking The Stars werd er met de duo-presentatie niet echt beter op: Sander Lantinga en Sophie Hilbrand bleken getweeën nog niet half zo grappig als De Leeuw.

Toch was dat niets vergeleken bij de reuzenstap achteruit die DWDD in de zomerse variant moet doen. De eerste vier afleveringen leken alleen qua vorm op het programma dat de afgelopen seizoenen tot een begrip is uitgegroeid.

Verrassend is de keuze voor de presentatoren zeker. Froukje Jansen, Art Rooijakkers en Waldemar Torenstra doen nauwelijks voor elkaar onder als het gaat om gebrek aan ervaring in het live presenteren.

Chemie

Dat wreekt zich bij een live uitzending van een uur. Aan het hoofdstukje chemie komen de drie (die beurtelings duo's vormen) nog lang niet toe. Torenstra was zijn eerste uitzending bijvoorbeeld zo gretig dat hij zo'n beetje elke zin van zijn gast onderbrak.

En na vrijwel elke vraag van collega Froukje Jansen het antwoord niet afwachtte, maar er zelf één overheen vuurde. De ontslagen Llink-presentatrice zat er af en toe even hulpeloos bij als Franciso van Jole in zijn begindagen.

Kort

Al lijkt het wel alsof alle zo vertrouwde onderdelen ineens minder draaien. De TV Draait Door levert plotseling minder grappige momenten op dan normaal. En de minuut voor de muzikanten komt opeens belachelijk kort over. De ontspannen sfeer die DWDD zo eigen maakt, wil er bij DZDD voorlopig niet in sluipen

Dat nadeel kleeft blijkbaar aan het uitlenen van de geoliede machine die DWDD vormt: elke zandkorrel in de tank valt op. DZDD oogt als een bolide waar de tijdelijke gebruikers de verkeerde brandstof in hebben gegooid. Het geheel sputtert, hakkelt en hapert aan alle kanten.

Het beste medicijn lijkt tijd te zijn. Want vrijdag ging het al ietsje minder slecht. En ja, hoe lang duurde het voordat DWDD soepel liep? Een maandje of twee, drie, op zijn minst. Zeg maar ongeveer de lengte van één zomer.
Quote:Honden blijken slimmer dan katten
Uitgegeven: 18 juni 2009 10:31
Laatst gewijzigd: 18 juni 2009 10:30

AMSTERDAM – Honden zijn beter in staat om de oorzaken en gevolgen van hun acties te begrijpen dan katten. Dat blijkt uit een Brits experiment. Onderzoekers van Canterbury Christ Church University testten het denkvermogen van honden en katten door de dieren te confronteren met touwtjes waaraan een koekje of een stukje vis was bevestigd. De etenswaren lagen onder een doorzichtig scherm. De dieren konden de traktaties alleen te pakken krijgen door met hun bek of poot aan een touwtje te trekken. Uit het experiment bleek dat honden over het algemeen beter konden inschatten hoe ze het eten te pakken konden krijgen. Dat meldt de Britse krant The Guardian.

Begrip
Wanneer er maar één touwtje aan één snoepje was bevestigd, slaagden zowel de honden als de katten er meestal in om de etenswaren te bemachtigen. Maar soms staken er twee touwtjes onder het plastic scherm uit, waarvan er maar één aan een koekje of stukje vis was bevestigd. De honden trokken dan consequent aan het goede touw, maar de katten leken niet te begrijpen aan welk draadje hun eten was bevestigd.

Spelen
Volgens hoofdonderzoekster Britta Osthaus bewijst het experiment dat katten de oorzaken en gevolgen van hun acties minder goed kunnen inschatten dan honden. “Deze bevinding is erg verrassend, omdat katten toch regelmatig hun pootjes gebruiken om dingen naar zich toe te trekken tijdens het spelen en het jagen”, verklaarde de onderzoekster.

Niet dom
“Ik zeg niet dat katten dom zijn, maar wel dat ze anders zijn dan we tot nu toe dachten", aldus Osthaus. "Nu we hun limieten beter kennen, zullen we voortaan niet te veel meer van ze verwachten. Dat is ook beter voor hun welzijn.”
Quote:SGP Rhenen wil geen naturisten in de dierentuin
22 juni 2009, 12:03 uur.
De SGP in Rhenen (provincie Utrecht) is geschokt door de plannen die Naturisten Federatie Nederland (NFN) heeft om op 4 september in Ouwehands Dierenpark een ledenvergadering te houden. Dat meldt de politieke partij maandag op haar website. De SGP-fractie gaat burgemeester Van Oostrum vragen of hij de vergadering van de naturisten in Rhenen kan voorkomen. SGP-fractievoorzitter Piet van Leeuwen zegt op grond van de Bijbel naturisme af te wijzen. 'In de Bijbel is te lezen dat de mens kleren draagt om de schaamte te bedekken. Na de zondeval in het paradijs kregen Adam en Eva kleren. Dat wij kleren dragen is dus een gevolg van de ongehoorzaamheid aan de God van hemel en aarde', aldus Van Leeuwen.

Volgens de dierentuin gaat het om een besloten avond voor naturisten op 4 september. 'De gasten kunnen tussen zeven en elf uur 's avonds het park bloot bezoeken', vertelt een woordvoerder. 'Wij hebben ze wel gevraagd het park gekleed te betreden.' De dierentuin ziet geen enkel kwaad in de avond. 'Deze vereniging wil een bijzondere avond voor haar leden en dat kunnen wij organiseren', aldus de zegsman. Die avond zijn camera's en fototoestellen in de dierentuin verboden en zijn er geen andere bezoekers welkom.


