FTM Forum

Full Version: PSV-NAC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Vermoedelijke opstelling PSV
Isaksson
Manolev, Ooijer, Maza, Salcido,
Bakkal, Simons, Afellay
Lazovic, Toivonen, Dzsudzsak

Dead

Salcido speelt 'gewoon' weeer.. blijkbaar omdat Pieters het ritme van 3x in de week nog niet goed verteerd ofzo. Dat wordt dus sowieso een tegengoal vanmiddag.

Verder snap ik van weeer Toivonen voorin echt niks. Ten eerste heeft hij duidelijk zn vorm niet, ten tweede is het geen spits en ten derde is hij het type spits dat bij die lange, maar onwendbare Zwaanswijk in de tas gaat. Als je nou eens gewoon Amrabat in de spits zet denk ik dat hij zo een paar keer langs die lange houterige verdedigers gaat, bovendien kan Toivonen dan wat rust pakken voor de duels waarin we hem wel nodig hebben.

Hopelijk bewijzen beide heren echter mijn ongelijk. Ben overigens wel blij dat Engelaar niet zomaar zn basisplek heeft teruggekregen maar echt moet gaan knokken om Bakkal uit de ploeg te krijgen, zal het spelniveau van Engelaar goed doen die concurrentie.
Amrabat is een prutser eerste klas, die gast weet volgens mij nooit wat ie aan t doen is en loopt zich eigenlijk altijd vast. Die zou ik zo lang mogelijk uit het elftal houden.
Ik heb Pieters! Dus nu wint NAC met 0-2 :Big Grin
Pieters valt in de rust wel in als Salcido weer een goal heeft weggegeven. Wink

@kratovsk -> hij is juist 1 van de weinige in NL die zich niet steeds vastloopt op zn tegenstander, het probleem is dat hij geen overzicht meer heeft nadat ie zich van zn tegenstander heeft verlost. Maar dat kan best nog goedkomen, niet vergeten dat hij voor zn komst naar PSV pas 2 jaar prof was en daarvoor bij de amateurs speelde. Als je een hele jeugdopleiding van een profclub hebt doorlopen is je voetbalintelligentie een stuk beter, al zijn er ook spelers die nooit een voorzet leren geven (bv. Rommedahl).
Ik vond t bij VVV een groot talent en snapte toen wel dat PSV hem kocht. Maar daar had ie steeds veel ruimte voor zich, vorig jaar bij PSV heb ik hem met grote aandacht gevolgd, maar viel hij mij echt zeer zwaar tegen. Totaal gebrek aan overzicht inderdaad, maar volgens mij niet alleen nadat ie een tegenstander is gepasseerd maar ook daarvoor al. Ik kan me zo geen flitsende actie herinneren als de tegenstander achterin goed gegroepeerd staat. Een gigantisch verschil met Elia bijvoorbeeld waar bij elke actie wel een gedachte leek te zitten. Ook zijn al z'n schoten op doel gigantisch meestal wild en onbenullig, wat dat betreft zou ik hem ook nooit in de spits zetten. Ik denk dat ie terecht weinig in de basis gaat voorkomen dit seizoen.
kratovsk Wrote:Ik vond t bij VVV een groot talent en snapte toen wel dat PSV hem kocht. Maar daar had ie steeds veel ruimte voor zich, vorig jaar bij PSV heb ik hem met grote aandacht gevolgd, maar viel hij mij echt zeer zwaar tegen. Totaal gebrek aan overzicht inderdaad, maar volgens mij niet alleen nadat ie een tegenstander is gepasseerd maar ook daarvoor al. Ik kan me zo geen flitsende actie herinneren als de tegenstander achterin goed gegroepeerd staat. Een gigantisch verschil met Elia bijvoorbeeld waar bij elke actie wel een gedachte leek te zitten. Ook zijn al z'n schoten op doel gigantisch meestal wild en onbenullig, wat dat betreft zou ik hem ook nooit in de spits zetten. Ik denk dat ie terecht weinig in de basis gaat voorkomen dit seizoen.
Een mannetje voorbij kan hij wel, Feyenoord thuis was bv. een sterke pot vorig jaar waarin je zijn potentie ziet. Natuurlijk ist allemaal best beperkt, maar wat vond je dat Lazovic of Toivonen vandaag aan PSV toevoegden? Tis allemaal lood om oud ijzer op het moment en dan zie ik liever een talent rechtsbuiten dan zon Lazovic waarvan je zeker weet dat hij nooit meer beter wordt. Gelukkig is Manolev tot nu toe een zeer positieve verrassing als rechtsback waardoor er toch de broodnodige assists van rechts komen.
draak Lazovic gaf wel de ( mooie) assist op Koef.....