FTM Forum

Full Version: ADO den Haag - AZ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Luinge fluit ADO Den Haag - AZ

ALKMAAR- Roelof Luinge fluit zaterdagavond het duel tussen ADO Den Haag en AZ. De 54-jarige arbiter uit het Drentse Eelde wordt langs de zijlijnen geassisteerd door Rob Meenhuis en Wijnand Rutgers. Maarten Ketting is aangesteld als vierde official.

De ervaren Luinge ontving tijdens het afgelopen Voetballer van het Jaar Gala in Hilversum de prijs voor beste scheidsrechter 2008-2009 (zie foto). Het was zijn tweede uitverkiezing in zijn carrière. Eerder won de leidsman de prestigieuze prijs in het seizoen 2005-2006.
---
Best opmerkelijk dat Luinge nu deze pot krijgt. Benieuwd of hij tijdens de warming-up as usual terugzwaait als de ADO aanhang hem toezingt of dat hij zich toch wat heeft aangetrokken van de ophef na Feyenoord-Twente. Denk dat ie maar beter gewoon kan zwaaien om nieuwe ophef te voorkomen, al zal een zege van ADO ook in twijfel worden getrokken nu. Interessant. :-k
Hij heeft al gezegd dat ie erg twijfelt of ie ooit nog gaat zwaaien naar publiek,
Peter Wrote:Best opmerkelijk dat Luinge nu deze pot krijgt. Benieuwd of hij tijdens de warming-up as usual terugzwaait als de ADO aanhang hem toezingt of dat hij zich toch wat heeft aangetrokken van de ophef na Feyenoord-Twente. Denk dat ie maar beter gewoon kan zwaaien om nieuwe ophef te voorkomen, al zal een zege van ADO ook in twijfel worden getrokken nu. Interessant. :-k

Waarom is dat opmerkelijk?
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Best opmerkelijk dat Luinge nu deze pot krijgt. Benieuwd of hij tijdens de warming-up as usual terugzwaait als de ADO aanhang hem toezingt of dat hij zich toch wat heeft aangetrokken van de ophef na Feyenoord-Twente. Denk dat ie maar beter gewoon kan zwaaien om nieuwe ophef te voorkomen, al zal een zege van ADO ook in twijfel worden getrokken nu. Interessant. :-k

Waarom is dat opmerkelijk?

Omdat de KNVB meestal zo veilig mogelijk de scheidsrechters verdeelt maar Luinge nu gewoon meteen weer naar 1 van zn 'bevriende' clubs stuurt net na de ophef over zijn mogelijke partijdigheid.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ay7Fkm_sqBE[/youtube]
3x koeman is scheepsrecht

12 september 2004 ADO Den Haag – Ajax 3-3

Sonck 0-1, Pienaar 0-2, Boukhari 0-3, Van der Gun 1-3, Den Ouden 2-3, Stroeve 3-3.

Trainer Ronald Koeman constateerde na de wedstrijd ADO Den Haag – Ajax dat de wereld verrot was. Van der Vaart was de hele wedstrijd uitgescholden door Haagse fans, en de volgende keer zou Koeman zeker van het veld aflopen. Hierbij wil Koeman tijdens de persconferentie er niet verder op in gaan, hij zei:” Hij wilde de volgende dag nog rustig over straat kunnen lopen”.
Typerend.
Waarom de volgende keer? Waarom niet op de bewuste 12 september 2004 in Den Haag?
Omdat Ajax de wedstrijd in de knip had en Koeman de punten belangrijker vond. Pas na de wanprestatie van zijn spelers, die een 0-3 voorsprong weggaven, verlegde Koeman de aandacht naar de spreekkoren.

De wereld is verrot. Heeft Koeman gelijk? Maar dan was die dat al in 1988, toen een blonde, lachende nummer vier met korte stekeltjes met een Duits shirt zijn reet afveegde en daarmee een totale natie ten schande maakte.

23 september 2006 ADO Den Haag – PSV 0-2

Tardelli 0-1, Mendez 0-2.

Twee jaar later is Koeman opnieuw bezoeker in het Zuiderpark. Ditmaal geen spreekkoren maar fluitconcerten tegen een falende Kluivert. Echter wel een PSV dat na het breken van het been van ADO-doelman Stefan Postma na een botsing met Aruna Kone doodleuk de wedstrijd voortzet en 0-1 scoort. Luinge laat het allemaal toe en zegt niets gezien te hebben terwijl hij er boven op staat.

Koeman vond na afloop dat je Kone niet kwalijk kon nemen dat hij doorspeelde en vond daarna dat ADO Den Haag tegen zichzelf speelde. Koeman toonde op geen enkele wijze medeleven met Stefan Postma die met een bungelend gebroken onderbeen werd afgevoerd. Hij strooide na de wedstrijd slechts zout in de wonden van ADO Den Haag met de opmerking dat PSV na het incident gewoon 4 of 5 goals meer had moeten maken.

