FTM Forum

Full Version: De absolute Topper; Fey vs FCT
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Het is de Luinge show!
Ik voel een staking aankomen..........
Hoera! Voor het eerst in 13 jaar spelen Feyenoord en Twente een onderlinge wedstrijd die topper genoemd mag worden! Hulde, hulde!
Jaaa topper!! Want Twente heeft al van RKC, ADO en Sparta kunnen winnen en Feyenoord zelfs al van Heracles, Roda JC en NEC! Wat een topprestaties! =D>
Peter Wrote:Feyenoord zelfs al van Heracles, Roda JC en NEC! Wat een topprestaties! =D>

Vorig jaar waren dit 3 verliespartijen dus het gaat best aardig Smile
En nog geen doelpunten tegen he, niet vergeten !!
Tja, als je verliest dan is het een drama en als je wint dan is het de normaalste zaak van de wereld.
Legion Wrote:
Peter Wrote:Feyenoord zelfs al van Heracles, Roda JC en NEC! Wat een topprestaties! =D>

Vorig jaar waren dit 3 verliespartijen dus het gaat best aardig Smile

Meen dat waf afgelopen seizoen ook al een keer met zo'n statistiekje kwam. Nog een paar jaar zo doorgaan en Feyenoord wordt weer kampioen! =D>
Peter Wrote:Jaaa topper!! Want Twente heeft al van RKC, ADO en Sparta kunnen winnen en Feyenoord zelfs al van Heracles, Roda JC en NEC! Wat een topprestaties! =D>

roda was ongeslagen! en heracles heeft de kampioen verslagen en gewoon evenveel punten als ajakkes. en wij hadden heracles uit he, jullie ajakkes thuis.

het enige dat je kunt zeggen is dat wij vvv thuis nog niet hebben gehad, eerlijk is eerlijk, dat zijn pas lastige wedstrijden.

wai stan bovuh aan ole ole!
waf Wrote:
Peter Wrote:Jaaa topper!! Want Twente heeft al van RKC, ADO en Sparta kunnen winnen en Feyenoord zelfs al van Heracles, Roda JC en NEC! Wat een topprestaties! =D>

roda was ongeslagen! en heracles heeft de kampioen verslagen en gewoon evenveel punten als ajakkes. en wij hadden heracles uit he, jullie ajakkes thuis.

het enige dat je kunt zeggen is dat wij vvv thuis nog niet hebben gehad, eerlijk is eerlijk, dat zijn pas lastige wedstrijden.

wai stan bovuh aan ole ole!

En na zondag weer met beide benen op de grond :wink:
Nee ik kan geen vette bek hebben, met Luinge als scheids kan zelfs AGOVV van Man U winnen.
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Jaaa topper!! Want Twente heeft al van RKC, ADO en Sparta kunnen winnen en Feyenoord zelfs al van Heracles, Roda JC en NEC! Wat een topprestaties! =D>

roda was ongeslagen! en heracles heeft de kampioen verslagen en gewoon evenveel punten als ajakkes. en wij hadden heracles uit he, jullie ajakkes thuis.

het enige dat je kunt zeggen is dat wij vvv thuis nog niet hebben gehad, eerlijk is eerlijk, dat zijn pas lastige wedstrijden.

wai stan bovuh aan ole ole!

En na zondag weer met beide benen op de grond :wink:
Nee ik kan geen vette bek hebben, met Luinge als scheids kan zelfs AGOVV van Man U winnen.

luinge is voor ado.
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Jaaa topper!! Want Twente heeft al van RKC, ADO en Sparta kunnen winnen en Feyenoord zelfs al van Heracles, Roda JC en NEC! Wat een topprestaties! =D>

roda was ongeslagen! en heracles heeft de kampioen verslagen en gewoon evenveel punten als ajakkes. en wij hadden heracles uit he, jullie ajakkes thuis.

het enige dat je kunt zeggen is dat wij vvv thuis nog niet hebben gehad, eerlijk is eerlijk, dat zijn pas lastige wedstrijden.

wai stan bovuh aan ole ole!

En na zondag weer met beide benen op de grond :wink:
Nee ik kan geen vette bek hebben, met Luinge als scheids kan zelfs AGOVV van Man U winnen.

luinge is voor ado.

Doet er niet toe.
Kiek zondag moar.
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Jaaa topper!! Want Twente heeft al van RKC, ADO en Sparta kunnen winnen en Feyenoord zelfs al van Heracles, Roda JC en NEC! Wat een topprestaties! =D>

roda was ongeslagen! en heracles heeft de kampioen verslagen en gewoon evenveel punten als ajakkes. en wij hadden heracles uit he, jullie ajakkes thuis.

het enige dat je kunt zeggen is dat wij vvv thuis nog niet hebben gehad, eerlijk is eerlijk, dat zijn pas lastige wedstrijden.

wai stan bovuh aan ole ole!

