FTM Forum

Full Version: Weddenschappen tussen de forummers
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Ik heb weddenschappen staan met:

Kooltje: inschrijfgeld volgend jaar FTM.

Haggerman: 1 kratje bier.... (jammer dat Haggie niet meer wou inzetten Sad )

Ad: Hij is nog aan het nadenken.... Kan dus nog even duren :8:
Undecided
Ik wil ook wel met je wedden Buurs, als jij wint, neem ik jouw avatar het komende jaar (of een andere van Nadal, wat jij wil), en als ik win, heb jij heel 2010 een avatar van Federer met de beker van RG in zijn handen...
mindlight Wrote:Ik wil ook wel met je wedden Buurs, als jij wint, neem ik jouw avatar het komende jaar (of een andere van Nadal, wat jij wil), en als ik win, heb jij heel 2010 een avatar van Federer met de beker van RG in zijn handen...

dat vind ik een mooie =D>

wat is de weddenschap?

wie het hoogst eindigt?
Wie het beste Nederlands typt.
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Ik wil ook wel met je wedden Buurs, als jij wint, neem ik jouw avatar het komende jaar (of een andere van Nadal, wat jij wil), en als ik win, heb jij heel 2010 een avatar van Federer met de beker van RG in zijn handen...

dat vind ik een mooie =D>

wat is de weddenschap?

wie het hoogst eindigt?

Uiteraard, FTM 2009 welteverstaan. 1350 puntjes achterstand voor mij, halverwege het seizoen, ik zie mogelijkheden, maar je bent duidelijk de favoriet. Toch neem ik hem graag aan.
=D>
je bent echt een zielepoot wist je dat. Wanneer je deze week punten had verloren op mij, had je dit topic nooit gemaakt. Maar de afspraak die staat. Je doet net of onze weddenschap zoveel verschilt van die van jou en kooltje. Scheelt 2euro.

Bij deze; Succes!
ik drink trouwens hertog jan, dus kratje kost 12/13 euro
buurs Wrote:ik drink trouwens hertog jan, dus kratje kost 12/13 euro

Is prima knul [baby]..
Bij deze, Tampie :8:
Kooltje en ik hebben een weddenschap voor 2010.

2 periodes.

1e periode tot na RG. ==> inzet 10 euro
2e periode de rest van het jaar. ==> inzet 10 euro

Tussenstand:

Kooltje - Buurs 0-1
Kooltje - Buurs 0-2
Stand na de AO:

CC: 4777 punten
Buurs: 3624 punten

:-({|=
centre court Wrote:Stand na de AO:

CC: 4777 punten
Buurs: 3624 punten

:-({|=

wedden dat ik je na de tmc heb ingehaald?
Wedden dat jij dit jaar niet 1x risico gaat nemen?
WEdden dat jullie zo het hele jaar doorgaan? =P~
Haggie Wrote:Wedden dat jij dit jaar niet 1x risico gaat nemen?

Ik neem iedere week wel risico, maar mijn keuzes zijn onderbouwd.

Nogmaals, ik stel iedere week het team op waarmee ik denk de meeste punten te kunnen halen.
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Wedden dat jij dit jaar niet 1x risico gaat nemen?

Ik neem iedere week wel risico, maar mijn keuzes zijn onderbouwd.

Nogmaals, ik stel iedere week het team op waarmee ik denk de meeste punten te kunnen halen.

Nu ook ja?
Deze week bijvoorbeeld al niet. Wat lul je je toch elke keer klem.
met dit team dacht ik de meeste punten te kunnen halen.

maar het is wel een team met risicospreiding, zoals bijv mijn laatste keuze tussen murray en de goedkopere rukkers heeft helaas verkeerd uitgepakt.
maar cc en haggie, jullie willen dus niet een weddenschapje aangaan?
Nu dacht je ineens met dit team de meeste punten te kunnen halen? Dacht je dat alle grote jongens er voor de halve finales uit gingen dan? 2000 punten van een topper kom jij niet over heen met al je qualies hoor?
En een weddenschap... ach.. volgens mij heeft er nog nooit iemand een verloren weddenschap ''afbetaald''', dan hoeft 't voor mij niet zo.
Aan de andere kant is het wel een mooie kans, aangezien jij weinig gemotiveerd bent en een plaats in de top 5 je doelstelling is moet ik je kunnen voorblijven.
Volgens mij ben ik druk bezig een verloren weddenschap "af te betalen" Dead
mindlight Wrote:Volgens mij ben ik druk bezig een verloren weddenschap "af te betalen" Dead

:lol:

Ik had ook liever 10 euro oid betaald dan dit idd. :8:
haggie heeft betaald
kooltje ook
centre court Wrote:Nu dacht je ineens met dit team de meeste punten te kunnen halen? Dacht je dat alle grote jongens er voor de halve finales uit gingen dan? 2000 punten van een topper kom jij niet over heen met al je qualies hoor?
En een weddenschap... ach.. volgens mij heeft er nog nooit iemand een verloren weddenschap ''afbetaald''', dan hoeft 't voor mij niet zo.
Aan de andere kant is het wel een mooie kans, aangezien jij weinig gemotiveerd bent en een plaats in de top 5 je doelstelling is moet ik je kunnen voorblijven.

inzet = 20 euro
buurs Wrote:Kooltje - Buurs 0-2

1-2
Wat is nou precies jullie weddenschap Buurs? De tussenstand op die 2 momenten of het aantal (onderlinge) weekwinsten?
onderlinge weekwinsten.
Pages: 1 2 3