FTM Forum

Full Version: Feyenoord - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Mn maat kon dit keer, dus kaartje binnen. Big Grin Nog meer forummers die erbij zijn? Ekslem?

Verder mooi voor PSV dat Luinge volgens velen erg in het voordeel van Feyenoord floot (al ben ik het er niet mee eens) gisteren. De scheids die nu Feyenoord-PSV krijgt zal wel een instructie meekrijgen dat hij niet teveel pro-Feyenoord moet fluiten om gezeik van de rest van NL te voorkomen en als hij die instructie niet meekrijgt zal hij uit zichzelf wel voorzichtig zijn na wat Luinge te voorduren kreeg. Het is een trieste gedachte, maar ik denk echt dat het zo werkt bij het scheidsrechterskorps in Nederland. :|
Peter Wrote:Mn maat kon dit keer, dus kaartje binnen. Big Grin Nog meer forummers die erbij zijn? Ekslem?

Verder mooi voor PSV dat Luinge volgens velen erg in het voordeel van Feyenoord floot (al ben ik het er niet mee eens). De scheids die nu Feyenoord-PSV krijgt zal wel een instructie meekrijgen dat hij niet teveel pro-Feyenoord moet fluiten om gezeik van de rest van NL te voorkomen en als hij die instructie niet meekrijgt zal hij uit zichzelf wel voorzichtig zijn na wat Luinge te voorduren kreeg. Het is een trieste gedachte, maar ik denk echt dat het zo werkt bij het scheidsrechterskorps in Nederland. :|

dat zou idd kunnen. maar als de scheids in de tempel komt, dan is hij weer zo geimponeerd, dan overwint de emotie het van de ratio. :wink:
Denk niet dat ik er dit keer bij ben...
Ekslem Wrote:Denk niet dat ik er dit keer bij ben...

Kan je maat niet? :razz:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Denk niet dat ik er dit keer bij ben...

Kan je maat niet? :razz:

Hehe, dubbele agenda en ben al zo vaak naar die pot geweest. Amstel Lite, blergh Wink