12 september 2009 ADO Den Haag – AZ ? - ?

Drie jaar later is Koeman opnieuw terug, ditmaal in het nieuwe stadion van ADO Den Haag. Het wordt tijd dat deze arrogante en onsympathieke trainer eens tegen een flinke zeperd oploopt. Laten we dat met ze allen hopen. Wat mij betreft is hij welkom in Den Haag. Maar laat hij zich dan na een nederlaag nu eens fatsoenlijk en sportief gedragen op de persconferentie. Ik reken op een goed resultaat voor ADO.
Weet iemand hoe het met de knieblessure van El Hamdoui is? Ik las dat hij eerder uit Marokko is terug gekomen.
ga eens lekker googelen Sjaak
Zo duidelijk is het niet. Meen dat hij wel kan speelt dus ik laat hem staan
Schorsing Swerts al weer voorbij, toch ?
Bocaloca Wrote:ga eens lekker googelen Sjaak


Och och och .......wijsneus. De standaard homepage-verhaaltjes kan ik ook wel lezen. Misschien was er iemand naar een training wezen kijken o.i.d.
Nee, ben vandaag niet bij training vna de lantskampioen geweest! Hamdo doet gewoon mee, dat weet ik wel! ASO den haag gaat er aan! moeje maar oplette morgen. Strakke winst voor AZ gewoon, weet ik cker!
Scrotum Wrote:Strakke winst voor AZ gewoon, weet ik cker!

Jij wist in je pubertijd ook 'cker' dat je de rest van je leven ajacied zou blijven...
Jij ben zelluf dom. Hep je de keuze uit 2 clubs uit jou regio, kiest ie voor Hoeracles! ](*,) ](*,) ](*,)

Undecided
Scrotum Wrote:Jij ben zelluf dom. Hep je de keuze uit 2 clubs uit jou regio, kiest ie voor Hoeracles! ](*,) ](*,) ](*,)

Mooi gezegd balzak, een beter voorbeeld van hoe het brein van een gloryhunter werkt, kan je niet geven Undecided
Volgens mij zijn jullie nog te dom om het buskruit uit te vinden.....
Lamme Lennie Wrote:
Scrotum Wrote:Jij ben zelluf dom. Hep je de keuze uit 2 clubs uit jou regio, kiest ie voor Hoeracles! ](*,) ](*,) ](*,)

Mooi gezegd balzak, een beter voorbeeld van hoe het brein van een gloryhunter werkt, kan je niet geven Undecided

Inderdaad :waf:
Mukkus Wrote:Volgens mij zijn jullie nog te dom om het buskruit uit te vinden.....

:lol:
Bocaloca Wrote:ga eens lekker googelen Sjaak



Waar is El Ham dan in de opstelling wijsneus................ =D> Undecided :Big Grin
DEN HAAG - AZ treedt zaterdag in de competitiewedstrijd tegen ADO Den Haag aan zonder Mounir El Hamdaoui. De Marokkaanse aanvaller is ziek. De topscorer van de landskampioen, in dit prille seizoen al goed voor vijf doelpunten, wordt vervangen door Jeremain Lens. Trainer Ronald Koeman doet in Den Haag geen beroep op Héctor Moreno. De centrumverdediger keerde vrijdag pas laat terug van een interland met de nationale ploeg van Mexico. De plek van Moreno wordt overgenomen door Ragnar Klavan.

Simon Poulsen krijgt als linksback opnieuw de voorkeur boven Sébastien Pocognoli. De Zweedse aanwinst Rasmus Elm, twee weken geleden overgenomen van Kalmar FF, begint op de bank.

Bah! Icon_evil
Boeien, 'tis inmiddels 2-0 :roll:
Sjaak Wrote:
Bocaloca Wrote:ga eens lekker googelen Sjaak



Waar is El Ham dan in de opstelling wijsneus................ =D> Undecided :Big Grin

Icon_question
Scrotum Wrote:Nee, ben vandaag niet bij training vna de lantskampioen geweest! Hamdo doet gewoon mee, dat weet ik wel! ASO den haag gaat er aan! moeje maar oplette morgen. Strakke winst voor AZ gewoon, weet ik cker!

Burp. #-o
Wat een heerlijke uitslag!
EJR Wrote:
Scrotum Wrote:Nee, ben vandaag niet bij training vna de lantskampioen geweest! Hamdo doet gewoon mee, dat weet ik wel! ASO den haag gaat er aan! moeje maar oplette morgen. Strakke winst voor AZ gewoon, weet ik cker!

Burp. #-o

Stil maar, zielige kontje likker met jou homo hoofd. Dat zijn ze allemaal bij ASO den Haag!
Nou, nou, nou, beetje rustig aan, hé! Even een paar blokkies kaas en je bent weer rustig....
Ze hebben in Alkmaar ook marokkanen! :Big Grin