FTM Forum

Full Version: W2-HER
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Frankie doet ook mee.
Sjaak Wrote:Frankie doet ook mee.

[Image: frankie-muniz-16th-annual-nickelodeon-ki...0ahVpA.jpg]
Sjaak Wrote:Frankie doet ook mee.
Vooralsnog niet.
Heerlijk avondje in Tilburg. Vijfde seizoen Tilburg, 3e overwinning. Daar lijkt het uitsyndroom niet te tellen :8:
Volgende week vol gas tegen Ajax, ouderwets d'r an met de lippe want we hebben niks te verliezen.
Feli D'ran! Uitoverwinningen op een concurrent zijn aan het eind van de rit altijd net die puntjes die ervoor zorgen dat je net boven de streep staat ipv net eronder.
Thanks Peter. Dit is een belangrijke overwinning inderdaad. Vorig seizoen hebben we een slecht seizoen gehad tegen de concurrenten, hopelijk gaat het dit seizoen beter. En eindelijk weer is een Heracles gezien dat aanvalt in een uitwedstrijd, de laatste 3 seizoenen was het op enkele wedstrijden na puur afzien in het uitvak. Nederlagen horen er bij, maar op de manier hoe dit vaak gebeurde onder Brood\Heerkes is het ook niet bepaald verliezen met opgeheven hoofd. Vier punten uit twee uitwedstrijden, ik hoop dat het een teken is van de strategie van Verbeek die er gisteren voor koos om brutaal het initatief te nemen ipv in te graven. Want dan werd het uiteindelijk toch altijd weer een bloedeloze 2 of 3-0 nederlaag.
Herakles is kudt. We hadden daar nooit mogen verliezen met 3-2 de eerste wedstrijd. Op dat plastiek gras.
Leuk om te lezen dat de frustratie nog altijd diep zit bij de kaaskopjes :waf:
Tot in Alkmaar, dan lach ik mij weer suf om dat 'plastiek' publiek van jullie.
D'r an met de lippe Wrote:Leuk om te lezen dat de frustratie nog altijd diep zit bij de kaaskopjes :waf:
Tot in Alkmaar, dan lach ik mij weer suf om dat 'plastiek' publiek van jullie.

Haha, in your face.