FTM Forum

Full Version: Toto Manager; voorspel en win een TON
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nieuw dit jaar en nog gratis ook!

Voorspel vooraf de eindstand van de eredivisie en wekelijks de uitslagen. Na afloop is er voor de winnaar een prijs van €100.000.
Link volgt asap.
Interessant. Nog meer prijzen te winnen?
Peter Wrote:Interessant. Nog meer prijzen te winnen?

Denk het wel.

SD is vanaf volgend seizoen niet meer partner van Hyves en Telegraaf. Die gaan u naar een ander bedrijf waarvan mijn zwager de directeur is. Toto manager gaan ze ook maken en dus ook een nieuwe voetbal manager game ( twee spelers per ploeg, geen budget, wekelijk wisselen).
Daar is ie dan:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.totocup.nl/">http://www.totocup.nl/</a><!-- m -->
I'm in. Super prijzen! T/m plek 10 minsten € 1.000 en elke week 3 speelrondeprijzen.

Ik hoop dat de snor de kampioen eindelijk eens goed voorspeld heeft. :8:

Overigens tot 12 september de tijd voor je voorspelling van de eindranglijst en voordat de weekscores gaan tellen voor het eindklassement. De eerste 5 weken zijn er al wel weekprijzen te winnen.
Subleague:

Forum
Forum
ik zet erin, maar ben ik de enige? Ik verwacht toch dat in ieder geval Bummer erin zit Smile
gittermaster Wrote:ik zet erin, maar ben ik de enige? Ik verwacht toch dat in ieder geval Bummer erin zit Smile

Vreemd, ik zit er ook in maar ben ook de enige................
*hop* pas 9 mensen in de subleague, terwijl de TTT toch zeker 30 forummers trekt. De andere 21 willen geen € 100.000 winnen?

Inschrijven!
Ik doe ook mee, aangezien ik jaren hier de TTT heb gewonnen pak ik misschien een prijsje mee.
Heeft er iemand voor mij een (ongebruikte) code van de VI Seizoengids? Ga dat ding natuurlijk niet kopen... Als ik de hoofdprijs win, krijg je €1000
Hoef Wrote:Heeft er iemand voor mij een (ongebruikte) code van de VI Seizoengids? Ga dat ding natuurlijk niet kopen... Als ik de hoofdprijs win, krijg je €1000

:^o Ouwe schraapjood...
Hoef Wrote:Heeft er iemand voor mij een (ongebruikte) code van de VI Seizoengids? Ga dat ding natuurlijk niet kopen... Als ik de hoofdprijs win, krijg je €1000

Je kunt ook gewoon met pen en papier naar de supermarkt gaan en ff de code opschrijven uit 1 van de boekkies die daar nog ligt. Al zul je mss wel gediskwalificeerd worden als nog iemand dat boek koopt, de code wil invoeren en merkt dat hij al gebruikt is. Kunnen ze je vast nog wel achterhalen. Dus ff uit de achterste seizoensgids die er nog ligt opschrijven, grote kans dat ze die toch niet meer verkopen. :p
Gezien mijn matige voorspellingscapaciteiten vind ik zelfs die optie te veel moeite... :8: Maar bedankt voor het meedenken
Peter Wrote:
Hoef Wrote:Heeft er iemand voor mij een (ongebruikte) code van de VI Seizoengids? Ga dat ding natuurlijk niet kopen... Als ik de hoofdprijs win, krijg je €1000

Je kunt ook gewoon met pen en papier naar de supermarkt gaan en ff de code opschrijven uit 1 van de boekkies die daar nog ligt. Al zul je mss wel gediskwalificeerd worden als nog iemand dat boek koopt, de code wil invoeren en merkt dat hij al gebruikt is. Kunnen ze je vast nog wel achterhalen. Dus ff uit de achterste seizoensgids die er nog ligt opschrijven, grote kans dat ze die toch niet meer verkopen. :p

Joodse tip: niet met pen en papier, maar met een schaar naar de supermarkt gaan... :wink: