FTM Forum

Full Version: Cincinnati
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Guccione wint in 2 setjes! =D>

Djoko vind ik alles behalve overtuigend.
Hij heeft ook eigenlijk helemaal geen wapens....

Del Potro zal hem aan het eind van het jaar gepasseerd zijn, neem ik aan.
krijgen we dit weer. voor iemand die het zo vaak goed doet in managementspellen, weet je toch bar weinig van tennis...

ten eerste is dit een mening en ten tweede, wat klopt er niet aan?
al het een mening is, breng het dan ook zo. nu breng je het als een feit.

en wat voor concrete wapens heeft federer dan?

Federer is nog meer allround dan Djoko en had altijd een super forehand.
Hij heeft denk ik de beste 2e service van het circuit.
hoppa, klasse phm, wat ben je toch een held!
OMG nu kan Safin ook ineens weer tennissen. Week na week is het niets.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:guccione die weer wint, wat een grap Undecided

waarom word ik nou weer zo hard gestraft voor hem niet nemen?

maar goed, we'll gunstig voor nadal dit, hij houdt geen tegenstand meer over zo.

guccione niet nemen is natuurlijk een enorme fout.
zelfs als hij van kohl had verloren, was hij nog rendabelder dan nadal die finale haalt....

nadal staat in principe al in de halve finale. dat is dan wel weer mooi =D>
je leest niet en je snapt het niet...
ik ga barbecuen.

hup stepanek, acasuso, chardy en murray!
youzhny eruit is jammer maar zolang er met elk kleintje eruit ook een grote van de concurrenten verliest, vind ik het prima. zo is de winst van guccione eigenlijk alleen maar gunstig, en karlo eruit is ook lekker.
precies Ad. Guccione mag die paar extra punten hebben. Tsonga eruit is stukken beter!

Nu moet Fedex eruit.. :wink:
't gaat toch zometeen niet gebeuren dat Benneteau-GGL een affiche wordt 3e ronde HC 1000 toernooi... en dan moet de winnaar uitgerekend tegen Murray. :cry:
Petschner geeft een 5-1 voorsprong uit handen in de tiebreak 1e set.. nu 6-7 ](*,)
Hup Davy!
Berdych wint in 2 TB's.
Murray 4-4 tegen Almagro.
Berdych mist 5 mp's en verliest de 2e TB Smile

Niet zo voorbarig he CC Smile
Berdych! Undecided
Hij stond minimaal 6-3 voor en miste op *7-6 ook nog een mp op eigen service.
Murray kreeg een sp tegen op 5-6 in de 1e set maar gaat nu alsnog makkelijk winnen.
Hopen dat Isner eens een TB verliest, die moet er nu echt uit.
Klasse Murray
Klasse Kunitsyn
Klasse Isner, never in doubt in een TB =D>
Davy stelt snel orde op zaken! Never in doubt.
Chardy slaat Isner totaal van de baan in de 2e set en wint 'm met een dubbele break. Isner maar 1 punt gemaakt op de service van Chardy. Nu dan in die 3e ook even breaken!
Isner geeft op! Davy wint! Seppi breakt terug! Ga dooooor!
tuurlijk chardy, never in doubt als het op kwaliteit aankomt!

hup nadal!
seppi maakt het nadal lastig....
Kom op Seppi...Als je tegen Nadal bij kunt blijven kun je ook winnen...
0-30...doe het seppi!
tb...1 sp gemist
Seppi begon tb met df en leek wel of het meteen klaar was deze set.
tja, story of seppi's life...
Hmm ik had niet moeten gaan pitten gisteren, zonde van Isner, die had die partij natuurlijk gewoon moeten pakken. Davy was nog wel verwacht.
prima uitslagen! Nu kan querrey het wel waar het vorige week had moeten gebeuren. Nu moet je ook eiwit pakken verdomme.
Nadal en Davy zijn prima, fijn tegen elkaar in de halve finale! Niemand die hun stopt!
Nog twee spelers over Radek en djoko. Moet de finale worden wil ik wat bereiken. Je kunt het Radek, eerst Murray en vervolgens Federer!
:lol: Undecided
prima nadal en eiwit.

vermoedde al dat het een gekke week zou worden, nu nog de top 4 in de sf en ik ben al ongeveer tevreden.
Hopen dat die gekke Guccione nog een rondje pakt (zeker niet onmogelijk) en dat Djoko ook wint (ben ik niet helemaal zeker van).
ben iig wel blij met m'n keuze voor eiwit. dat guccione zo ver komt, is niet te voorspellen en hewitt heeft gewoon ook nog een aardige kans tegen querrey. als gooch dan gewoon verliest, is het alsnog een goede keuze geweest. en je weet het noit daarna, tegen papa federer...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10