FTM Forum

Full Version: Forum supporter
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Dames en heren,

Het is inmiddels alweer een jaar geleden dat we verwisselden van host verwisselden. Mijns inziens nog altijd een goede zet geweest aangezien de dienstverlening een stuk is verbeterd en volgens mij de uptime ook een stuk verbeterd is.

Maar goed we hebben inmiddels de rekening voor het nieuwe jaar alweer binnen gehad en een bijdrage zou ik dus erg op prijs stellen. De afgelopen jaren was de standaard 5 euro de man en daarmee worden de kosten over het algemeen meer dan gedekt dus lijkt me verstandig om dat in stand te houden.

Bijdrages kunnen overgemaakt worden op:
61.53.54.688
M. van Doesselaar
Duivendrecht

Het is voor mij het makkelijkst als je je forumnaam in de omschrijving zet, dan kan ik een lijstje bijhouden van wie ik de betalingen binnen heb.

Alvast bedankt voor alle bijdrages!
Overgemaakt Mac Smile
Eigenlijk dacht ik een uitnodiging te zullen zien voor een lustrum-feestje op 22 juni.

Maar goed, de bijdragen, ook namens Klein K'land, overgemaakt...
Ik heb het net overgemaakt.... via Pokerstars :razz:
Smile het is idd bijna 5 jaar geleden dat dit forum opgericht werd. misschien als ik eind dit jaar een huisje heb kunnen we wel een verlaat lustrum feestje doen!
op je pokeraccount (10 dollar) of op je gewone rekening (5 euro)?
Bijna met vakantie zeker? Wink
liever op mn gewone rekening jongens. ik cash niet zo vaak uit en zeker niet meer op stars
Dan moet jj ff terugstorten op stars :8:
Mac, ik heb 10 euro overgemaakt.
Voor mij en voor die "arme" student (Musse) die bij mij in huis woont. :wink:
Kosten over het algemeen meer dan gedekt?! Waar blijft de rest? :razz:
Meestal bij Cafe het nestje Wink
Mac Wrote:Meestal bij Cafe het nestje Wink

Forum BBQ !!!
Bumski zorgt voor het vlees :wink:
zal het vanavond overmaken Maccie
Heb het net overgemaakt.
done! Weet niet of men t hier ziet staan. Op de een of andere manier zag ik t ook niet en werd ik er door deshotas op gewezen
Ik zal vanavond ook even 5 euri storten.
centre court Wrote:Ik zal vanavond ook even 5 euri storten.

Done.
thx alvast iedereen! ik zal dit weekend even een overzichtje maken van wie ik het allemaal binnen heb.
Ik doe het na het weekend even. Kan dit weekend niet bij mijn internetbankieren :-({|=
Als ik terug ben in Nederland dan maak ik het meteen over.
Ik heb ook 5 euro overgemaakt.
Boven de 15k berichten moet je 10 euro doneren he :wink:
en boven de 40k?

50 euri?
:wink:
Ik zal het van de week even overmaken. Smile
ik zal ook weer betalen, wanneer weet ik nog niet. als ik weer een keer inlog met mijn abn geval...
Betaald!
Heb het overgemaakt. Ben alleen vergeten mijn forumnaam te vermelden Wink
Waar blijft dat overzicht?! :wink:
Heeft Ad al 300 euro gestort?
Pages: 1 2