FTM Forum

Full Version: TTT extra voorspellingen
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Naast de wekelijkse voorspellingen hebben we natuurlijk ook nog de extra voorspellingen.

1. Welke club wordt kampioen in de eredivisie? (5 pnt)
2. Welke club staat bovenaan in de winterstop van de eredivisie? (5 pnt)
3. Wie wordt de topscoorders van het seizoen 08/09? (5 pnt)
4. Welke trainer stapt als eerste op of wordt ontslagen? (5 pnt)
5. Wat is de eindstand van de eredivisie (nr. 1 t/m 18)? (2 pnt per club op de juiste plaats)

Om de huidige vakantiegangers ook nog wat tijd te geven zet ik de sluitingsdatum na 3 rondes van de competitie oftewel voorspellingen insturen (per PM naar mij) voor vrijdag 21 augustus.

Tot nu toe voorspellingen binnen van:
Cruijff, Ekslem, Adder, Legion, Haggie, Mukkus, Hoef, El Great Foxman, Feits, Voyou, AssyriskaFF, Moker!, waf, EB Sports, Guest, kooltje, Vret Mien Gras, Woutiknout, Peter, gittermaster, Bocaloca

Ik heb m'n eigen voorspellingen naar Ekslem, Mist en Gerben Zonderland gestuurd.
Na dit weekend is wel duidelijk dat AZ gewoon weer kampioen wordt. Ajax en PSV zijn achterin veel te zwak en leunen voorin teveel op de ingevingen van 1 of 2 spelers en Feyenoord moet van te ver komen. Twente zal tijd nodig hebben om ingespeeld te raken en in het begin dus teveel punten verspelen, Groningen zal Berg missen en Heerenveen heeft zaterdag wel bewezen niet aan AZ te kunnen tippen.

Koeman gaat weer lekker een jaartje parasiteren op het werk van een ander, voegt een titel en JC-schaal toe aan zn CV en wordt volgend seizoen als de toppers wel vertrekken na een paar maanden ontslagen. :|
kunnen we niet een tweede topscorer invoeren. Stel dat je er 1 kiest die veel scoort en dan vertrekt in de winterstop dat je nog een soort van back-up hebt met de 2de
Neem er dan eentje die tot de winterstop niet al teveel scoort en daarna pas gaat vlammen Smile
Winstonicus Wrote:kunnen we niet een tweede topscorer invoeren. Stel dat je er 1 kiest die veel scoort en dan vertrekt in de winterstop dat je nog een soort van back-up hebt met de 2de

Boeiend. Iedereen heeft toch Suarez en dus hetzelfde probleem als hij verkocht wordt.

Maar heb je net mn voorspelling gestuurd Mitch. Wat ik wel raar vind is dat dit niet gewoon tot 1 september kan. Van een eindstand is geen hout te zeggen zolang de transfermarkt open is. Heb VVV nu hoog ingeschaald, maar als ze Honda verkopen volgende week denk ik daar heel anders over. Om maar een voorbeeld te noemen.
Ook is het raar dat je naar de topscorer van vorig seizoen vraagt. :p
Peter Wrote:
Winstonicus Wrote:kunnen we niet een tweede topscorer invoeren. Stel dat je er 1 kiest die veel scoort en dan vertrekt in de winterstop dat je nog een soort van back-up hebt met de 2de

Boeiend. Iedereen heeft toch Suarez en dus hetzelfde probleem als hij verkocht wordt.

Maar heb je net mn voorspelling gestuurd Mitch. Wat ik wel raar vind is dat dit niet gewoon tot 1 september kan. Van een eindstand is geen hout te zeggen zolang de transfermarkt open is. Heb VVV nu hoog ingeschaald, maar als ze Honda verkopen volgende week denk ik daar heel anders over. Om maar een voorbeeld te noemen.
Ook is het raar dat je naar de topscorer van vorig seizoen vraagt. :p

dus je verdisconteerde in je voorspelling een eventuele transfer van honda. jij gokt er nu op dat hij blijft.

ik denk niet dat hij ze zo in de kruising blijft schieten en dat er veel keepers zijn die zo blunderen als vorm. :razz:
De stats van dit seizoen:

Kampioen
Ajax 14
PSV 7
AZ 4
Feyenoord 2

Winterkampioen
Ajax 14
AZ 7
PSV 4
Twente 3

Topscoorder
Suarez 23
El Hamdaoui 4
Toivonen 1

Trainer weg/ontslagen
Adelaar 6
Sollied 6
Groenendijk 3
Brood 2
Jans 2
Lodeweges 2
van Veldhoven 2
Atteveld 1
Koeman 1
McLaren 1
Rutten 1
Geen ontslagen 1

