FTM Forum

Full Version: AZ-willem2
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Zo ben ff bij de training geweest van AZ vandaag! Koenders botsde boven op Hamda. Zag er nie goed uit, zun foute knie. Hij ging al snel naar de kleedkamer. Verkopuh aan dat westerloo die Melanie koenders!
Oh god dan moet iedereen snel El Hamdaoui uit zijn team halen! :|
Dan geloof jem e tog niet?

Quote:El Hamdaoui loopt blessure op tijdens training

AZ zal het zaterdagavond in het competitieduel tegen Willem II waarschijnlijk moeten doen zonder Mounir El Hamdaoui. De aanvaller van AZ kreeg vanmorgen tijdens de training last van zijn knie na een botsing met wisselspeler Milano Koenders.
Het is waar. Een vriend van mij is ook wezen kijken. Het zag er niet goed uit inderdaad. Maar even wachten op berichtgeving uit het Alkmaarse.
bron?
Ik zeg tog dat ik de training ben geweest! hierboven komt van een az forum.
Ja ik ben ook bij de Ajax training geweest en Suarez heeft z'n nagel gebroken dus die speelt komend weekeinde ook niet... :roll:
TOch niet die ene nagel he?
Moker! Wrote:Ja ik ben ook bij de Ajax training geweest en Suarez heeft z'n nagel gebroken dus die speelt komend weekeinde ook niet... :roll:

Mooi, hopen dat hij ook een gaatje krijgt in zijn kies rechtsachter.
Scrotum Wrote:Ik zeg tog dat ik de training ben geweest! hierboven komt van een az forum.

ter geruststelling hier de belangrijkste mededelingen uit het alkmaar noord en omstreken :8:

radiohoofd Berichttitel: Re: AZ-Willem II (za 29 aug, 19.45u) Geplaatst: vr aug 28, 2009 1:35 am


Seizoenkaarthouder

GebruikerspaneelWebsite

Geregistreerd op: wo apr 19, 2006 12:44 am
Berichten: 473
Woonplaats: Blaricum
Supporter sinds: 1978
Supportersvak: R Als Gerson Sheotahul maar niet speelt






dirkjan Berichttitel: Re: AZ-Willem II (za 29 aug, 19.45u) Geplaatst: vr aug 28, 2009 7:37 am


Reservespeler

GebruikerspaneelWebsite

Geregistreerd op: do maart 09, 2006 8:25 pm
Berichten: 1621
Woonplaats: Kolhorn
Supporter sinds: 1996
Supportersvak: X2 radiohoofd schreef:Als Gerson Sheotahul maar niet speeltWant? Is hij een garantie voor goals? Schopt hij altijd alle tegenstanders vlak? Stinkt ie uit zijn porem? Of is het wat anders? Komaan Radiohoofd, voor de draad ermee!_________________
Victory!





Assendelft Berichttitel: Re: AZ-Willem II (za 29 aug, 19.45u) Geplaatst: vr aug 28, 2009 1:40 pm


Basisspeler

Gebruikerspaneel

Geregistreerd op: do maart 03, 2005 3:35 pm
Berichten: 2676
Woonplaats: Assendelft Zaanstreek
Supporter sinds: 0
Supportersvak: Vak S dirkjan schreef:[..]
Want? Is hij een garantie voor goals? Schopt hij altijd alle tegenstanders vlak? Stinkt ie uit zijn porem? Of is het wat anders? Komaan Radiohoofd, voor de draad ermee!


Hij schijnt na de wedstrijd nogal te rommelen met spelersvrouwen
en je weet wat daar van komt.

_________________
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Sjaak Wrote:Het is waar. Een vriend van mij is ook wezen kijken. Het zag er niet goed uit inderdaad. Maar even wachten op berichtgeving uit het Alkmaarse.


Het is onzin wat onze vrind verkoopt. El Ham speelt gewoon. Waarom zijn er altijd van die sukkels welke dergelijke berichten verspreiden?!?!?
Grapjuh!

Whahahahaha, hebben jullie hier allemaal mooi in getrapt!
Scrotum Wrote:Grapjuh!

hebben getrapt!
:roll:

je bent nog een buitenlander ook als ik het zo lees. en dan nu al az-supporter. proest.
El Hamdaoui blijft bij mij gewoon captain. Smile
waf Wrote:
Scrotum Wrote:Grapjuh!

hebben getrapt!
:roll:

je bent nog een buitenlander ook als ik het zo lees. en dan nu al az-supporter. proest.

Volgens mij is die scrotum een alias van een regular op het forum, die iedereen een beetje wil opnaaien, met het neerzetten van een LOMkop die kansloos om aandacht loopt te brullen. Gevalletje Deniz (denk ik). Ik zet in op Mukkus, die een statement tegen az wil maken (overbodig overigens, nu iedereen op het forum al kak aan az en z'n nepsupporters heeft).

Mukkus, klopt mijn vermoeden? Icon_question
Flixieluv Wrote:Mukkus, klopt mijn vermoeden? Icon_question

Helaas wel.... :wink:
Ontkennen heeft nu geen zin meer. :cry:
Sjaak Wrote:
Sjaak Wrote:Het is waar. Een vriend van mij is ook wezen kijken. Het zag er niet goed uit inderdaad. Maar even wachten op berichtgeving uit het Alkmaarse.


Het is onzin wat onze vrind verkoopt. El Ham speelt gewoon. Waarom zijn er altijd van die sukkels welke dergelijke berichten verspreiden?!?!?

en jij quote jezelf? volgens mij was jij degene die het bericht bevestigde?
Kleine Jan Wrote:
Sjaak Wrote:
Sjaak Wrote:Het is waar. Een vriend van mij is ook wezen kijken. Het zag er niet goed uit inderdaad. Maar even wachten op berichtgeving uit het Alkmaarse.


Het is onzin wat onze vrind verkoopt. El Ham speelt gewoon. Waarom zijn er altijd van die sukkels welke dergelijke berichten verspreiden?!?!?

en jij quote jezelf? volgens mij was jij degene die het bericht bevestigde?

Goed lezen kleine jan!
Sjaak Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Sjaak Wrote:
Sjaak Wrote:Het is waar. Een vriend van mij is ook wezen kijken. Het zag er niet goed uit inderdaad. Maar even wachten op berichtgeving uit het Alkmaarse.


Het is onzin wat onze vrind verkoopt. El Ham speelt gewoon. Waarom zijn er altijd van die sukkels welke dergelijke berichten verspreiden?!?!?

en jij quote jezelf? volgens mij was jij degene die het bericht bevestigde?

Goed lezen kleine jan!

dat doe ik maar snap er nog steeds weinig van... Smile

maakt verder ook niet zo heel veel uit... had hem voor en na dit bericht niet.. vroeg het me alleen af....