En na zondag weer met beide benen op de grond :wink:
Nee ik kan geen vette bek hebben, met Luinge als scheids kan zelfs AGOVV van Man U winnen.

luinge is voor ado.

Doet er niet toe.
Kiek zondag moar.

ik vind het een drama scheids en dat zeg ik heel mijn supporters loopbaan al.

hij heeft het stokje overgenomen van reygwart. ook zo'n malloot. er zijn trouwens nog een zwikkie van dat soort stokjes in omloop. van egmond heeft er ook 1.
waf Wrote:luinge is voor ado.

Braamhaar is ook wel Heraclied, maar jij bent vast zo'n Feyenoorder die er nog altijd heilig van overtuigd is dat hij voor Ajax juichte...
D'r an met de lippe Wrote:
waf Wrote:luinge is voor ado.

Braamhaar is ook wel Heraclied, maar jij bent vast zo'n Feyenoorder die er nog altijd heilig van overtuigd is dat hij voor Ajax juichte...


een heraclied die voor ajakkes juichte. dat is wel helemaal het toppunt. wat een schijnheil.

en jij bent zeker zo'n heraclied die ervan overtuigd is dat hij niet voor ajakkes juichtte, maar vanwege zijn voordeelregel. vooral dat woordje 'zo'n' he, dat maakt het nogal een treurige formulering.

kun je me nog 15 van dit soort vieringen van Braamhaar laten zien, of heeft hij verder in zijn carriere nooit voordeel gegeven?
Ik geloof Braamhaar wel op zijn woord, ik zou simpelweg geen reden kunnen bedenken waarom Braamhaar voor Ajax zou juichen.
Aangezien jullie tegen fct spelen juicht hij misschien zondag wel voor jullie! :razz:
Nooit gehoord van onze Braamhaar liedjes?


Braamhaaaaaaaaaaaaaaaar Braamhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar we worden Kampioen !

Er is maar een Erik Braamhaar, een Erik Braamhaar, er is maar een Erik Braamhaar !
Walking in a Braamhaar wonderland !

Braaaaaaahaaaaaaamhaaar wie kent hem niet, Braaaaaaahaaaaaaamhaaar Braaaaaaahaaaaaaamhaaar is een echte Ajacied!

De herdertjes lagen bij nachten, ze lagen bij nacht in het veld.
Daar hoorden ze Engelen fluiten; Braamhaar, Braamhaar !
D'r an met de lippe Wrote:Ik geloof Braamhaar wel op zijn woord, ik zou simpelweg geen reden kunnen bedenken waarom Braamhaar voor Ajax zou juichen.
Aangezien jullie tegen fct spelen juicht hij misschien zondag wel voor jullie! :razz:

ik heb net van vret gehoord jullie duitsers allemaal neuzen zijn.

ik kan overigens geen reden bedenken voor het feit dat hij nooit heeft gejuicht bij andere voordeelregels.
Bumme Wrote:Nooit gehoord van onze Braamhaar liedjes?


Braamhaaaaaaaaaaaaaaaar Braamhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar we worden Kampioen !

Er is maar een Erik Braamhaar, een Erik Braamhaar, er is maar een Erik Braamhaar !
Walking in a Braamhaar wonderland !

Braaaaaaahaaaaaaamhaaar wie kent hem niet, Braaaaaaahaaaaaaamhaaar Braaaaaaahaaaaaaamhaaar is een echte Ajacied!

De herdertjes lagen bij nachten, ze lagen bij nacht in het veld.
Daar hoorden ze Engelen fluiten; Braamhaar, Braamhaar !
:lol:
Bumme Wrote:Nooit gehoord van onze Braamhaar liedjes?


Braamhaaaaaaaaaaaaaaaar Braamhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar we worden Kampioen !

Er is maar een Erik Braamhaar, een Erik Braamhaar, er is maar een Erik Braamhaar !
Walking in a Braamhaar wonderland !

Braaaaaaahaaaaaaamhaaar wie kent hem niet, Braaaaaaahaaaaaaamhaaar Braaaaaaahaaaaaaamhaaar is een echte Ajacied!

De herdertjes lagen bij nachten, ze lagen bij nacht in het veld.
Daar hoorden ze Engelen fluiten; Braamhaar, Braamhaar !

Haha, dat is wel humor.

waf Wrote:ik heb net van vret gehoord jullie duitsers allemaal neuzen zijn.

ik kan overigens geen reden bedenken voor het feit dat hij nooit heeft gejuicht bij andere voordeelregels.

Bewust of onbewust typ je hier iets wat nogal onlogisch is... Wink
Ik zeg een dikke nul nul. Alleen al goed voor mijn profcoach...
Nou, heeft Luinge toch nog z'n zin gekregen, dit zag je wel van erg ver aankomen.
Lul toch niet zo dom joh, boerenlul. Wees blij dat je met een punt weg komt. Eerste keer dat FC Trommel in de buurt van de ''16'' kwam valt er rolletje in de lange hoek. En Luinge die toch zijn zin krijgt? Moet ie deze 100% penalty niet geven dan? Veel hoger kon Kuiper ook niet komen met beide armen. Helaas 2 punten verloren vanmiddag tegen een matige tegenstander. Volgende wedstrijd Willem2 uit moet weer lukken.
En dat zegt iemand uit Baak, ik zou t bij tennissen houden. Die penalty kon ie geven natuurlijk maar het zwaaien met gele kaarten voor overtredingen van niks terwijl Fernandez er gewoon een van achter vol neer mag schoppen en het wegsturen van McClaren voor het sussen van een opstootje terwijl Been mag blijven staan als ie zelfs een bal binnen houdt is behoorlijk lachwekkend (van mij hadden ze allebei gewoon lekker moeten blijven overigens).
En de 1e helft was Feyenoord beter, maar 2e helft hebben ze geen enkele kans meer gehad. Twente kan het wel zichzelf verwijten natuurlijk, want dat counteren van N'Kufo dat kan gewoon echt niet meer, waar waren de wissels?
Wat een jankers zeg bij die nabeschouwing :cry:. Nou heeft Luinge het gedaan. Helemaal die Perez. Gelukkig was de grensrechter blank anders had Twente met 10 man gestaan.
Feyenoord moet overigens gewoon minimaal 2-0 voorkomen, en loopt dan door een halve kans nog bijna tegen een nederlaag aan. Jammer dat Tiote geel kreeg trouwens. Meen dat hij nu geen schorsing meer kan krijgen voor dat tikje op het hoofd ](*,) .
uiteraard verdienen ze het punt, maar wel weer duidelijk dat de KNKB de juiste scheids heeft aangewezen...
kratovsk Wrote:Nou, heeft Luinge toch nog z'n zin gekregen, dit zag je wel van erg ver aankomen.

ok komtie.

rajkofiets had rood moeten hebben. is het niet in 1x dan had hij al 2x eerder geel moeten hebben.

tiote had rood moeten hebben. direct na zijn gele had hij weer geel verdiend.

er kwamen maar 4 minuten bij. mclaren begreep pas na 5 minuten dat hij wegmoest, er is 6x gewisseld en daarnaast heeft twente de hele wedstrijd weinig gedaan behalve overal tijdrekken.

ik vond luinge matig fluiten. dat hij die schwalbe van wijnaldum niet zag is te begrijpen.

en die pingel was gewoon een pingel.


de eerste helft was voor feyenoord, doordat we het middenveld wonnen en doordat de bal een paar keer goed achter de verdediging van twente werd gelegd. de tweede helft was el amadi een stuk minder (zal de rammedan zijn) en aangezien fer een mindere dag had heerste tiote op het middenveld. de 0-1 was toeval, maar dat is een ijzeren wet in het voetbal. gaaf dat we nog gelijk maakten.
wat een randdebiel is die brama trouwens. maakt hij hands, krijgt hij een vrije trap mee, gaat hij zeggen dat het zijn hand was. sportief zeggen ze dan.

het is onprofessioneel. in voetbal is alles geoorloofd zolang de scheids het niet ziet. gewoon die vrije trap nemen op de rand 16!
Ik zeg mooie pot voetbal. Blij dat Feyenoord weer meedoet bovenin en dat Twente z'n niveau van vorig seizoen weet vast te houden. Jammer dat dikke Theo geen hele wedstrijd speelde. Uitslag is verdiend, maar de vrije trap die vooraf ging aan de penantie was te makkelijk gegeven. Penantie zelf is gewoon terecht.

Ben benieuwd hoelang Mario Makaay op de bank gaat houden. De jonkies hebben op Guzman na te weinig laten zien vandaag in thuiswedstrijd. En zolang ook Cisse nog te wisselvallig is, zou ik Roy er lekker bijzetten.
EJR Wrote:Ik zeg mooie pot voetbal. Blij dat Feyenoord weer meedoet bovenin en dat Twente z'n niveau van vorig seizoen weet vast te houden. Jammer dat dikke Theo geen hele wedstrijd speelde. Uitslag is verdiend, maar de vrije trap die vooraf ging aan de penantie was te makkelijk gegeven. Penantie zelf is gewoon terecht.

Ben benieuwd hoelang Mario Makaay op de bank gaat houden. De jonkies hebben op Guzman na te weinig laten zien vandaag in thuiswedstrijd. En zolang ook Cisse nog te wisselvallig is, zou ik Roy er lekker bijzetten.

Twente was gewoon bang voor Feyenoord en speelde met Idiooté ipv Theo. Alleen dat is al een verdienste voor de jonkies. =D>
In lastige uitduels speelt Twente bijna altijd met een laffe opstelling, dus dat is niet de verdienste van die Feyenoord-jonkies maar gewoon een standaard keuze van McLaren.
Pages: 1 2