FTM Forum

Full Version: Vitesse - NEC
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Alvast een topic voor de derby der derby's volgende week. Wedstrijd is dus om half 5, vitesse was bij het indienen van de knelpunten vergeten dat er begin van de middag een hardloopwedstrijd was rond G'dome Undecided . KNVB stond erop dat wedstrijd op dezelfde dag gespeeld werd dus dan maar om half 5 ipv half 1. Hoeven we niet smorgens in alle vroegte te vertrekken, verwacht echter niet het einde van studio sport te halen. Net op tijd voor studio voetbal waarschijnlijk :razz:

Vleminckx doet waarschijnlijk toch mee. Belgische staf dacht dat ie een scheurtje in de meniscus had maar blijkt niet zo te zijn.

[Image: 16085.jpg]
Harry, wat zijn jou verwachtingen voor dit seizoen? Kwalitatief zouden Vitesse en NEC niet in de problemen mogen komen maar gevoelsmatig krijg ik de indruk dat 1 van deze 2 clubs wel eens een erg slecht seizoen kan draaien en lange tijd niet weg weet te komen bij de degradatiekandidaten. Laat ik voorop stellen dat ik wel verwacht dat zowel NEC als Vitesse ruim boven bv. mijn club eindigen hoor.
D'r an,

Ik als buitenstaander ben het niet met je eens. Ik dicht beide clubs een goede positie toe op de eindrangschikking. NEC heeft een sterkere selectie dan vorig jaar en bij Vitesse moet het er toch ook eens uitkomen. Vitesse heeft zulke geweldige voetballers, als Bos het draaiiende krijgt dan gaan er mooie dingen gebeuren in Arnhem.
Met spelers als Velthuizen, Verhaegh, Hofs en Nilsson in de selectie mag je echt nooit in degradatienood komen.

NEC kan net als Groningen wel eens een matig jaar tegemoet gaan door een gebrek aan scorend vermogen (zoals Harry al aangaf). Raar dat Van Beukering zomaar weg mocht. 4-4-2 met Vleminckx en Van Beukering voorin en Schone erachter zou mi ijzersterk zijn geweest voor een club als NEC. Waarom blijven jullie vasthouden aan 4-3-3 Harry?
Weet ik veel.. beleidsplannen/doelstellingen weet ik het, vanavond supportersavond.

442 met beuk en Vleem weet ik niet hoor... dat zijn echt 2 dezelfde soort spitsen (aanspeelpunten, sterk, balvast, kopsterk). Gebrek aan scorend vermogen hebben we al jaren, zo niet decennia op hier en daar een uitzondering na.

Na feyenoord en Heerenveen had ik er echt een goed gevoel over en dacht ik wel dat top 8 tot de mogelijkheden behoorde cq realistisch was. Op dit moment HOOP ik alleen maar op linkerrijtje. Er zit veel voetbal in het team maar echt eruit komen doet het nog niet en ook Schöne raakt echt nog helemaal niks dit jaar. 442 zou beter zijn voor Schöne denk ik maar ja... de spitsen...

De aanvoer is ook verre van optimaal hoor. Voorgaande jaren creëerden (en mistten) we redelijk tot veel kansen, dit jaar krijgen we ook weinig echte uitgespeelde kansen. Wel redelijk wat halve kansen maar allemaal net niet...

Vitesse lijkt elk jaar zelfde probleem te hebben, wel kwaliteit (tenminste dat zegt men op papier) maar geen resultaten. Volgens mij ligt het daar vooral aan het "team" als geheel.
In Arnhem hebben ze echt een probleem met het collectief inderdaad. Met zulke spelers moeten ze toch veel beter kunnen presteren. Anyway, was even benieuwd hoe Harry tegen dit seizoen aankeek. Verwacht nogmaals zelf ook dat Vitesse en NEC uiteindelijk ruim boven de degradatiekandidaten eindigen, al zou het misschien lange tijd stoef lopen. We zullen wel zien!
Tyfusziek van de blessure van Schöne natuurlijk maar goed, morgen de derby. Daarbij telt niet wie op het veld staan... overigens is dit denk ik ook meteen de enige wedstrijd per jaar waarbij ik het niet erg vind dat Worm in de basis staat. Volle bak knokken maar en eindelijk eens een keer 3 punten ipv van 1 pakken in de blokkendoos.
Hoe egoistisch moet je zijn als je met z'n 3en op de keeper afgaat en de bal niet aflegt......
1-0 Kolk
HELemaal naar d e klotE! 1 punt iis genoeg na zo'n pot!

HAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAAA

weer dachten ze binnen te zijn!!!!

NIJMEGEN LEEFT, ARNHEM BEEft !!!!
Fantastisch echt, die gasten van vites naast het uitvak stonden zelfs mee te juichen bij de 2-1 omdat ze dachten dat het binnen was en dan die koppen na de 2-2 Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided !

En dan nog die tokkie Hofs met z'n lelijke vieze rotkop op studio sport Undecided Undecided . In de rust grote bek tegen van Eijden "pijn? pijn? Daar wordt je hard van, moet je meer trainen hamburger" en dan vervolgens zelf een kwartier na rust worden gewisseld omdat ie geblesseerd was Undecided Undecided Undecided


En dan de Vleem, wat een held. Hij maakte ze he-le-maal gek in de dome en buiten de dome. Hij had ze zo kwaad gemaakt dat die Arnhemmers hem zelfs bij de spelersbus op kwamen zoeken. Dat gaat de Vleem natuurlijk niet uit de weg. Uiteindelijk is het de beveiliging die Bjorn in de spelersbus moet zetten, waar ie vervolgens maar z'n blote reet laat zien. Ik zei het al toen ik hem 1 x had zien spelen maar dit is gewoon een nieuwe Jack :razz:
Dit moet 1 vd zoetste gelijke spelen ooit voor jou zijn Harry!? Enjoy
Dit is gewoon een overwinning. We krijgen dan wel geen 3 punten maar dit voelt als een overwinning. Laten we eerlijk zijn, het was niet best maar dat zijn de derby's nooit. Genoeg zorgenpunten bij NEC maar nu even niet. Nu alleen euforisch, echt die ontlading. Bizar gewoon wat er allemaal gebeurde...
Overigens weer alle respect, kuddo's etc etc voor Velthuizen. Ongelooflijk wat een frustrerende gast is dat (voor ons :cry: ).

Aardig doekje in het uitvak, jammer van de zon maar daarboven is de Nijmeegse skyline te zien. Komen nog wel meer foto's denk ik..

[Image: _R4H4028.JPG?KeepThis=true&TB_iframe=tru...&width=600]
harry_bierdop Wrote:de Nijmeegse skyline[/img]

Undecided
Sjaak Wrote:D'r an,

Ik als buitenstaander ben het niet met je eens. Ik dicht beide clubs een goede positie toe op de eindrangschikking. NEC heeft een sterkere selectie dan vorig jaar en bij Vitesse moet het er toch ook eens uitkomen. Vitesse heeft zulke geweldige voetballers, als Bos het draaiiende krijgt dan gaan er mooie dingen gebeuren in Arnhem.

Ga toch weg man. Vitesse is los zand en spelers als Kolk, Vd Struijk, Sprockel, Van Diermen, Claudmir, Verhaegh, Buttner, Molhoek zijn gewoon kleurloze middelmatige spelers in de eredivisie. Zo lang ze geen stabiele serie kunnen neerzetten eindigt Vitas gewoon in het rechterrijtje, waar NEC dit jaar overigens ook thuis hoort.

Wel respect voor die inworpen van Vlemminckx. Een mooi wapen.

En heerlijk hoe die Verhaegh in mekaar zakte bij de 2-2 met z'n verwijtende kop. Alsof ie Maldini himself is...
kratovsk Wrote:Hoe egoistisch moet je zijn als je met z'n 3en op de keeper afgaat en de bal niet aflegt......

Bizar overigens dat ze in de samenvatting van minuut 3 naar minuut 40 gaan en deze kans niet in de samenvatting doen.

Echt helemaal alleen op de keeper af en dan kan ie de bal ook nog afleggen op Kabir, Vleminckx óf davids. Als je die bal maakt in de 10e minuut krijg je een heel andere wedstrijd en belangrijker waarschijnlijk veel meer ruimte.
Met zo'n inworp is er een geducht wapen bijgekomen bij NEC =D>
Jammer en onde van de puntjes, dat wel. Een oprecht gestolen punt voor NEC aangezien NEC alleen maar aan het tegenhouden was en Vitesse de wedstrijd maakte maar goed, wat is dat is... Er had al veel meer gedaan moeten worden en Vitesse heeft het over zichzelf afgeroepen. Wat een ruk stelletje defensieve knurften zeg. Minstens een van de twee inworpen had gewoon weggekopt kunnen worden.
Zonde. Maar met de huidige vorm van Vitesse is elk punt welkom, ook het verlies bij twee punten... ](*,)

Wat ik alleen niet snap is dat Harry zich eerst een week volkomen leeg loopt te kankeren op die "kutclub uit Nijmegen" en vervolgens kiest Harry er hier weer voor de Jean Knipping te gaan spelen hier en lekker te gaan provoceren. Niets zo veranderlijk als een Nimweger..

Misschien moet de "loopcombi" weer ingevoerd worden Harry?! :-"
Marshall Wrote:Wat ik alleen niet snap is dat Harry zich eerst een week volkomen leeg loopt te kankeren op die "kutclub uit Nijmegen" en vervolgens kiest Harry er hier weer voor de Jean Knipping te gaan spelen hier en lekker te gaan provoceren. Niets zo veranderlijk als een Nimweger..

Volgens mij mis ik iets?

Overigens niet met je eens dat NEC alleen maar aan het tegenhouden was. 2e helft was zowiezo voor NEC, 1e helft begonnen we 1e 10 minuten aardig maar daarna was het idd voor Vitesse. Als je 2-0 achter staat in de 87e minuut en het wordt nog 2-2 kan je idd spreken van een gestolen punt, over de hele wedstrijd gezien vond ik het echter wel een terecht punt.