Nacompetitie (16e/17e)
ADO 15
VVV 13
Sparta 9
Heracles 8
RKC 6
Willem II 4
Roda JC 1

Degradatie (18e)
RKC 20
VVV 4
Sparta 2
Heracles 1
Willem II 1
Wordt het niet eens tijd voor Sollied om op te stappen? :8: Heerenveen draait voor geen meter en hij krijgt zn gewenste versterkingen niet ondanks de miljoenen op de bank.
Peter Wrote:Wordt het niet eens tijd voor Sollied om op te stappen? :8: Heerenveen draait voor geen meter en hij krijgt zn gewenste versterkingen niet ondanks de miljoenen op de bank.

Neuh, zondag winnen ze van Groningen en dan vindt Jans het voor iedereen beter om op te stappen. :wink:
Vers van de pers: sc Heerenveen en Trond Sollied uit elkaar

sc Heerenveen en trainer Trond Sollied hebben tijdens een vandaag gehouden evaluatiegesprek besloten hun samenwerking met onmiddellijke ingang te beëindigen.
beide partijen kwamen tot de conclusie dat de samenwerking momenteel niet datgene brengt wat zij ervan verwacht hadden.
De directie van Heerenveen betreurt de uitkomst maar acht deze ook onvermijdelijk. Zij wijt het uiteengaan aan cultuurverschillen tussen club en trainer.
De club is Trond Sollied veel dank verschuldigd voor wat hij heeft gedaan. Hij is en blijft de eerste trainer die in de geschiedenis van sc Heerenveen een prijs heeft behaald in de vorm van de KNVB beker.
In het kielzog van trainer Sollied vertrekt ook zijn assistent Chris van Puyvelde, die al jaren lang een vast duo met Sollied vormt. De andere assistent, Henk Herder, gaat een andere functie binnen de technische staf van sc Heerenveen bekleden.
De training van het eerste elftal wordt voorlopig waargenomen door hoofd Opleidingen Jan de Jonge en beloftentrainer Johnny Jansen. Het ligt in de bedoeling dat De Jonge als interim trainer zal fungeren.
Over de exacte invulling van de technische staf hoopt de directie van de club spoedig nadere mededelingen te kunnen doen. Wel staat vast dat senior coach Foppe de Haan beschikbaar is om de nieuwe technische staf terzijde te staan.
Zo deze punten kan ik goed gebruiken!
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Wordt het niet eens tijd voor Sollied om op te stappen? :8: Heerenveen draait voor geen meter en hij krijgt zn gewenste versterkingen niet ondanks de miljoenen op de bank.

Neuh, zondag winnen ze van Groningen en dan vindt Jans het voor iedereen beter om op te stappen. :wink:

Denk dat je gelijk hebt. Nieuwe trainer voor Heerenveen, schokeffect en HEE-GRO 2-0 waarna Jans opstapt. Wanneer worden mijn punten bijgeschreven Mitch? =D>
=D>
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Wordt het niet eens tijd voor Sollied om op te stappen? :8: Heerenveen draait voor geen meter en hij krijgt zn gewenste versterkingen niet ondanks de miljoenen op de bank.

Neuh, zondag winnen ze van Groningen en dan vindt Jans het voor iedereen beter om op te stappen. :wink:
Daar had ik ook op gehoopt / gerekend. Twijfelde erg tussen Jans en Sollied. Helaas verkeerde gegokt. Maar, kan me niet voorstellen dat Jans er nog lang zit als het zo door blijft gaan bij Grun.
Woutiknout Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Wordt het niet eens tijd voor Sollied om op te stappen? :8: Heerenveen draait voor geen meter en hij krijgt zn gewenste versterkingen niet ondanks de miljoenen op de bank.

Neuh, zondag winnen ze van Groningen en dan vindt Jans het voor iedereen beter om op te stappen. :wink:
Daar had ik ook op gehoopt / gerekend. Twijfelde erg tussen Jans en Sollied. Helaas verkeerde gegokt. Maar, kan me niet voorstellen dat Jans er nog lang zit als het zo door blijft gaan bij Grun.

Wat kan Jans er dan aan doen dat Groningen geen scorend vermogen heeft en een ultra zware seizoensstart? Ajax, NAC en PSV thuis zullen wel meer ploegen gaan verliezen en uitduels zijn sowieso nooit makkelijk.