Voor wie zijn die verboden? Voor de naturisten of voor de dieren? [Image: eusa_think.gif]
Hoe zou het met Holleeder zijn?
Quote:Nieuwe talkshow met Bunskoek heet 'De tafel van 5'
AMSTERDAM - De nieuwe dagelijkse talkshow van Net5 luistert naar de naam De tafel van 5 en gaat maandag 24 augustus van start. Dit maakte een woordvoerster van de tv-zender woensdag bekend.

Elke werkdag tussen 19.00 en 20.00 uur bespreken vijf vrouwen diverse actuele onderwerpen. De samenstelling van de vrouwen aan tafel wisselt per uitzending. Onder anderen presentatrice Daphne Bunskoek, ex-politica Hedy d'Ancona, columniste Aaf Brandt Corstius zullen aanschuiven, evenals schrijfster en theatermaakster Paulien Cornelisse en de Leidse café-eigenaresse Marina Bosman.

Volgens een woordvoerster van Net5 worden nog zeven vrouwen aan het gezelschap toegevoegd. Daphne Bunskoek is vanaf het begin betrokken bij de ontwikkeling van De tafel van 5, een productie van Paul de Leeuws productiemaatschappij En Vele Anderen, waar Bunskoek werkzaam is.

Een dagelijkse talkshow, tussen 19.00 en 20.00 met alleen maar zeikwijven op 'seriezender' Net5.....Ik geef het een week of 3! [Image: xtragaap4de.gif]
Treesong Wrote:Hoe zou het met Holleeder zijn?

Denk wel dat ie een zere kont heeft.
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Nieuwe talkshow met Bunskoek heet 'De tafel van 5'
AMSTERDAM - De nieuwe dagelijkse talkshow van Net5 luistert naar de naam De tafel van 5 en gaat maandag 24 augustus van start. Dit maakte een woordvoerster van de tv-zender woensdag bekend.

Elke werkdag tussen 19.00 en 20.00 uur bespreken vijf vrouwen diverse actuele onderwerpen. De samenstelling van de vrouwen aan tafel wisselt per uitzending. Onder anderen presentatrice Daphne Bunskoek, ex-politica Hedy d'Ancona, columniste Aaf Brandt Corstius zullen aanschuiven, evenals schrijfster en theatermaakster Paulien Cornelisse en de Leidse café-eigenaresse Marina Bosman.

Volgens een woordvoerster van Net5 worden nog zeven vrouwen aan het gezelschap toegevoegd. Daphne Bunskoek is vanaf het begin betrokken bij de ontwikkeling van De tafel van 5, een productie van Paul de Leeuws productiemaatschappij En Vele Anderen, waar Bunskoek werkzaam is.

Een dagelijkse talkshow, tussen 19.00 en 20.00 met alleen maar zeikwijven op 'seriezender' Net5.....Ik geef het een week of 3! [Image: xtragaap4de.gif]

Die gaan de concurrentie aan met oa. DWDD, RTL Boulevard, RTL nieuws, Hart van Nederland, Man bijt Hond en Lingo..... gooooooooooooood luck!
Een doodgeboren kind als je het mij vraagt Dead
Treesong Wrote:Een doodgeboren kind als je het mij vraagt Dead


Hier nog eentje:

Quote:wo 24 jun 2009, 16:22 Nieuw magazine over hondenleven
AMSTERDAM - Presentatrice en hondenliefhebber Bridget Maasland staat op de cover van het nieuwe honden-lifestylemagazine DOGStoday. De eerste editie van het blad ligt vanaf donderdag in de schappen. Volgens de uitgever is het tijdschrift met een oplage van 85.000 stuks het grootste magazine over hondenlifestyle in Nederland.

DOGStoday verschijnt zes keer per jaar en richt zich op hondenliefhebbers die in grootstedelijke gebieden wonen. Bekende Nederlanders, onder wie Aukje van Ginneken, Yvonne Kroonenberg en Fabienne de Vries vertellen over hun trouwe viervoeters. Verder besteedt het tijdschrift aandacht aan zaken als hondenvakanties, communiceren met je hond en hoe het huisdier fit en gezond te houden.

Undecided
Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Nieuwe talkshow met Bunskoek heet 'De tafel van 5'
AMSTERDAM - De nieuwe dagelijkse talkshow van Net5 luistert naar de naam De tafel van 5 en gaat maandag 24 augustus van start. Dit maakte een woordvoerster van de tv-zender woensdag bekend.

Elke werkdag tussen 19.00 en 20.00 uur bespreken vijf vrouwen diverse actuele onderwerpen. De samenstelling van de vrouwen aan tafel wisselt per uitzending. Onder anderen presentatrice Daphne Bunskoek, ex-politica Hedy d'Ancona, columniste Aaf Brandt Corstius zullen aanschuiven, evenals schrijfster en theatermaakster Paulien Cornelisse en de Leidse café-eigenaresse Marina Bosman.

Volgens een woordvoerster van Net5 worden nog zeven vrouwen aan het gezelschap toegevoegd. Daphne Bunskoek is vanaf het begin betrokken bij de ontwikkeling van De tafel van 5, een productie van Paul de Leeuws productiemaatschappij En Vele Anderen, waar Bunskoek werkzaam is.

Een dagelijkse talkshow, tussen 19.00 en 20.00 met alleen maar zeikwijven op 'seriezender' Net5.....Ik geef het een week of 3! [Image: xtragaap4de.gif]

Die gaan de concurrentie aan met oa. DWDD, RTL Boulevard, RTL nieuws, Hart van Nederland, Man bijt Hond en Lingo..... gooooooooooooood luck!

daphne blijf ik leuk vinden. aaf schrijft aardige colums, maar op tv is het een nietszeggend hertje.
Pages: 1 2